Cztery strony swiata w jeden liked

Masz pomysł na jakieś nocne latanie? Propozycję wycieczki? Pisz tutuaj :)

Czy jeste¶ zainteresowany uczestnictwem w rajdzie "Twarda Dupa"

Tak, biorê udzia³
18
60%
Niestety, nie
12
40%
 
Liczba głosów: 30

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

plan trasy

Post autor: ppamula » śr 29 lis 2006, 16:05

przyjmując
prędkości średnie (!):
150 na autostradzie,
80 na drodze krajowej,
50 na lokalnej,

oraz kolejność punktów:
Piątek, Hrubieszów, Ustrzyki Górne, Cedynia, Jastrzębia Góra,

trasa została policzona na ponad 25 godzin podróży i wyjeżdza z polski dla szybszego pokonania i wygląda tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr 29 lis 2006, 19:09 przez ppamula, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » śr 29 lis 2006, 16:44

Dla mnie to odpowiada i ja się piszę na całość trasy. :mrgreen:
LukeVFR pisze:jako paleczke sztafetowa cos wymyslimy (np..... no nie wiem...,tlok...,wibrator..., kolo zebate, etc)
A w razie czego koło zębate gdzieś tam mam :motolove

Awatar użytkownika
Little Sister
klepacz
klepacz
Posty: 689
Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Nibylandia
Kontakt:

Post autor: Little Sister » śr 29 lis 2006, 16:51

Piotrze, podobno mieliśmy startować z Piątku a nie z Warszawy ;)

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » śr 29 lis 2006, 17:53

To ilu chętnych bo ja sie juz zgubiłem ??????

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » śr 29 lis 2006, 18:47

a co z mazurami,zakonczmy na mazurach
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Hubert
klepacz
klepacz
Posty: 1022
Rejestracja: ndz 17 wrz 2006, 16:56
Imię: Hubert
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hubert » śr 29 lis 2006, 18:54

Ja startuję na 99 %.
Mam nadzieję ,że uda się zaliczyć całą trasę.Mam kłopoty z kręgosłupem ale na VFRze sie chyba trochę wyleczył a dopiero zacząłem jeździć.

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » czw 30 lis 2006, 00:33

ppamula pisze:wyjeżdza z polski dla szybszego pokonania
no cholera, znowu sie nie zgodze :roll: , ale proponuje pozostac w Ojczyznie. Nie zebym Niemcow szczegolnie nie lubil, ale to chyba powinno byc bardziej ksenofobiczne. Ze niby jak 4 rogi Polski, to tylko po Polsce. No i zgadzam sie z Lukiem, ze trzaby siakos prawy gorny rog zachaczyc, i ze punkt zborny gdzies na trasie i kazdy sie podlacza do sztafety gdzie mu pasi a jak kto chce calosc to calosc. Z racji zamieszkania (o ile nie bedzie wspolnego startu z samego srodka) kazdy i tak bedzie mial odcinek dojazdowy solo. Trzebaby wiec ustalic trase i na niej miejsca podlaczen i odlaczen kolejnych sztafeciarzy...

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » czw 30 lis 2006, 05:09

doyar pisze:proponuje pozostac w Ojczyznie
nie ma problemu, to narazie wstępne przymiarki.
Jeszcze jeden temat mi chodzi po głowie. Jadąc w grupie i trzymająć prędkość szczytową np 140 na trasie jednojezdniowej, będą się zdażały że tych z tyłu przytrzymają w tłoku jakieś ciężarówki czy inne zawalidrogi. Chcąc zachować grupę w całości trzeba na nich poczekać. To oznacza spadek średniej do 70-80 km/h. Gdyby tego nie robić to Zostawieni z tyłu będą musieli nadrabiać dystans przez wieledziesiąt minut niejednokrotnie jadąc 180-200, a to już bardziej niebezpieczne.
Ale chyba jedność grupy jest ważniejsza. Bo inaczej rozstrzelimy peleton i będą to wyścigi a nie rajd klubowy.
Dobrze myślę czy też są inne zdania?

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » czw 30 lis 2006, 07:21

ppamula pisze:Chcąc zachować grupę w całości trzeba na nich poczekać.
Dokładnie tak. Myślę, że całość grupy przede wszystkim.
Najwyżej można podnieść średnią przelotową do 160 i się nadrobi.
Ale przecież będziemy robić przystanki, choćby po to, żeby nakarmić konie więc można na trasie zdecydować o prędkości i ewentualnie ją podnieść żeby plan dzienny wykonać.
LukeVFR pisze:a co z mazurami,zakonczmy na mazurach
No i możemy zakończyć jak napisał nasz wspaniały kolega LukeVFR :razz:

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » czw 30 lis 2006, 09:07

Jeżeli ustalicie jakaś konkretną prędkośc przelotową trasy i wstępny koszt (wiadomo ze wszystkiego sie nie da) to ja jak najbardziej na Swoim Jaszczurze bym przybył - tyle że u mnie przelotowa 100/110 jest good - 130 to juz troche za wiele :P Acz kolwiek zobaczymy po zimie jak bedzie po regulacjach itp. Z drugiej strony ustalacie oczywiście wg - VFR Ownersów ktorym ja nie jestem bo to wasz wypad :) a ja nie chce być kotwcą na wyjeździe :)

P.S.

Chyba ze znajde jakas drogae na przełaj to uderzam :P

Może już ktoś to pisał ale maybe jakoś połaczyć to z długim weekendem majowym?

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » czw 30 lis 2006, 09:28

W sprawie prędkości i jedności grupy.
Zwróćcie uwage że ja pisałem o prędkości szczytowej a nie przelotowej.
Z moich doświadczeń i pomiarów GPSem wynika że średnia wynosi jakieś 60% założonej szytowej przy normalnym ruch (bez korków) na trasach jednojezdniowych.
A na dwujezdniowych i autostradach to rzędu 76%.
To są pomiary z dużego miasta do dużego (plus tankowanie) typu Warszawa-Wrocław, Warszawa-Gdańsk, Warszawa-Kraków. Może przy mniejszych miejscowościach wynik będzie trochę lepszy.
Każde nawet chwilowe wstrzymanie typu "wleczenie się za cysterna na wąskiej drodze bo z przeciwka sznur" dramatycznie zmniejszało średnią.
W Warszawie zostawię kogoś kto pod telefonem będzie czuwać i zawsze będzie wiedział gdzie jesteśmy przez usługę lokalizacyjna GSM. Zawsze będzie można zadzwonić i dołączyć się ze sztafetą w przewidywanym miejscu. Zapewniam Was że plany i terminy dotarcia na pewno nam się pozmieniają w trakcie. Kto wie co zastaniemy na drogach?

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Re: plan trasy

Post autor: Ketchup » czw 30 lis 2006, 09:53

ppamula pisze:
trasa została policzona na ponad 25 godzin podróży i wyjeżdza z polski dla szybszego pokonania i wygląda tak:
nie trzeba jechać przez niemcownie, trasa Szczecin - Z.Góra i dalej na autostradę w kierunku Śląska i Soliny, czy tez odwrotnie :mrgreen: - właśnie cyknełem ,ze jedziecie w drugą mańkę :mrgreen: - droga jest spoko, w tym roku zrobiłem ją 2 razy,

pees1: pojadę <=> 1. będzie już wyznaczona trasa
2. wiadomy będzie termin wyjazdu

pees2: bytuję po poł.-zach. części Polski więc wszędzie mam daleko :twisted:

pees3: i unas są ciekwe rzeczy do zobaczenia, chociażby -
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 30 lis 2006, 10:56

Ketchup, bardzo fajne i ciekawe miejsca. Wydaje mi się jednak, że jak mamy wykonać plan w rozsądnym terminie to zwiedzania nie bedzie - chyba, że będzie dosłownie po drodze.

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » czw 30 lis 2006, 15:15

ppamula pisze:Dobrze myślę czy też są inne zdania
absolutnie dobrze, Piotrze.
UxY pisze:VFR Ownersów ktorym ja nie jestem bo to wasz wypad
UxY, a z lacza bys nie chcial? Bedzie nas tu pod wlos bral, kokieter. Nie z nami te numery, Bruner. Kto to forum zalozyl? No kto?
UxY pisze:maybe jakoś połaczyć to z długim weekendem majowym
No, moznaby, ale moze lepiej wziac wolny piatek kiedy indziej (przed majem, po maju), mysle ze mamy jeszcze czas uzgodnic termin.

[ Dodano: 2006-12-03, 22:35 ]
Ketchup pisze:trasa Szczecin - Z.Góra i dalej (...) - droga jest spoko
Wlasnie, Panie i Panowie z roznych zakatQw naszego kraju, czyli krajanie, obecnie ziomale tudziez ziomy - jak ktos zna dobry, kręty, rowny odcinek traski, ktora jest po drodze rajdu "4 strony, zelazna dupa" to podrzucajcie wzorem Ketchupa. Lepiej jechac po fajnym, niz po gownianym, a jak ktos ma juz traske opatentowana to wie co mowi.

[ Dodano: 2006-12-04, 13:58 ]
O! Na przyklad w innym watku znalazlem takie zeznanie Macka:
"świetne miejsce jest na trasie Sanok-Przemyśl koło miejscowości Załuż. W tym roku połozyli tam nowy asfalcik."
No, to poprosze dalej w ten desen.

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pt 08 gru 2006, 14:50

Widzę, że będziemy przelatywać przez Koszalin.
Z uwagi na to, ze to moje rodzinne miasto proponuje zaplanować tam nocleg.
Moglibyśmy zatrzymać się u mojego brata - Mańka. Niektórzy już go poznali podczas Paintball'a.
Zapewniam: pole namiotowe z miejscem na ognisko, zaplecze socjalne (prysznic itp), strzeżone miejsca dla naszych VFR'ek (w zamkniętej hali). Wszystko oczywiście za free. :grin:
Tak wię osobę, która będzie planować trasę, proszę o zaplanowanie przystanku-noclegu w Koszalinie!
Pozdr.
VFR

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości