CIEPŁE MANETKI

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » pt 21 mar 2008, 17:07

Fred pisze:Generalnie jest jest około 8-10 st i wczesna zima/wiosna to sie mało jeździ
Niektórzy mało, a niektórzy troche więcej. Ja na przykład od stycznia nawinąłem 2000km, a wiem, że są dużo lepsi ;)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » sob 22 mar 2008, 00:40

Fred no chyba norma że wyłączają i poprostu jeżdża na wyłączonych caly rok no nie :-)?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
donia
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: wt 30 paź 2007, 13:57
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: donia » pn 24 mar 2008, 10:43

Polecam Oxfordy, miałem wcześniej Saito II i przy minus kilka już nie dawały rady, reszta bez zastrzeżeń, teraz zamontowałem oxfordy i grzeją dużo lepiej i mają więcej poziomów grzania.
Na pierwszym i tak grzeją wystarczająco. Chciałem na początku podpiąć bezpośrednio pod krótkie światła (bo i tak są na przekaźnikach) ale wygrała opcja osobnego przekaźnika tylko na manetki. Przekaźnik łapie impuls ze świateł. Co prawda dla Oxforda można się nie martwić o to że zabije akumulator jak zostawisz włączony (ma jakiś czujnik i się wyłącza jak napięcie spadnie poniżej iluś tam), ale lepiej odpinać tego typu elektryczne elementy kluczykiem, po co ma się ktoś na parkingu bawić :).
Dla prawej manetki musimy ściąć kołnierz tulei plastikowej na którą wchodzi manetka od wewnątrznej i trochę zbliżyć manetkę do przełączników oraz obciąć od zewnętrznej 2mm kołnierz na manetce i jest git.
Aaa zapomniałem, jak dla mnie super sprawą jest taki sprytny uchwyt/podstawa za pomocą której montuje się przełączniki pod kątem do obejmy która trzyma oryginalne przełączniki kierunkowskazów lub kill-switcha.
pozdrawiam,
donia i VyFRotka 800

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » sob 05 kwie 2008, 11:12

zamówiłam oxfordy , narazie podgrzewane manetki przetestowałam na vitku - swietna sprawa, też trzeba było jedną przyciąć bo była za długa.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jenes
Posty: 14
Rejestracja: pt 04 kwie 2008, 11:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ~Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jenes » sob 05 kwie 2008, 17:44

Fred pisze:Generalnie jest jest około 8-10 st i wczesna zima/wiosna to sie mało jeździ
Przydają się nie tylko w tych porach roku, jadąc w górach w kiepskiej pogodzie też się bardzo przydają ;-)
Ja mam Saito, nabyłem na bajzlu ale niedopatrzyłem że ktoś w nich grzebał i brakowało z 2 kabli :evil: Znalazłem więc gdzieś schemat do płynnej regulacji, znajomy zrobił i podrasował trochę i teraz można sobie regulować wg uznania :mrgreen: Oczywiście zrobione na przekaźniku i bezpieczniku, załączane ze światłami. Polecam ;-)

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » sob 05 kwie 2008, 18:07

takie manetki to niezły patent latem na suszenie rękawiczek w czasie jazdy jak zmokną w deszczu ;)
wieczorami też bywa chłodniej, a letnie rękawiczki nie zawsze dają radę, także mi się ten pomyśł podoba i gapa ze mnie ,ze dopiero w tym sezonie na to wpadłam :roll: , a konkretnie zachęciła mnie do tego pomysłu Ruda :)Kasiu znowu jestem Twoją dłużniczką ;) hehe
Obrazek

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » sob 05 kwie 2008, 18:08

na suszenie rekawiczek tez jest dobry patent :mrgreen: po prostu polozyc je na goracym silniku:)

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » sob 05 kwie 2008, 18:13

WiktorVFR pisze:na suszenie rekawiczek tez jest dobry patent :mrgreen: po prostu polozyc je na goracym silniku:)
ale to tylko na postoju ;)
Fred pisze:Wszystko fajnie ale jak są upały to też używacie? Generalnie jest jest około 8-10 st i wczesna zima/wiosna to sie mało jeździ a potem już ciepło wiec kiedy ciepłe manetki?
nie no jasne ,że nie w upały haha Fred to co piszesz to się zgadza, ale tylko w teorii. W praktyce wygląda to zupełnie inaczej.
Prawda jest taka,że ostatnio pogoda jest tak zmienna,że nawet latem bywa bardzo zimno i tego niedy nie przewidzisz...juz nie pamiętam lata,zeby bylo przez dłużej niz 2 tyg super ciepło...;/
Poza tym ja jeżdzę cały rok, teraz są własnie temperatury 5-10 stopni i dzięki manetkom mogę sobie pojeździc, co niestety wczesniej przy tej temperaturze nie było mozliwe. Mogę byc super ciepło ubrana, ale jak mam dłonie zdrętwiałe z zimna to jest masakra i wracam do domu, bo przyjemność z jazdy = 0.


słuchajcie te moje manetki mają podłączenie bezposrednio do aku, jest zabazpieczenie, które odłącza grzanie na wypadek gdyby się zostawiło włączone. Pomimo to potrzebny jest jakis dodatkowy bezpiecznik??? Ja wolałabym nie grzebac tam jeśli nie ma potrzeby :eek
Obrazek

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » sob 05 kwie 2008, 20:21

MadziX pisze:słuchajcie te moje manetki mają podłączenie bezposrednio do aku, jest zabazpieczenie, które odłącza grzanie na wypadek gdyby się zostawiło włączone. Pomimo to potrzebny jest jakis dodatkowy bezpiecznik??? Ja wolałabym nie grzebac tam jeśli nie ma potrzeby :eek
Można oczywiście podłączyć tak jak jest. Ale wtedy każdy grzebacz może w czasie Twojej nieobecności je włączyć, albo zsiadając z motocykla możesz zapomnieć ich wyłączyć i wtedy rozładuje Ci się aku. Oczywiście oxfordy mają zabezpieczenie, które w chwili kiedy napięcie spadnie poniżej pewnej wartości rozłączy grzanie, żeby aku nie padł zupełnie, ale i tak będzie mocno rozładowany. Natomiast możesz za parę groszy kupić najprostszy przekaźnik samochodowy (np. od świateł) i podłączyć go tak, żeby podawał napięcie na manetki dopiero po przekręceniu stacyjki (albo np. po włączeniu świateł) i wtedy masz problem aku z bańki ;)

Jakbyś miała jakiś kłopot mogę naszkicować jakiś schemat połączeń :)

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » sob 05 kwie 2008, 20:54

CLK Dziękuję Ci za odpowiedz, poczekam aż przyjdą i w razie problemu zgłoszę siępo schemacik.
W moim przypadku byłaby opcja 'po przekręceniu stacyjki', bo światła się zapalają automatycznie i nie można ich wyłaczyc.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ruda i Piotr
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3596
Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
Imię: Kasia
województwo: pomorskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Ruda i Piotr » sob 05 kwie 2008, 21:03

MadziX pisze:Kasiu znowu jestem Twoją dłużniczką hehe
Aj tam dłużniczką :)

Podpowiedziałam Ci bo tak jak rozmawialiśmy w UK jest to super sprawa, sprawdzona przez nas :)

W Virago miałam saito, były fajne. Teraz mamy oboje Oxfordy u Piotra od początku sprawowały się super, moje szwankowały :sad:

Okazało sie, że były źle podłączone teraz jest super :D

Nawet dziś jezdząc ich używałam bo w łapki było chłodnawo :)

R
Mamy dwie miłości- :rodzina i :motolove
VFR Viking SeXszyn North Roads

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » sob 05 kwie 2008, 21:39

Tomek myslal,ze zwariowalam jak uslyszal o tych manetkach..a teraz ma juz od dwoch tygodni zamontowane i nie wyobraza sobie życia bez nich hahahaha
Obrazek

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » wt 08 kwie 2008, 08:58

nie wiem jak to jest ale w mojej starej dziwce te grzane manety slabo dzialaly, pamietam traske na grądy zmarzlem w obie strony i to wlasnie w rece najgorzej pomimo tych grzanych minetek, a DIDI jak one ci teraz grzeja? moze to przez ten walniety regulator tak grzaly?!
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » wt 08 kwie 2008, 20:10

Fabiq pisze:a DIDI jak one ci teraz grzeja?
"Minety" grzeją super :lol A tak serio, to wszystko z nimi w porządku. Przez rękawice mi tak dają, że po jakimś czasie wyłączam, bo aż parzy w łapki, więc chyba z nimi wszystko w porządeczku. Wtedy tylko sobie przestawiam na utrzymywanie ciepłą i luzik, albo nawet wyłączam całkowicie, bo nie da rady z nimi śmigać cały czas podkręconymi!! :roll:
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » sob 12 kwie 2008, 23:32

manetki zamontowane...rewelacja!
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość