zapala sie Czerwona kontrolka "Fi"
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
jeśli wszystko będzie ok(i błąd zniknie) to nie trzeba chyba ani kompa resetować, ani resetować błędu(bo nie będzie czego
) - i to są 2 różne rzeczy. Czasem jest tak jak u mnie było, że komputer coś ściemniał i wywalał błąd, zapalała się kontrolka FI a moto chodziło cały czas poprawnie. Posprawdzałem i przeczyściłem wskazane urządzenia i nadal wypluwało błąd, chociaż wszystko było ok. Wtedy jest wskazany reset błędu komputera - z tego co pamiętam trzeba wypiąć zworkę w momencie gdy pali się kontrolka FI przy wskazaniu błędu (najlepiej podczas długiego błyśnięcia). Dodatkowo trzeba chyba wyłączyć i włączyć zapłon.

- dziumik
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: sob 23 maja 2009, 10:39
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Więc tak, okazało sie ze nie same czujniki jak to wynikalo z serwisowki byly uszkodzone tylko mialem nadpalone styki, jak to powiedzial moj mechanik "mialy slabe przejscie" no i wszystko wariowalo. takze zadbalismy o to by pradzik ladnie szedl no i teraz moja hania smiga jak oszalała
Dzieki wszystkim za pomoc, szczegolnie dziex dla mario_blues - jestes wielki
Uwazam ten temat za zamkniety. pozdro dla wszystkich


- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
needao, to samo co u kolegi - sprawdź kod błędu po takim zdarzeniu i będziemy myślec.
Generalnie z elektryką zawsze jest trudna sprawa wróżyc przez net - trzeba wziąć miernik i mierzyć po kolei, obadać kable itd...
dziumik, a problem wysokiej temp silnika rozwiązałeś?
Może masz układ zapowietrzony? Wentylator się załącza?
Nie masz wody w układzie czasem zamiast płynu?
A dla potomnych - IAT - Intake Air Temperature Sensor \ Czujnik Temperatury Zasysanego Powietrza
Generalnie z elektryką zawsze jest trudna sprawa wróżyc przez net - trzeba wziąć miernik i mierzyć po kolei, obadać kable itd...
dziumik, a problem wysokiej temp silnika rozwiązałeś?
Może masz układ zapowietrzony? Wentylator się załącza?
Nie masz wody w układzie czasem zamiast płynu?
A dla potomnych - IAT - Intake Air Temperature Sensor \ Czujnik Temperatury Zasysanego Powietrza
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Jazz1972 co do kontrolki fi masz najprawdopodobniej problem z elektryka i raczej drobny słabe połączenie na stykach ale to za mało informacji żeby określić na 100% ,z tego co napisałeś masz moto z Japonii a tam były kastrowane vmax nie przekracza 180km/ h jesli tak a chcesz mieć wersje normalna to do wymiany komputer 

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- pisarz
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
- Imię: dariusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
sposob, diagnozowania był juz poruszony musisz poszukac koledzy to przerobili a co do sciagania to moze opona nirowno wycieta .moze lozysko na glowce ramy,a najbardziej prawdopodobne miała ciezkie i pełne przygod zycie i ja wykrzywiło i na pewno poprzedni własciciel sie zaklinał ze była bezwypadkowa lub miała drobna parkingowke
-
- klepacz
- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
mam nastepujacy problem, podczas jazdy zapala mi sie kontrolka FI, moto strzela z wydechu przy schodzeniu z obrotow i na luzie obroty spadaja tak ze moto jest na granicy zgasniecia (wszystkie te objawy wystepuja nie regularnie, po prostu raz sa raz nie), wprowadzilem moto w tryb serwisowy i wychodzi na to ze mam błedy numer 1, 10 i 19, dodam ze sprawdzilem polaczenia przewodow ktore kaze sprawdzic serwisowka w przypadku tych bledow i wszystko wyglada ok, mial ktos moze podobny przypadek?? Bo jak sobie pomysle o robieniu tych pomiarow co w serwisowce to mnie cos trafia bo na kabelkach itp to ja sie nie znam 

- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
jak pisałem Gienio - ja bym najpierw zrobił reset kompa (odłączasz aku na 15 min, podłączasz, odpalasz bez dotykania gazu i czekasz aż się wiatrak załączy i schłodzi ciecz - potem wyłączasz zapłon -i już). Jeśli to nie pomoże to walnąłbym reset - pisałem na górze jak to się robi. Jeśli błąd nadal będzie, to znowu wypluje
pozdro
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości