Minus - zbiera się para wodna podczas studzenia silnika co powoduje korozje
Minus - zimne elementy silnika pracują pod większymi obciążeniami
Minus - rozładowywujemy akumulator gdyż optymalne ładowanie jest od 5 tys. obrotów i nie w ciagu krótkiego przepalenia
Minus - W pierwszych fazach przy tak niskich temp. olej jest gęsty i nie smaruje prawidłowo
Minus - jeśli mamy rozwodniony płyn chłodniczy lub hydrauliczny to mamy wtedy przerypane
Minusów chyba wystarczy
Jeśli chcesz przezimować w spokoju to albo jeździj ile da rad ei go wstaw jak jest lód
Jeśli wstawias zmoto do dobrze jest zatkać czymś chłonnym wilgoć wydech żeby woda sie nie osadzała w dolnej części układu i tyle

Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid