Kupować dwudziestoletnia VFR?
[quote="DaVeeD"] Koszty utrzymania? Też jestem student dzienny, pracy brak, kasę bardzo, bardzo ciężko uzbierać. Ale człowiek żyje tylko raz, i stwierdziłem że warto spróbować. W końcu przecież nie kładę na szalę własnej głowy :lol: [/quote]
No właśnie ja też jestem studentem dziennym, wprawdzie narazie wpadają jakieś grosze co miesiąc ( nie wiem jak długo bo umowa zlecenie) i dlatego też pytam coby się w jakieś mega koszty nie władowac...
No właśnie ja też jestem studentem dziennym, wprawdzie narazie wpadają jakieś grosze co miesiąc ( nie wiem jak długo bo umowa zlecenie) i dlatego też pytam coby się w jakieś mega koszty nie władowac...
-
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 13 wrz 2006, 20:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ząbki
- Kontakt:
Laik, wrzucam dka Ciebie rozpoznanie cenowe jakie zrobiłem. No więc w Larssonie:
-filtr benzyny 50zł
-filtr oleju 27zł
-olej do lag 35zł za 1l. (x2 - bo tyle trza)
OLEJ SILNIKOWY:
-motul 119zł za 4l. (czyli tyle ile trza)
-castrol 140zł za 4l.
-agip 29,90 za 1l.
-płyn hamulcowy dot.4 (który lejesz też do hydrauliki) 25zł za 0,5l (x2)
-klocki tył - 76,50zł
-świece - 12,60szt.
-filtr powietrza - 85,30
zł za szt.
-samr do łańcucha - do 20zł
No i poza tym koszty ewentualnej roboty. Jeszcze doliczyć trzeba łańcuch, klocki przednie i inne pierdoły
w których cenie się nie orientowałem, bo narazie nie potzreba. Drogie horendalnie są opony. No i do tego dojdzie co tam sie ewentualnie (odpukac) popsujiiii...
UxY, ja sam nawet nie wiem jak wdzięczny bedę za taką serwisówkę
-filtr benzyny 50zł
-filtr oleju 27zł
-olej do lag 35zł za 1l. (x2 - bo tyle trza)
OLEJ SILNIKOWY:
-motul 119zł za 4l. (czyli tyle ile trza)
-castrol 140zł za 4l.
-agip 29,90 za 1l.
-płyn hamulcowy dot.4 (który lejesz też do hydrauliki) 25zł za 0,5l (x2)
-klocki tył - 76,50zł
-świece - 12,60szt.
-filtr powietrza - 85,30

-samr do łańcucha - do 20zł
No i poza tym koszty ewentualnej roboty. Jeszcze doliczyć trzeba łańcuch, klocki przednie i inne pierdoły

UxY, ja sam nawet nie wiem jak wdzięczny bedę za taką serwisówkę

-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Warto zainteresowac sie tym sprzetem? jak myslicie co trzeba w niej robic jak tyle stala?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=131090526
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=131090526
- zachtomasso
- teksciarz
- Posty: 127
- Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wołomin
Ja uważam, że jak stał 5 lat to mozesz się spodziewać wszystkiego, niestety najgorszego (oczywiście zależy to także od tego gdzie stał i czy był jakkolwiek zabezpieczony)
Na podstawie samochodów, które stoją uważam, że starzeją się szybciej niż te - jeżdzone non stop. Sam miałem stare moto i stare auta i do czasu, jak jeździły to było OK. Po dłuższym staniu, padało po kolei wszystko.
Jeśli kupiłbym takie moto, to rozebrałbym je na części i składał wymieniając od razu wszystko co gumowe (uszczelki, węże, simeringi) oraz np. łożyska.
Ale tak naprawdę to wszystko zależy od konkretnego egzemplarza. Ten na zdjęciach nie wygląda na to, że stał pod chmurką. Może nie jest wcale tak źle. Ale lepiej zakładaj, że dołożysz do niego.
Na podstawie samochodów, które stoją uważam, że starzeją się szybciej niż te - jeżdzone non stop. Sam miałem stare moto i stare auta i do czasu, jak jeździły to było OK. Po dłuższym staniu, padało po kolei wszystko.
Jeśli kupiłbym takie moto, to rozebrałbym je na części i składał wymieniając od razu wszystko co gumowe (uszczelki, węże, simeringi) oraz np. łożyska.
Ale tak naprawdę to wszystko zależy od konkretnego egzemplarza. Ten na zdjęciach nie wygląda na to, że stał pod chmurką. Może nie jest wcale tak źle. Ale lepiej zakładaj, że dołożysz do niego.
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version

-
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 13 wrz 2006, 20:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ząbki
- Kontakt:
- dokładnie! Zwróc uwagę jakie problemy z moto mają ludzie, którzy po prostu zostawiają je na zimę w garażu a potem próbują wiosną odpalić. I żadko jest to tylko problem z ładowaniemzachtomasso pisze:Na podstawie samochodów, które stoją uważam, że starzeją się szybciej niż te - jeżdzone non stop. Sam miałem stare moto i stare auta i do czasu, jak jeździły to było OK. Po dłuższym staniu, padało po kolei wszystko.



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości