znowu regulator napięcia :/

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » pt 08 lut 2008, 10:45

donia pisze:czy problem reglera dotyczy też modeli pow. 2002?
nie spotkałem się jeszcze z problemem reglera w Vitku przeglądając rózne fora VFR..

cichy
pisarz
pisarz
Posty: 206
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 16:19
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: cichy » pt 08 lut 2008, 11:57

GaBaS pisze: nie było jeszcze zamienników hondy .
A są jakieś zamienniki, które są lepsze od fabrycznego :?:
Słyszałem że jakiś jest ale nigdzie nie było konkretnie napisane o jaki chodzi....
Pytam bo nie wiem czy kupić zapas i go wozić (chodzi o długie wypady) czy zakładać wentylatorek itp bajery.....

GaBaS
klepacz
klepacz
Posty: 563
Rejestracja: śr 20 wrz 2006, 22:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piotrków
Kontakt:

Post autor: GaBaS » pt 08 lut 2008, 13:30

Zamienniki są, ale czy lepsze to nie wiem, są tańsze o połowę. Wiem że się przerabia używki na mocniejsze, które niby więcej wytrzymują ale o to już musiusz pytać w Olek Motocykle
GaBBaS

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pt 08 lut 2008, 14:56

tourmax
lub
ducati energia
oba ok 300zl

zamienniki sa lepsze bo ogolnie hondowskie reglery nie naleza do udanych i padaj tez np w cbr malych w bladych itp ale tych starszych raczaj aczkolwiek zoabczymy co bedzie za kilka lat z tymi nowszymi
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » sob 09 lut 2008, 10:35

ja za tourmaxa placiłem 421zł 8) ducati chcialem kupic w olek motocykle, ale czekalem na tel w sprawie przeróbek i sie nie doczekalem...
Pozdrawiam Jarek

Awatar użytkownika
SzeFu
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: śr 15 lis 2006, 23:24
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PTb

Post autor: SzeFu » sob 09 lut 2008, 11:09

Luke pisze:tourmax
lub
ducati energia
oba ok 300zl
ja za ducati energia zaplacilem 240 zeta na alledrogo.pl kupilem od goscia z czestochowy
bajdelejem ducati energia mozna powiedziec to ze hondowski regulator ;p
gdyz iz sa one seryjnie wsadzane do motocykli hondy produkowanych(skladanych) we wloszech np dominator i hornet 600
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb
Nawet kobiety mają coś ciekawego do powiedzenia, jeśli się ich słucha wystarczająco długo... :)

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » ndz 10 lut 2008, 18:55

Ja za swój zapłaciłem 421 zł. więc to chyba będzie ten tourmax. Podobno najlepszy na rynku na dzień dzisiejszy..... Mam nadzieje że jutro założe i w drogę......
Try before you die!

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » ndz 10 lut 2008, 21:01

przeplaciles!!!

to tak na pocieszenie
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » pn 11 lut 2008, 22:30

dzięki!
Try before you die!

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 11 lut 2008, 23:44

no żesz gadaj Danielu co z tym czy wszystko wporzo ?? :roll:
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » wt 12 lut 2008, 16:34

No więc mam już regler. Dziś zakładam tylko dwa pyania: Czy mogę zamienić miejscami kable o tych samych kolorach? Tzn. czerwone między sobą np? Pytam bo muszę wymienić kostki.
Może ktoś dokładniej wytłumaczy mi gdzie dokładnie wpiąć ten czarny kabel? Coś już o tym czytałem ale......
Pozdrawiam

[ Dodano: 2008-02-12, 23:59 ]
Regler założony ale narazie bez czarnego przewodu bo nie wiem gdzie go wpiąć....??????
Ładowanie (przy włączonych światłach) od 13.5 V na wolnych obrotach, do ok. 18 przy ok 10 rpm. Jest ok? czy za dużo?
Jeśli ktoś potrafi dokładnie wytłumaczyć gdzie wpiąć ten czarny przewód to proszę o pomoc. Może jakieś zdjęcie.....
Pozdrawiam

[ Dodano: 2008-02-13, 18:10 ]
No więc wiem już że te kable mogę zamieniać w obrębie jednego koloru.
Ładowanie też pewnie jest już ok bo przy obrotach zalecanych przy pomiarze czyli ok. 5000 rpm jest ok czyli jakieś 14.5 V.


Nie wiem tylko gdzie podłączyć ten dodatkowy, czarny przewód. Wyczytałem już na forum, nawet gość u którego zamówiłem regler napisał mi krótką instrukcję że trzeba go wpiąć...
cyt. ,,pod + po zapłonie czyli przeprowadzić przewód pod fotelem na prawą stronę i podpiąć pod przekaźnik pompy paliwowej".
Tylę że ja kiepski raczej z elektromechaniki jestem :confused i nie wiem jak wygląda ten przekaźnik pompy. No a jak już znajdę to pod ktory przewód wpiąć?
Prośba do ludzi którzy już podłączali taki regler o szczegółowe instrukcje.
Załączam fotki tego co widze tam z prawej strony. Jest tam jakaś kostka w gumowej obudowie i coś plastikowego...... :shock:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Try before you die!

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pt 15 lut 2008, 12:16

Daniel pisze:Załączam fotki tego co widze tam z prawej strony. Jest tam jakaś kostka w gumowej obudowie i coś plastikowego......
To w gumowej obudowie to jest właśnie ten przekaźnik do pompy paliwowej.
Odsłoń tą gumową obudowę tak abyś miał dostęp do przewodów wchodzących od spodu.
Weź miernik i zobacz na którym przewodzie będzie prąd po włączeniu zapłonu.
Czarny przewód od reglera podłącz właśnie do tego przewodu (na którym po załączeniu zapłony będzie prąd).

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » pt 15 lut 2008, 13:53

Daniel pisze:od 13.5 V na wolnych obrotach, do ok. 18 przy ok 10 rpm
no nie wiem czy tak ma działać regulator ?? Pomyśl ... jakbyś jechał autostradą ok 180-190 km/h to obroty będą coś pod 9rpm i jadą c gdzinę to co się stanie z aku ?
Myślę że regulator powinien trzymać napięcie niezależnie od kręcenia manetką, wiadome że w jakimś zakresie może się wahać ale nie w takim jak piszesz.

Podepnij ten kabelek, może to zrobi robotę .


ps. w RC36 II miałem "spuchnięty akumulator przez regler, który dawał max napięcie 17,2V... zresztą wtedy nawet nie wiedziałem że kupiłem VFR-kę z padniętym regulatorem, nawet nie wiedziałem jeszcze że te moto tak mają ;)

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pt 15 lut 2008, 14:50

RC36 II miałem "spuchnięty akumulator przez regler, który dawał max napięcie 17,2V... zresztą wtedy nawet nie wiedziałem że kupiłem VFR-kę z padniętym regulatorem, nawet nie wiedziałem jeszcze że te moto tak mają
_________________
tez miakem 18 i to zdecydowanie za duzo
mi popalkil zarowki na desce.....
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pt 15 lut 2008, 20:07

Daniel wyslalem Ci maila w tej sprawie , Ten kabel to monitor napiecia w instalacji
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości