podniesienie mocy ponad 100 koni w RC36II itp.

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

podniesienie mocy ponad 100 koni w RC36II itp.

Post autor: bialy-murzyn » sob 14 cze 2008, 13:06

Czytałem, że sportowe wcielenie VFR osiągało 160-170 koni.
Jak zrobić, aby w seryjnym VFR ze 100 koni wydobyć znacznie większą moc ?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » sob 14 cze 2008, 15:36

kupic ZX10r

Awatar użytkownika
Arturo
klepacz
klepacz
Posty: 982
Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
Kontakt:

Post autor: Arturo » sob 14 cze 2008, 17:54

Turbo i nitro :mrgreen:
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » sob 14 cze 2008, 18:56

WiktorVFR, hyhyhy najlepsza rada :]
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » sob 14 cze 2008, 19:59

Sorki za off-top
Ja kupiłbym stadninę. :mrgreen:
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
kecajm69
klepacz
klepacz
Posty: 1095
Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kecajm69 » ndz 15 cze 2008, 10:37

Lub Powercommander gdzieś w necie kiedyś widziałem.Ale lepsza by była zmiana moto.
Jacek M.

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » ndz 15 cze 2008, 13:28

Załóż sobie silnik od VTR!! :lol
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
G O F E R
pisarz
pisarz
Posty: 342
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
Imię: Rafał
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: podniesienie mocy ponad 100 koni w RC36II itp.

Post autor: G O F E R » ndz 15 cze 2008, 14:46

bialy-murzyn pisze:Czytałem, że sportowe wcielenie VFR osiągało 160-170 koni.
Jak zrobić, aby w seryjnym VFR ze 100 koni wydobyć znacznie większą moc ?
Bardzo droga i pracochłonna zabawa, a pod 180 kucy miały tylko torowe sprzęty.
Wersja cywilna to RVF750RC45, ale z tego co pamiętam ona miała 120 koni, więc "znacznie większej mocy" nie uzyskasz.
http://www.bikez.com/pictures/large.php ... ublin).jpg

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » wt 08 lip 2008, 11:17

Znaczy sie koledze chodzilo zapewne o Honde NR750 :mrgreen:

[ Dodano: 2008-07-08, 11:18 ]
ale to tam byl zupełnie inny silnik, zmodyfikowany tłoki były nie okragłe patrząc z góry tylko owalne :)

[ Dodano: 2008-07-08, 11:19 ]
i moc jak sie nie myle 125KM przy 14 000 obr/min :D to chodzilo jak odrzutowiec :lol

[ Dodano: 2008-07-08, 11:20 ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NR
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
mario_blues
pisarz
pisarz
Posty: 348
Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
Imię: Mariusz
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź, Głowno
Kontakt:

Post autor: mario_blues » wt 08 lip 2008, 12:23

nie nie , kolega Gofer słusznie prawi - RVF i NR to dwa różne motocykle. Za to mają parę cech współnych - były ku...sko drogie, serwis masakra, prawie zero sukcesu komercyjnego i moc ok 120 KM - czyli tak czy inaczej bardzo daleko do wspomnianych 170 8)

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » wt 08 lip 2008, 22:57

Mam silnik od 800 na spych możesz sobie dorzucić :).

Co do podnoszenia mocy wszystko da się zrobić ale w granicach rozsądku , generalnie bez zmian konstrukcyjnych silnik można podnieść o ok 20 - 25 % , wyższe kombinacje wymagają poważnych zmian konstrukcyjnych gdyż np tłoki , korbowody, wał korbowy itd itd seryjnie montowane nie pociągną ci długo przy znacznym podniesieniu mocy.
Temat rzeka co można by zrobić a co należy zrobić.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości