dziwne obroty

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

dziwne obroty

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 20:45

co jest grane,odpalam rano sprzeta i ....wszystko ok.po paru minutach obroty zaczynaja rosnac do 2500.przy zimnym silniku jest ok 1500,a w miare nabierania temperatury obroy rosna.o co tu chodzi?
opcji "szukaj" nie uzywalem z racji niemoznosci. motoride:
spotkaliscie z czym takim?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » wt 11 gru 2007, 21:41

Jaki model VFR???? W rc 36 pod owioeką na wysokości kolana bodajże po prawej strony ale nie jestem pewien :roll: jest pokrętło wolnych obrotów możesz tam je regulować w RC46 na ramie po prawej masz malutką okrągłą gumkę i tamjak ją wyjmiesz za pomocą długiego śrubokręcika ustawiasz obroty pokombinuj najpierw z i sprawdż filtr powietrza pozdro :mrgreen:
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 21:55

RC46,wiem gdzie to pokretlo jest,ale jest dziwne,ze cieply silnik ma wyzsze obroty niz na zimny.chyba ze w VFR tak ma byc?sam juz nie wiem.

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » wt 11 gru 2007, 22:05

Tak ma być. Silnik zimny ma niższe obroty.
Wyreguluj obroty na ciepłym silniku!
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:13

dzieki,
nigdy bym nie wpadl na to ,ze tak moze byc ,zawsze myslalem,ze wyzsze obroty sa na zimnym silniku.tylko powiedz czy u Ciebie tez tak jest?np.odpalasz i masz nizsze obroty niz po nagrzaniu?????

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » wt 11 gru 2007, 22:13

Nie wiem jakie powinny być w 46

[ Dodano: 11 Grudzień 2007, 22:14 ]
Tak jest.

U mnie ahhhhhhhhhhhh - było tak.
Lecz ja mam teraz wspomnienia po moto!
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:19

jak jest ssanie automat to na zimnym beda wieksze wlasnie i w sumie na recznym tez powinny byc wyzsze niz na zimnym
zalezy ile ciegna wyciagniesz i na ile je zostawisz w takiej pozycji.
mozna zrobic tak (stoja caly czas przy ciegnie) ze beda non stop nizsze a jak zostawisz ja wycignietym to w miare uplywu czasu beda sie zwiekszac jesli nie zdejmiesz....
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:21

ok.jeszcze raz dzieki,juz myslalem,ze to jest wina jakis pradow.
nie wiem co sie wydarzylo,ale przykro mi z powodu"wspomnien".
szybkiego powrotu....!

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:22

na cieplym ma byc ok 1200-1300 i tyle jesli tak jest to reszta sie nie mart jesli nie jest tyle to pokretlo w paluchy i krec
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:29

Luke pisze:na cieplym ma byc ok 1200-1300 i tyle jesli tak jest to reszta sie nie mart jesli nie jest tyle to pokretlo w paluchy i krec
no taak,ale nawet w kazdym aucie(bardziej prymitywna konstrukcja)jest dokladnie odwrotnie.im silnik zimniejszy,tym dostaje mniej powietrza,a co za tym idzie ma wyzsze obroty.im silnik cieplejszy,dostaje wiecej powietrza i obroty wyrownuja sie,do np.1300.
myle sie?

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Post autor: Dresik » wt 11 gru 2007, 22:34

wojtczarny pisze:
Luke pisze:na cieplym ma byc ok 1200-1300 i tyle jesli tak jest to reszta sie nie mart jesli nie jest tyle to pokretlo w paluchy i krec
no taak,ale nawet w kazdym aucie(bardziej prymitywna konstrukcja)jest dokladnie odwrotnie.im silnik zimniejszy,tym dostaje mniej powietrza,a co za tym idzie ma wyzsze obroty.im silnik cieplejszy,dostaje wiecej powietrza i obroty wyrownuja sie,do np.1300.
myle sie?
To własnie z powodu automatycznego ssania obecnego w kazdym współczesnym aucie.. Silnik pracuje na ssaniu więc obroty sa wyższe, później ssanie jest odłączone wiec obroty maleją.. Ale jesli było by ssanie manualne - wtedy zapewniam Cię ze przy wyłaczonym ssaniu obroty po odpaleniu będą niskie, albo wogóle silnik zgaśnie ;-)
:-)

wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:40

To własnie z powodu automatycznego ssania obecnego w kazdym współczesnym aucie.. Silnik pracuje na ssaniu więc obroty sa wyższe, później ssanie jest odłączone wiec obroty maleją..
no wlasnie o tym rozmawiam.obroty sa nizsze po odpaleniu niz po nagrzaniu.jest dokladnie odwrotnie niz powinno byc.
zagadka?
np.odpalam i jest 1400,a po 4 min jest 2500.
PS.ssanie jest auto..

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:47

jaka masz VFR?
auto jest tylko w vitku chyba
piotrek mowisz o rc36 np gdzie masz reczne i jak bardzo zimny masz silnik to tak bedzie ale po chwili gdy nie ruszysz ciegna to skoczy do 3tys

natomiast gdy moto jest zimne ale nie na tyle by je odp z ssaniem to bedzie tak ze najpierw beda niskie a potem normalne.

w auto odwrtnie
wysokie-> niskie

PS
tak blachy temat a jak zywa dyskusja....
lepsze to niz popychanie pi.....l i cukrowanie

bike n'leather, rock n'roll 4ever!
Ostatnio zmieniony wt 11 gru 2007, 22:50 przez Lucek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Post autor: Dresik » wt 11 gru 2007, 22:47

Bo sytuacja jaka opisujemy, mianowicie silnik na ssaniu np 2000obr/min a po odłączeniu ssania 1300obr/min wystepuje przy odpowienim wyregulowaniu.. Jeśli jednak nie przykręcisz sobie tym pokretełkiem obrotów biegu jałowego, wtedy sytuacja się odwraca, po rozgrzaniu mimo odłaczenia ssania silnik zacznie wchodzić na wyzsze obroty.. Tak jest, nie wnikaj dlaczego :lol

[ Dodano: 2007-12-11, 22:48 ]
Luke w 46 od 98 roku chyba też juz auto

[ Dodano: 2007-12-11, 22:50 ]
ale głowy nie daje sobie uciąć :razz
Ktos od 46stki - do tablicy - jakie macie ssanie??? :biggrin
:-)

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:50

stracilbys glowe
na 100%

zadzwon do gaby ;)
Ostatnio zmieniony wt 11 gru 2007, 22:51 przez Lucek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość