Regulator SHINDENGEN
Każdy z trzech przewodów z alternatora zmierz osobno omomierzem ,powinien mieścić się jak w manualu 0,1-1,0 ohm ,a po odłączeniu od reglera każdy powinien pokazywać chyba ok 60-70Volt jak się mylę niech mnie ktoś poprawi + do żółtego - do masy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ethiel0
- teksciarz
- Posty: 110
- Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dublin-KONIN
marmot, wielkie dzieki
przydalo sie uff to nie alternator na szczescie 
Nie wiem czy to mozliwe czy to jakas magia... czy cos z tym moto nie tak w kazdym razie zwiekszylem obrotty jalowe( bo zauwazylem ze sa na 1000obr) do 1200manualowych i ze swiatlami chodzi teraz i laduje... ale na jalowych laduje 13.40V a jak na 5k obr daje to laduje jedynie 12.8-12.90V -prawie nic ale zawsze cos laduje
Sprawdzilem i na alternatorze wszystko wporzadku-opornosci ... pojechalem kupic nowa baterje(bo mi poprzedni wlascicel mowil ze ta w srodku meczyl) i mi w sklepie sprawdzili rowniez i wyszlo im ze regulator juz napiec nie trzyma ze jeszcze troche pojezdze bo laduje...niezaciekawie laduje ale chodzi...wiec kupilem nowa baterie i zamawiam regulator z uk z David silverspare i tu pytanie czy kupic regulator:
-Genue Honda (Part No:31600MBG305)(na obrazku pisze SH689DA) 79 funtow https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23872/
-OEM replacement:Shindengen SH689DA 7.8 271(Part No:P31600MBG305) 55 funtow https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_31357/
co oznaczaja te napisy pod nazwa regulatora,to jakies numery wersji?
https://www.davidsilverspares.co.uk/gra ... _large.jpg
https://www.davidsilverspares.co.uk/gra ... _large.jpg
Panowie podpowiedzcie jesli laska
bo pierwszy regulator wymieniac bede i nie wiem na co sie zdecydowac



Nie wiem czy to mozliwe czy to jakas magia... czy cos z tym moto nie tak w kazdym razie zwiekszylem obrotty jalowe( bo zauwazylem ze sa na 1000obr) do 1200manualowych i ze swiatlami chodzi teraz i laduje... ale na jalowych laduje 13.40V a jak na 5k obr daje to laduje jedynie 12.8-12.90V -prawie nic ale zawsze cos laduje

Sprawdzilem i na alternatorze wszystko wporzadku-opornosci ... pojechalem kupic nowa baterje(bo mi poprzedni wlascicel mowil ze ta w srodku meczyl) i mi w sklepie sprawdzili rowniez i wyszlo im ze regulator juz napiec nie trzyma ze jeszcze troche pojezdze bo laduje...niezaciekawie laduje ale chodzi...wiec kupilem nowa baterie i zamawiam regulator z uk z David silverspare i tu pytanie czy kupic regulator:
-Genue Honda (Part No:31600MBG305)(na obrazku pisze SH689DA) 79 funtow https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23872/
-OEM replacement:Shindengen SH689DA 7.8 271(Part No:P31600MBG305) 55 funtow https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_31357/
co oznaczaja te napisy pod nazwa regulatora,to jakies numery wersji?
https://www.davidsilverspares.co.uk/gra ... _large.jpg
https://www.davidsilverspares.co.uk/gra ... _large.jpg
Panowie podpowiedzcie jesli laska





- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Panowie podpowiedzcie jesli laska
bo pierwszy regulator wymieniac bede i nie wiem na co sie zdecydowac
[/quote]
Regulator dobry możesz kupic tu:
www.e-motocykl.com
tel601 48 12 69
nie ma sensu sprowadzać za granicy - bo po dodaniu vat, przesyłki może cię wynieśc więcej. No i poczekasz długo
A tu w 2 dni masz na dodatek człowiek zna się na rzeczy i wytłumaczy jak podłączyć
pozdro





Regulator dobry możesz kupic tu:
www.e-motocykl.com
tel601 48 12 69
nie ma sensu sprowadzać za granicy - bo po dodaniu vat, przesyłki może cię wynieśc więcej. No i poczekasz długo
A tu w 2 dni masz na dodatek człowiek zna się na rzeczy i wytłumaczy jak podłączyć
pozdro
Beyond the Grabówek sky
- ethiel0
- teksciarz
- Posty: 110
- Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dublin-KONIN
Tylko ze ja siedze w IRL wiec szybciej mi przyjdzie z UK niz z Polski
... z pl to paczki ida nawet 3-4 tyg lol
Po drugie co za filozofia podlaczyc? czarna wtyczka w czarne gniazdko, jasne gniazdo od alternatora z jasna wtyczka i cacy juz
poprzykrecac sruby no i gicior? no chyba ze ta firma sprzedaje wersje z CBR etc? ale dzieki za cynka

Po drugie co za filozofia podlaczyc? czarna wtyczka w czarne gniazdko, jasne gniazdo od alternatora z jasna wtyczka i cacy juz

- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
he heethiel0 pisze:Tylko ze ja siedze w IRL wiec szybciej mi przyjdzie z UK niz z Polski... z pl to paczki ida nawet 3-4 tyg lol
Po drugie co za filozofia podlaczyc? czarna wtyczka w czarne gniazdko, jasne gniazdo od alternatora z jasna wtyczka i cacy juzpoprzykrecac sruby no i gicior? no chyba ze ta firma sprzedaje wersje z CBR etc? ale dzieki za cynka

A to zmienia postać rzeczy

Co do podłączenia - możesz miec w tych nowych po prostu dodatkowy kabelek który musisz podłączyć. No czasem wtyczki nie sa takie same.
I to wszystko
Beyond the Grabówek sky
- ethiel0
- teksciarz
- Posty: 110
- Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dublin-KONIN
Z tej stronki co pisalem to jak patrzylem na obrazki to sa identyczne jak w moim i jest napisana wersja moto czyli: FIX FIW / FIY FI1 wiec musi byc bez kombinacji moze w wersji FIY FI1-2000-2001 jest dodatkowy kabelek hmm
w kazdym razie do wersji FIW/FIX sa do wyboru 2 reglerki OEM i Honda oryginal ale wygladaja podobnie i te same symbole(shindegen)na obrazku ale mozliwe ze inne numery seryjne...czy czyms sie roznia
wiec nie wiem czy sie pakowac w OEM czy dolozyc te 25E i wziac oryginal hondy hmmm jak moze miec znaczenie to wole dolozyc i sie cieszysc dluzej jazda...
w tym moim mam chyba OEM i po roku znowu pada nie trzyma napiec laduje przy swiatlach i jezdzie slabo bo slabo ale jak sie dolozy wiatrak to juz nie laduje tylko z baterii ciagnie heh
w kazdym razie do wersji FIW/FIX sa do wyboru 2 reglerki OEM i Honda oryginal ale wygladaja podobnie i te same symbole(shindegen)na obrazku ale mozliwe ze inne numery seryjne...czy czyms sie roznia
wiec nie wiem czy sie pakowac w OEM czy dolozyc te 25E i wziac oryginal hondy hmmm jak moze miec znaczenie to wole dolozyc i sie cieszysc dluzej jazda...
w tym moim mam chyba OEM i po roku znowu pada nie trzyma napiec laduje przy swiatlach i jezdzie slabo bo slabo ale jak sie dolozy wiatrak to juz nie laduje tylko z baterii ciagnie heh

-
- teksciarz
- Posty: 126
- Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
ciezko powiedziec, pewnie obydwa beda dobrze dzialac, a kupujac oryginalny nie znaczy ze bedzie lepszy. Poszukaj na forum bylo kilka tematow o reglach i z tego co pamietam to ktos kiedys pisal ze Honda fabrycznie zjebala ten model regulatora i czesto lepiej kupic zamiennik. I jeszcze druga ciekawostka zamawiajac regulator uslyszalem od sprzedawcy ze regulatory z dodatkowym przewodem (ktory podłanczamy pod przekaźnik pompy) sa bardziej niezawodne i tylko takie sprowadzaja, poniewaz te pierwsze modele (bez kabelka) zarowno oryginalne jak i zamienniki szybko sie palily uzytkownikom. Tylko ze w tych nowszych sa inne wtyczki, ucinasz od starego regla i przelutowujesz do nowego, kolory wszystko to samo, tylko ten dodatkowy przewod tak jak pisalem pod przekaznik. Wybor nalezy do ciebie 

Nie chcesz kupić tego? tourmax i pasuje do 98-99 i 00-01 kwestia tego czy wykorzystasz dodatkowe kable z kostkami czy nie,a są już w komplecie.
Nie oszczędzaj również na akumulatorze. Dużo ludzi jeździ z nimi do bólu a tak jak pisze w manualu 12,3V min i na złom bo się męczy i grzeje regler / prostownik . Sprawny akumulator pełni funkcję stabilizatora przyjmując na siebie nadwyżkę prądu której nie przyjmuje zepsuty.
http://www.motorcycle-spares.com/regula ... -6582.html
Nie oszczędzaj również na akumulatorze. Dużo ludzi jeździ z nimi do bólu a tak jak pisze w manualu 12,3V min i na złom bo się męczy i grzeje regler / prostownik . Sprawny akumulator pełni funkcję stabilizatora przyjmując na siebie nadwyżkę prądu której nie przyjmuje zepsuty.
http://www.motorcycle-spares.com/regula ... -6582.html
- ethiel0
- teksciarz
- Posty: 110
- Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dublin-KONIN
Marmot ten z linka to tourmax? w nazwie nic nie ma hmm:
REGULATOR/RECTIFIER HONDA VFR800 1998-1999 SH689DA SH579A-11
SH689DA- shindegen ale ten drugi SH579A-11 to shajs oryginal z vfr(szybko sie pali)opis:
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... ostcount=2
Marmot brales juz tego tourmaxa? dobre toto? jak z tymi kabelkami pasuja standardowe wtyczki tylko ma dodatkowe wyjscia/wtyczki do czegos?czy jak to jest? trzeba cos przerabiac?i dzie to obejrzec opis/kupic etc?
dzieki
moj regulator sie poddaje szczegolnie w korku jak przeplywu powietrza nie ma a jak wiatrak sie wlacza to juz kaplica hyhy(jezdze z miernikiem podlaczonym
ale wyjechalem troche na prosta i sie schlodzil i znowu mu sie polepszylo ale ladowanie max 13.8v na postoju a jak jade to kolo 13V ...aku kupilem nowe ale nie bede go zarzynal tym reglerem poczekam i kupie regler i wtedy zestawik podlacze 
REGULATOR/RECTIFIER HONDA VFR800 1998-1999 SH689DA SH579A-11
SH689DA- shindegen ale ten drugi SH579A-11 to shajs oryginal z vfr(szybko sie pali)opis:
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... ostcount=2
Marmot brales juz tego tourmaxa? dobre toto? jak z tymi kabelkami pasuja standardowe wtyczki tylko ma dodatkowe wyjscia/wtyczki do czegos?czy jak to jest? trzeba cos przerabiac?i dzie to obejrzec opis/kupic etc?
dzieki

moj regulator sie poddaje szczegolnie w korku jak przeplywu powietrza nie ma a jak wiatrak sie wlacza to juz kaplica hyhy(jezdze z miernikiem podlaczonym


Kupiłem tego tourmaxa i mam go jako zapasowy a jeżdżę na schindengen .Jutro zrobię fotki i zobaczysz jak wygląda.Przerabiać nic nie trzeba ,ten dodatkowy czarny kabelek w schindengenie podłącza się pod przekaźnik pompy paliwa a w tourmaxie z kostki jest podłączony do czerwonego(+)kostki przejściówki którą podłączasz juz bezpośrednio do instalacji rocznika 98-99.
Na fakturze te obie nazwy dotyczą tego samego regulatora, też myślałem że to są jakieś dwa różne.
Na fakturze te obie nazwy dotyczą tego samego regulatora, też myślałem że to są jakieś dwa różne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości