nie spotkałem się jeszcze z problemem reglera w Vitku przeglądając rózne fora VFR..donia pisze:czy problem reglera dotyczy też modeli pow. 2002?
znowu regulator napięcia :/
ja za ducati energia zaplacilem 240 zeta na alledrogo.pl kupilem od goscia z czestochowyLuke pisze:tourmax
lub
ducati energia
oba ok 300zl
bajdelejem ducati energia mozna powiedziec to ze hondowski regulator ;p
gdyz iz sa one seryjnie wsadzane do motocykli hondy produkowanych(skladanych) we wloszech np dominator i hornet 600
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb
Nawet kobiety mają coś ciekawego do powiedzenia, jeśli się ich słucha wystarczająco długo...
Nawet kobiety mają coś ciekawego do powiedzenia, jeśli się ich słucha wystarczająco długo...

- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
no żesz gadaj Danielu co z tym czy wszystko wporzo ?? 

VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Daniel
- klepacz
- Posty: 506
- Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
- Imię: Daniel
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
No więc mam już regler. Dziś zakładam tylko dwa pyania: Czy mogę zamienić miejscami kable o tych samych kolorach? Tzn. czerwone między sobą np? Pytam bo muszę wymienić kostki.
Może ktoś dokładniej wytłumaczy mi gdzie dokładnie wpiąć ten czarny kabel? Coś już o tym czytałem ale......
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-02-12, 23:59 ]
Regler założony ale narazie bez czarnego przewodu bo nie wiem gdzie go wpiąć....??????
Ładowanie (przy włączonych światłach) od 13.5 V na wolnych obrotach, do ok. 18 przy ok 10 rpm. Jest ok? czy za dużo?
Jeśli ktoś potrafi dokładnie wytłumaczyć gdzie wpiąć ten czarny przewód to proszę o pomoc. Może jakieś zdjęcie.....
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-02-13, 18:10 ]
No więc wiem już że te kable mogę zamieniać w obrębie jednego koloru.
Ładowanie też pewnie jest już ok bo przy obrotach zalecanych przy pomiarze czyli ok. 5000 rpm jest ok czyli jakieś 14.5 V.
Nie wiem tylko gdzie podłączyć ten dodatkowy, czarny przewód. Wyczytałem już na forum, nawet gość u którego zamówiłem regler napisał mi krótką instrukcję że trzeba go wpiąć...
cyt. ,,pod + po zapłonie czyli przeprowadzić przewód pod fotelem na prawą stronę i podpiąć pod przekaźnik pompy paliwowej".
Tylę że ja kiepski raczej z elektromechaniki jestem
i nie wiem jak wygląda ten przekaźnik pompy. No a jak już znajdę to pod ktory przewód wpiąć?
Prośba do ludzi którzy już podłączali taki regler o szczegółowe instrukcje.
Załączam fotki tego co widze tam z prawej strony. Jest tam jakaś kostka w gumowej obudowie i coś plastikowego......
Może ktoś dokładniej wytłumaczy mi gdzie dokładnie wpiąć ten czarny kabel? Coś już o tym czytałem ale......
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-02-12, 23:59 ]
Regler założony ale narazie bez czarnego przewodu bo nie wiem gdzie go wpiąć....??????
Ładowanie (przy włączonych światłach) od 13.5 V na wolnych obrotach, do ok. 18 przy ok 10 rpm. Jest ok? czy za dużo?
Jeśli ktoś potrafi dokładnie wytłumaczyć gdzie wpiąć ten czarny przewód to proszę o pomoc. Może jakieś zdjęcie.....
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-02-13, 18:10 ]
No więc wiem już że te kable mogę zamieniać w obrębie jednego koloru.
Ładowanie też pewnie jest już ok bo przy obrotach zalecanych przy pomiarze czyli ok. 5000 rpm jest ok czyli jakieś 14.5 V.
Nie wiem tylko gdzie podłączyć ten dodatkowy, czarny przewód. Wyczytałem już na forum, nawet gość u którego zamówiłem regler napisał mi krótką instrukcję że trzeba go wpiąć...
cyt. ,,pod + po zapłonie czyli przeprowadzić przewód pod fotelem na prawą stronę i podpiąć pod przekaźnik pompy paliwowej".
Tylę że ja kiepski raczej z elektromechaniki jestem

Prośba do ludzi którzy już podłączali taki regler o szczegółowe instrukcje.
Załączam fotki tego co widze tam z prawej strony. Jest tam jakaś kostka w gumowej obudowie i coś plastikowego......

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Try before you die!
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
To w gumowej obudowie to jest właśnie ten przekaźnik do pompy paliwowej.Daniel pisze:Załączam fotki tego co widze tam z prawej strony. Jest tam jakaś kostka w gumowej obudowie i coś plastikowego......
Odsłoń tą gumową obudowę tak abyś miał dostęp do przewodów wchodzących od spodu.
Weź miernik i zobacz na którym przewodzie będzie prąd po włączeniu zapłonu.
Czarny przewód od reglera podłącz właśnie do tego przewodu (na którym po załączeniu zapłony będzie prąd).
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
no nie wiem czy tak ma działać regulator ?? Pomyśl ... jakbyś jechał autostradą ok 180-190 km/h to obroty będą coś pod 9rpm i jadą c gdzinę to co się stanie z aku ?Daniel pisze:od 13.5 V na wolnych obrotach, do ok. 18 przy ok 10 rpm
Myślę że regulator powinien trzymać napięcie niezależnie od kręcenia manetką, wiadome że w jakimś zakresie może się wahać ale nie w takim jak piszesz.
Podepnij ten kabelek, może to zrobi robotę .
ps. w RC36 II miałem "spuchnięty akumulator przez regler, który dawał max napięcie 17,2V... zresztą wtedy nawet nie wiedziałem że kupiłem VFR-kę z padniętym regulatorem, nawet nie wiedziałem jeszcze że te moto tak mają

- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
tez miakem 18 i to zdecydowanie za duzoRC36 II miałem "spuchnięty akumulator przez regler, który dawał max napięcie 17,2V... zresztą wtedy nawet nie wiedziałem że kupiłem VFR-kę z padniętym regulatorem, nawet nie wiedziałem jeszcze że te moto tak mają
_________________
mi popalkil zarowki na desce.....
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Daniel wyslalem Ci maila w tej sprawie , Ten kabel to monitor napiecia w instalacji
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości