
W drodze powrotnej z Chorwacji aku wygotowało i z przeraźliwym piskiem wyzionęło ducha (a konało dobrą godzinę

Oczywiście winą za przeładowany akumulator obwiniam regler, no bo gdzie indziej szukać przyczyny.
Mam zapytanie do właścicieli Vitków, jakie macie ładowanie?
U mnie na zimnym silniku na wolnych obrotach na dzień dobry jest 14,3 -14,5, po zagrzaniu spada do równych 14V.
Na obrotach wkręca się na 15V, a przy włączonym wiatraku chłodnicy dobija jeszcze do 15,2-3.
Jak rozmawiałem z Piotrkiem Pamułą ewidentnie jest to za duże ładowanie, ale z kolei po u Krajana w VTecu ma stałe 14,75.
W wolnej chwili proszę sprawdźcie ładowanie w swoich Vitkach.
Druga sprawa, czy orientuje się ktoś czy mamy te same regulatory w Vitkach co FIjowcy po 2000 roku? Jutro wybebesze swój i wrzucę jego zdjęcia.
Jutro będę dzwonić do OlkaMotocykle i gdzieś do Hondy jak z zamiennikami do Vitków to też wrzucę updejt.
Pozdrawiam!