Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
-
wojtczarny
- Posty: 8
- Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: mold
Post
autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 20:45
co jest grane,odpalam rano sprzeta i ....wszystko ok.po paru minutach obroty zaczynaja rosnac do 2500.przy zimnym silniku jest ok 1500,a w miare nabierania temperatury obroy rosna.o co tu chodzi?
opcji "szukaj" nie uzywalem z racji niemoznosci.
spotkaliscie z czym takim?
pozdrawiam
-
Pepe VFR
- klepacz

- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Pepe VFR » wt 11 gru 2007, 21:41
Jaki model VFR???? W rc 36 pod owioeką na wysokości kolana bodajże po prawej strony ale nie jestem pewien

jest pokrętło wolnych obrotów możesz tam je regulować w RC46 na ramie po prawej masz malutką okrągłą gumkę i tamjak ją wyjmiesz za pomocą długiego śrubokręcika ustawiasz obroty pokombinuj najpierw z i sprawdż filtr powietrza pozdro

Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
-
wojtczarny
- Posty: 8
- Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: mold
Post
autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 21:55
RC46,wiem gdzie to pokretlo jest,ale jest dziwne,ze cieply silnik ma wyzsze obroty niz na zimny.chyba ze w VFR tak ma byc?sam juz nie wiem.
-
wasyl
- stary wyjadacz

- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: wasyl » wt 11 gru 2007, 22:05
Tak ma być. Silnik zimny ma niższe obroty.
Wyreguluj obroty na ciepłym silniku!
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
-
wojtczarny
- Posty: 8
- Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: mold
Post
autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:13
dzieki,
nigdy bym nie wpadl na to ,ze tak moze byc ,zawsze myslalem,ze wyzsze obroty sa na zimnym silniku.tylko powiedz czy u Ciebie tez tak jest?np.odpalasz i masz nizsze obroty niz po nagrzaniu?????
-
wasyl
- stary wyjadacz

- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: wasyl » wt 11 gru 2007, 22:13
Nie wiem jakie powinny być w 46
[ Dodano: 11 Grudzień 2007, 22:14 ]
Tak jest.
U mnie ahhhhhhhhhhhh - było tak.
Lecz ja mam teraz wspomnienia po moto!
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:19
jak jest ssanie automat to na zimnym beda wieksze wlasnie i w sumie na recznym tez powinny byc wyzsze niz na zimnym
zalezy ile ciegna wyciagniesz i na ile je zostawisz w takiej pozycji.
mozna zrobic tak (stoja caly czas przy ciegnie) ze beda non stop nizsze a jak zostawisz ja wycignietym to w miare uplywu czasu beda sie zwiekszac jesli nie zdejmiesz....
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
wojtczarny
- Posty: 8
- Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: mold
Post
autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:21
ok.jeszcze raz dzieki,juz myslalem,ze to jest wina jakis pradow.
nie wiem co sie wydarzylo,ale przykro mi z powodu"wspomnien".
szybkiego powrotu....!
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:22
na cieplym ma byc ok 1200-1300 i tyle jesli tak jest to reszta sie nie mart jesli nie jest tyle to pokretlo w paluchy i krec
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
wojtczarny
- Posty: 8
- Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: mold
Post
autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:29
Luke pisze:na cieplym ma byc ok 1200-1300 i tyle jesli tak jest to reszta sie nie mart jesli nie jest tyle to pokretlo w paluchy i krec
no taak,ale nawet w kazdym aucie(bardziej prymitywna konstrukcja)jest dokladnie odwrotnie.im silnik zimniejszy,tym dostaje mniej powietrza,a co za tym idzie ma wyzsze obroty.im silnik cieplejszy,dostaje wiecej powietrza i obroty wyrownuja sie,do np.1300.
myle sie?
-
Dresik
- klepacz

- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
Post
autor: Dresik » wt 11 gru 2007, 22:34
wojtczarny pisze:Luke pisze:na cieplym ma byc ok 1200-1300 i tyle jesli tak jest to reszta sie nie mart jesli nie jest tyle to pokretlo w paluchy i krec
no taak,ale nawet w kazdym aucie(bardziej prymitywna konstrukcja)jest dokladnie odwrotnie.im silnik zimniejszy,tym dostaje mniej powietrza,a co za tym idzie ma wyzsze obroty.im silnik cieplejszy,dostaje wiecej powietrza i obroty wyrownuja sie,do np.1300.
myle sie?
To własnie z powodu automatycznego ssania obecnego w kazdym współczesnym aucie.. Silnik pracuje na ssaniu więc obroty sa wyższe, później ssanie jest odłączone wiec obroty maleją.. Ale jesli było by ssanie manualne - wtedy zapewniam Cię ze przy wyłaczonym ssaniu obroty po odpaleniu będą niskie, albo wogóle silnik zgaśnie

-
wojtczarny
- Posty: 8
- Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: mold
Post
autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:40
To własnie z powodu automatycznego ssania obecnego w kazdym współczesnym aucie.. Silnik pracuje na ssaniu więc obroty sa wyższe, później ssanie jest odłączone wiec obroty maleją..
no wlasnie o tym rozmawiam.obroty sa nizsze po odpaleniu niz po nagrzaniu.jest dokladnie odwrotnie niz powinno byc.
zagadka?
np.odpalam i jest 1400,a po 4 min jest 2500.
PS.ssanie jest auto..
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:47
jaka masz VFR?
auto jest tylko w vitku chyba
piotrek mowisz o rc36 np gdzie masz reczne i jak bardzo zimny masz silnik to tak bedzie ale po chwili gdy nie ruszysz ciegna to skoczy do 3tys
natomiast gdy moto jest zimne ale nie na tyle by je odp z ssaniem to bedzie tak ze najpierw beda niskie a potem normalne.
w auto odwrtnie
wysokie-> niskie
PS
tak blachy temat a jak zywa dyskusja....
lepsze to niz popychanie pi.....l i cukrowanie
bike n'leather, rock n'roll 4ever!
Ostatnio zmieniony wt 11 gru 2007, 22:50 przez
Lucek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
Dresik
- klepacz

- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
Post
autor: Dresik » wt 11 gru 2007, 22:47
Bo sytuacja jaka opisujemy, mianowicie silnik na ssaniu np 2000obr/min a po odłączeniu ssania 1300obr/min wystepuje przy odpowienim wyregulowaniu.. Jeśli jednak nie przykręcisz sobie tym pokretełkiem obrotów biegu jałowego, wtedy sytuacja się odwraca, po rozgrzaniu mimo odłaczenia ssania silnik zacznie wchodzić na wyzsze obroty.. Tak jest, nie wnikaj dlaczego
[ Dodano: 2007-12-11, 22:48 ]
Luke w 46 od 98 roku chyba też juz auto
[ Dodano: 2007-12-11, 22:50 ]
ale głowy nie daje sobie uciąć
Ktos od 46stki - do tablicy - jakie macie ssanie???

-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 22:50
stracilbys glowe
na 100%
zadzwon do gaby

Ostatnio zmieniony wt 11 gru 2007, 22:51 przez
Lucek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości