
Wady VFR
Schowek w "dwójce"
linka do zapięcia moto - 1,8m
blokada xena
klucz do naciągu łańcucha
kamizelka odblaskowa
zestaw żarówek
rękawice robocze
kłódka (musze zmienić bo to żart tymczasowy)
żarówki postojowe w opakowaniu po kliszy
szmatka
alarm
Myśle nad schowaniem tam jeszcze namiotu i pontonu 2-osobowego

linka do zapięcia moto - 1,8m
blokada xena
klucz do naciągu łańcucha
kamizelka odblaskowa
zestaw żarówek
rękawice robocze
kłódka (musze zmienić bo to żart tymczasowy)
żarówki postojowe w opakowaniu po kliszy
szmatka
alarm
Myśle nad schowaniem tam jeszcze namiotu i pontonu 2-osobowego






- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
VFR ma jedną zarąbistą wadę GUBI OPONY MOMENTALNIE








VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- metiu
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: wt 13 lis 2007, 11:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Do tej pory miale kilka lat temu honde shadow, w tym roku kupilem GSRa po to żeby po kilku miesiącach przesiąść się na Viteca.
Narzekacie na schowek a w porównaniu do suzuki mogę tam zmieścić disclocka, U-locka, klucze i jeszcze zostaje trochę miejsca na inne pierdoły-dla mnie więc bomba. W Suzi nie można było pod siedzeniem schować nawet kartki papieru nie mówiąc o jakichkolwiek zabezpieczeniach.
W moim przypadku główną wadą jest spalania. Potrafi mi nawet spalić do 8,5 l. w mieście. trasa najniżej to 6,5 l. Z drugiej strony może to kwestia mojego wzrostu i tego, że stwarzam duże opory powietrza.
Ogólnie jestem zachwycony tym motocyklem, czekam tylko na turystyczną szybę bo seryjna przy moich gabrytach nie daje za dużo schronienia.
System Dual - dla mnie bomba! To samo ABS.
W porównaniu do GSRa jak zacząłem hamować dwoma hamulcami na raz ze 130 to myślałem, że wyskoczę z siodła.
Co do ciężaru i wielkości motocykla, przy moim wzroście to tylko zaleta.
pzdr.
Metiu
Narzekacie na schowek a w porównaniu do suzuki mogę tam zmieścić disclocka, U-locka, klucze i jeszcze zostaje trochę miejsca na inne pierdoły-dla mnie więc bomba. W Suzi nie można było pod siedzeniem schować nawet kartki papieru nie mówiąc o jakichkolwiek zabezpieczeniach.
W moim przypadku główną wadą jest spalania. Potrafi mi nawet spalić do 8,5 l. w mieście. trasa najniżej to 6,5 l. Z drugiej strony może to kwestia mojego wzrostu i tego, że stwarzam duże opory powietrza.
Ogólnie jestem zachwycony tym motocyklem, czekam tylko na turystyczną szybę bo seryjna przy moich gabrytach nie daje za dużo schronienia.
System Dual - dla mnie bomba! To samo ABS.
W porównaniu do GSRa jak zacząłem hamować dwoma hamulcami na raz ze 130 to myślałem, że wyskoczę z siodła.
Co do ciężaru i wielkości motocykla, przy moim wzroście to tylko zaleta.
pzdr.
Metiu
- robsonic
- klepacz
- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Paliwo!!! To jedyna wada jak dla mnie, na trasie nawet może byc chyba że się kręci wysokie obroty
w mieście znika w oczach i zaczynam się wkur.... na rośliny w samochodach,który zapomni jak się biegi w aucie wrzuca lub ogólnie jakoś mózg mu się zawiesił a ja paliwo marnuje!!! Pierwszy kontakt z vfr i dłuższy wypad....w efekcie na parkingu szukałem dziury w zbiorniku lub wycieku......ogólnie to najlepsze moto jakie miałem
[ Dodano: 2008-07-05, 00:26 ]
Jashczur.....Mam 195 i gabaryty są ok jak dla mnie,pięknie składa się w zakrętach a jeszcze widziałem na motobazarze we Wrocku jak koleś z kuframi kładł moto w zakrętach byłem w szoku!!! Ja swoim golasem tak się jeszcze nie składałem w winklu. Pozdro!


[ Dodano: 2008-07-05, 00:26 ]
Jashczur.....Mam 195 i gabaryty są ok jak dla mnie,pięknie składa się w zakrętach a jeszcze widziałem na motobazarze we Wrocku jak koleś z kuframi kładł moto w zakrętach byłem w szoku!!! Ja swoim golasem tak się jeszcze nie składałem w winklu. Pozdro!
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę 

- Kisciu
- Posty: 14
- Rejestracja: śr 13 sie 2008, 03:18
- Imię: Przemek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krosno
- Kontakt:
Jak dla mnie masa jest idealna.
Spalanie jednak za duże, ale to też po części moja wina... w mieście 9-11... ale może w końcu trochę się opanuję...
I jeszcze może tak powiem, że przy mojej masie 100kg i wzroście 185 jak wieje od przodu to ciężko się rozpędza powyżej 200 km/h. Parę kucyków mile widziane chociaż i tak bardzo dobrze sobie radzi
Poza tymi pierdółkami to motocykl idealny.
Mam nadzieję, że historia VFR będzie kontynuowana, bo jak na razie to moja pierwsza sztuka tej motorki ale raczej nie ostatnia
Spalanie jednak za duże, ale to też po części moja wina... w mieście 9-11... ale może w końcu trochę się opanuję...
I jeszcze może tak powiem, że przy mojej masie 100kg i wzroście 185 jak wieje od przodu to ciężko się rozpędza powyżej 200 km/h. Parę kucyków mile widziane chociaż i tak bardzo dobrze sobie radzi

Poza tymi pierdółkami to motocykl idealny.
Mam nadzieję, że historia VFR będzie kontynuowana, bo jak na razie to moja pierwsza sztuka tej motorki ale raczej nie ostatnia

- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
W RC36II jedna rzecz: siedzenie. Nie jest zbyt wygodne w dłuższej trasie. Trzeba je przerobić, bo jeszcze dochodzi podgrzanie od dołu no i tyłek sie poci i tym bardziej niewygodnie sie robi. W RC36II jeszcze slabe swiatlo krotkie (rozwiazaniem jest biksenon) - za to dlugie genialne. Czyli: zrobienie siedzenia (300 zł) + bixenon (300zł), razem 600 zł i można jezdzic do oporu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości