Regulator SHINDENGEN

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » ndz 23 lis 2008, 20:13

Każdy z trzech przewodów z alternatora zmierz osobno omomierzem ,powinien mieścić się jak w manualu 0,1-1,0 ohm ,a po odłączeniu od reglera każdy powinien pokazywać chyba ok 60-70Volt jak się mylę niech mnie ktoś poprawi + do żółtego - do masy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » wt 25 lis 2008, 19:25

marmot, wielkie dzieki :) przydalo sie uff to nie alternator na szczescie :)

Nie wiem czy to mozliwe czy to jakas magia... czy cos z tym moto nie tak w kazdym razie zwiekszylem obrotty jalowe( bo zauwazylem ze sa na 1000obr) do 1200manualowych i ze swiatlami chodzi teraz i laduje... ale na jalowych laduje 13.40V a jak na 5k obr daje to laduje jedynie 12.8-12.90V -prawie nic ale zawsze cos laduje :)

Sprawdzilem i na alternatorze wszystko wporzadku-opornosci ... pojechalem kupic nowa baterje(bo mi poprzedni wlascicel mowil ze ta w srodku meczyl) i mi w sklepie sprawdzili rowniez i wyszlo im ze regulator juz napiec nie trzyma ze jeszcze troche pojezdze bo laduje...niezaciekawie laduje ale chodzi...wiec kupilem nowa baterie i zamawiam regulator z uk z David silverspare i tu pytanie czy kupic regulator:
-Genue Honda (Part No:31600MBG305)(na obrazku pisze SH689DA) 79 funtow https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23872/
-OEM replacement:Shindengen SH689DA 7.8 271(Part No:P31600MBG305) 55 funtow https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_31357/

co oznaczaja te napisy pod nazwa regulatora,to jakies numery wersji?
https://www.davidsilverspares.co.uk/gra ... _large.jpg
https://www.davidsilverspares.co.uk/gra ... _large.jpg

Panowie podpowiedzcie jesli laska :razz: :roll: bo pierwszy regulator wymieniac bede i nie wiem na co sie zdecydowac :P :) :twisted:

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » śr 26 lis 2008, 10:47

Panowie podpowiedzcie jesli laska :razz: :roll: bo pierwszy regulator wymieniac bede i nie wiem na co sie zdecydowac :P :) :twisted:[/quote]


Regulator dobry możesz kupic tu:
www.e-motocykl.com
tel601 48 12 69
nie ma sensu sprowadzać za granicy - bo po dodaniu vat, przesyłki może cię wynieśc więcej. No i poczekasz długo
A tu w 2 dni masz na dodatek człowiek zna się na rzeczy i wytłumaczy jak podłączyć
pozdro
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » śr 26 lis 2008, 12:21

Tylko ze ja siedze w IRL wiec szybciej mi przyjdzie z UK niz z Polski :P... z pl to paczki ida nawet 3-4 tyg lol

Po drugie co za filozofia podlaczyc? czarna wtyczka w czarne gniazdko, jasne gniazdo od alternatora z jasna wtyczka i cacy juz :) poprzykrecac sruby no i gicior? no chyba ze ta firma sprzedaje wersje z CBR etc? ale dzieki za cynka

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » śr 26 lis 2008, 12:33

ethiel0 pisze:Tylko ze ja siedze w IRL wiec szybciej mi przyjdzie z UK niz z Polski :P... z pl to paczki ida nawet 3-4 tyg lol

Po drugie co za filozofia podlaczyc? czarna wtyczka w czarne gniazdko, jasne gniazdo od alternatora z jasna wtyczka i cacy juz :) poprzykrecac sruby no i gicior? no chyba ze ta firma sprzedaje wersje z CBR etc? ale dzieki za cynka
he he :)
A to zmienia postać rzeczy :)
Co do podłączenia - możesz miec w tych nowych po prostu dodatkowy kabelek który musisz podłączyć. No czasem wtyczki nie sa takie same.
I to wszystko
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » śr 26 lis 2008, 12:59

Z tej stronki co pisalem to jak patrzylem na obrazki to sa identyczne jak w moim i jest napisana wersja moto czyli: FIX FIW / FIY FI1 wiec musi byc bez kombinacji moze w wersji FIY FI1-2000-2001 jest dodatkowy kabelek hmm

w kazdym razie do wersji FIW/FIX sa do wyboru 2 reglerki OEM i Honda oryginal ale wygladaja podobnie i te same symbole(shindegen)na obrazku ale mozliwe ze inne numery seryjne...czy czyms sie roznia

wiec nie wiem czy sie pakowac w OEM czy dolozyc te 25E i wziac oryginal hondy hmmm jak moze miec znaczenie to wole dolozyc i sie cieszysc dluzej jazda...

w tym moim mam chyba OEM i po roku znowu pada nie trzyma napiec laduje przy swiatlach i jezdzie slabo bo slabo ale jak sie dolozy wiatrak to juz nie laduje tylko z baterii ciagnie heh :P

Bor0
teksciarz
teksciarz
Posty: 126
Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: Bor0 » czw 27 lis 2008, 00:05

ciezko powiedziec, pewnie obydwa beda dobrze dzialac, a kupujac oryginalny nie znaczy ze bedzie lepszy. Poszukaj na forum bylo kilka tematow o reglach i z tego co pamietam to ktos kiedys pisal ze Honda fabrycznie zjebala ten model regulatora i czesto lepiej kupic zamiennik. I jeszcze druga ciekawostka zamawiajac regulator uslyszalem od sprzedawcy ze regulatory z dodatkowym przewodem (ktory podłanczamy pod przekaźnik pompy) sa bardziej niezawodne i tylko takie sprowadzaja, poniewaz te pierwsze modele (bez kabelka) zarowno oryginalne jak i zamienniki szybko sie palily uzytkownikom. Tylko ze w tych nowszych sa inne wtyczki, ucinasz od starego regla i przelutowujesz do nowego, kolory wszystko to samo, tylko ten dodatkowy przewod tak jak pisalem pod przekaznik. Wybor nalezy do ciebie :)

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » czw 27 lis 2008, 15:41

dzieks o to mi chodzilo mniej wiecej...no dobra przebrne jeszcze raz przez te tematy...pozdrawiam

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » czw 27 lis 2008, 19:26

Nie chcesz kupić tego? tourmax i pasuje do 98-99 i 00-01 kwestia tego czy wykorzystasz dodatkowe kable z kostkami czy nie,a są już w komplecie.
Nie oszczędzaj również na akumulatorze. Dużo ludzi jeździ z nimi do bólu a tak jak pisze w manualu 12,3V min i na złom bo się męczy i grzeje regler / prostownik . Sprawny akumulator pełni funkcję stabilizatora przyjmując na siebie nadwyżkę prądu której nie przyjmuje zepsuty.

http://www.motorcycle-spares.com/regula ... -6582.html

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » pt 28 lis 2008, 15:49

Marmot ten z linka to tourmax? w nazwie nic nie ma hmm:
REGULATOR/RECTIFIER HONDA VFR800 1998-1999 SH689DA SH579A-11

SH689DA- shindegen ale ten drugi SH579A-11 to shajs oryginal z vfr(szybko sie pali)opis:

http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... ostcount=2

Marmot brales juz tego tourmaxa? dobre toto? jak z tymi kabelkami pasuja standardowe wtyczki tylko ma dodatkowe wyjscia/wtyczki do czegos?czy jak to jest? trzeba cos przerabiac?i dzie to obejrzec opis/kupic etc?
dzieki :)

moj regulator sie poddaje szczegolnie w korku jak przeplywu powietrza nie ma a jak wiatrak sie wlacza to juz kaplica hyhy(jezdze z miernikiem podlaczonym ;) ale wyjechalem troche na prosta i sie schlodzil i znowu mu sie polepszylo ale ladowanie max 13.8v na postoju a jak jade to kolo 13V ...aku kupilem nowe ale nie bede go zarzynal tym reglerem poczekam i kupie regler i wtedy zestawik podlacze :)

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » ndz 30 lis 2008, 18:42

Kupiłem tego tourmaxa i mam go jako zapasowy a jeżdżę na schindengen .Jutro zrobię fotki i zobaczysz jak wygląda.Przerabiać nic nie trzeba ,ten dodatkowy czarny kabelek w schindengenie podłącza się pod przekaźnik pompy paliwa a w tourmaxie z kostki jest podłączony do czerwonego(+)kostki przejściówki którą podłączasz juz bezpośrednio do instalacji rocznika 98-99.

Na fakturze te obie nazwy dotyczą tego samego regulatora, też myślałem że to są jakieś dwa różne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » pn 01 gru 2008, 15:21

Fotki reglera:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ethiel0

Post autor: ethiel0 » ndz 07 gru 2008, 01:25

dzieks kupilem hondowski zupgrejdowany ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości