
stawianie na podnózke cenralną
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
stawianie na podnózke cenralną
Glupia sprawa- w poprzednim moto rc24 jak stawiałem na stopke centralną to prawą dłonią łapałem za taki fajny uchwyt pod plastikiem. A tu w rc 46 takiego nie ma i troche ciezko staiwac mi ją na sztorca chwytajac za rogi
. Macie jakies pomysły?

Ostatnio zmieniony pt 14 mar 2008, 18:03 przez kiki, łącznie zmieniany 1 raz.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
ściągasz kiere do lewej, łapiesz za lewą manetkę, za róg z tyłu - róg to tylko trzymanie dla stabilizacji motocykla, główny nacisk to noga niestety, ciężar ciała w chwili nacisku nogi przechylaj w stronę prawą pomagając sobie lewą ręką ciągnąc za motocykl za kierę
rzecz jasna i spokojnie przeca idzie 


VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
A ja znowu prawa noga na centralce lewa łap ana lewej raczce prawa na manetce i noga w dół a rece cięgne do siebie i tez heja idzie
czasami troche wiecej sily trzeba
jak bak pełny 
Ja jakbym robił tak jak wy to by mi chyba kregosłup całkiem strzelił



Ja jakbym robił tak jak wy to by mi chyba kregosłup całkiem strzelił

Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Janusz B.
- klepacz
- Posty: 1131
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
- Imię: Dżony
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Zamiast ciągnąć za uchwyty pasażera (co zrobisz,jeśli będą zdjęte i będziesz miał tam bagaż lub nakładkę??), naucz się wyciągać bajka od spodu - jak napisał Groszek.
Z tym, że ja nie łapię za plastik - boję się, że pęknie. Wsadź dłoń pod zadupek i przejedź w stronę tylnej lampy. Gdzieś w połowie długości siedzenia powinieneś znaleźć miejsce, w którym będziesz mógł chwycić tylny stelaż (zwany też subframą), nie chwytając przy tym owiewki.
Jak pisali moi przedmówcy - cała siła ma iść z nogi na podnóżek. Reszta to tylko podtrzymywanie motocykla i " stanowcze podpowiadanie" mu, w którą stronę ma pójść.
Wszystko to kwestia odpowiedniej techniki, za którymś razem złapiesz o co chodzi. Siłując się narażasz się na uraz kręgosłupa.
Z tym, że ja nie łapię za plastik - boję się, że pęknie. Wsadź dłoń pod zadupek i przejedź w stronę tylnej lampy. Gdzieś w połowie długości siedzenia powinieneś znaleźć miejsce, w którym będziesz mógł chwycić tylny stelaż (zwany też subframą), nie chwytając przy tym owiewki.
Jak pisali moi przedmówcy - cała siła ma iść z nogi na podnóżek. Reszta to tylko podtrzymywanie motocykla i " stanowcze podpowiadanie" mu, w którą stronę ma pójść.
Wszystko to kwestia odpowiedniej techniki, za którymś razem złapiesz o co chodzi. Siłując się narażasz się na uraz kręgosłupa.
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości