podniesienie mocy ponad 100 koni w RC36II itp.
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
podniesienie mocy ponad 100 koni w RC36II itp.
Czytałem, że sportowe wcielenie VFR osiągało 160-170 koni.
Jak zrobić, aby w seryjnym VFR ze 100 koni wydobyć znacznie większą moc ?
pozdrawiam
Jak zrobić, aby w seryjnym VFR ze 100 koni wydobyć znacznie większą moc ?
pozdrawiam
- G O F E R
- pisarz
- Posty: 342
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: podniesienie mocy ponad 100 koni w RC36II itp.
Bardzo droga i pracochłonna zabawa, a pod 180 kucy miały tylko torowe sprzęty.bialy-murzyn pisze:Czytałem, że sportowe wcielenie VFR osiągało 160-170 koni.
Jak zrobić, aby w seryjnym VFR ze 100 koni wydobyć znacznie większą moc ?
Wersja cywilna to RVF750RC45, ale z tego co pamiętam ona miała 120 koni, więc "znacznie większej mocy" nie uzyskasz.
http://www.bikez.com/pictures/large.php ... ublin).jpg
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Znaczy sie koledze chodzilo zapewne o Honde NR750
[ Dodano: 2008-07-08, 11:18 ]
ale to tam byl zupełnie inny silnik, zmodyfikowany tłoki były nie okragłe patrząc z góry tylko owalne
[ Dodano: 2008-07-08, 11:19 ]
i moc jak sie nie myle 125KM przy 14 000 obr/min
to chodzilo jak odrzutowiec
[ Dodano: 2008-07-08, 11:20 ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NR

[ Dodano: 2008-07-08, 11:18 ]
ale to tam byl zupełnie inny silnik, zmodyfikowany tłoki były nie okragłe patrząc z góry tylko owalne

[ Dodano: 2008-07-08, 11:19 ]
i moc jak sie nie myle 125KM przy 14 000 obr/min


[ Dodano: 2008-07-08, 11:20 ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NR
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mam silnik od 800 na spych możesz sobie dorzucić
.
Co do podnoszenia mocy wszystko da się zrobić ale w granicach rozsądku , generalnie bez zmian konstrukcyjnych silnik można podnieść o ok 20 - 25 % , wyższe kombinacje wymagają poważnych zmian konstrukcyjnych gdyż np tłoki , korbowody, wał korbowy itd itd seryjnie montowane nie pociągną ci długo przy znacznym podniesieniu mocy.
Temat rzeka co można by zrobić a co należy zrobić.

Co do podnoszenia mocy wszystko da się zrobić ale w granicach rozsądku , generalnie bez zmian konstrukcyjnych silnik można podnieść o ok 20 - 25 % , wyższe kombinacje wymagają poważnych zmian konstrukcyjnych gdyż np tłoki , korbowody, wał korbowy itd itd seryjnie montowane nie pociągną ci długo przy znacznym podniesieniu mocy.
Temat rzeka co można by zrobić a co należy zrobić.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości