jaka VFR`ka
jaka VFR`ka
która jest lepsza VFRz 1995-97 bez V-tech, czy też właśnie z tym systemem... pojawialy sie opinie ze w jednych z pierwszych seriach z V-tech. wyczuwalne są szarpnięcia związane z zalaczeniem sie dodatkowych zaworów. to moze byc niebezpieczne. a i jeszcze jedno koła zębate w rozrządzie zniknęły(nie wiem w którym roku)
jestem zdecydowany na Honde VFR lecz nie wiem konkretnie które roczniki były jako ostatnie- bez V-tech`a ale zato z kołami zębatymi w rozrządzie... poluje na taką... nie wiem czy czasem jednym z ostatnich roczników nie jest 1997
jestem zdecydowany na Honde VFR lecz nie wiem konkretnie które roczniki były jako ostatnie- bez V-tech`a ale zato z kołami zębatymi w rozrządzie... poluje na taką... nie wiem czy czasem jednym z ostatnich roczników nie jest 1997
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
To pewnie celujesz w RC46 - roczniki od 98' do 01' - jeszcze na kołach zębatych, jeszcze bez V-tec'a.
Poszukaj na forum to znajdziesz odpowiedzi na większość Twoich pytań.
Poszukaj na forum to znajdziesz odpowiedzi na większość Twoich pytań.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
[quote="GaBaS"]Dokładnie Luke, to tak jak kiedyś myślałem że na gumie też się nie da bo cię przerzuci. Jechałem na Morsowej i Vitek można było odczuć przy odkręceniu manety do oporu a tak wogóle to dlaczego VFR? może poczytaj trochę o niej :mrgreen:[/quote]
"sentyment"... silnik V z charakterystyczną pracą silnika-dźwięk- niezawodny rozrząd, dobry do turystyki...
Ogólnie to podobają mi się Naked bike i muscule bikes
niestety na MT-01 nie stac... ale pozostaje marzeniem:) bandit 600 też dobry ale muszę miec ochronę przed deszczem- ponieważ bedę jeździł w UK a tam często pada deszcz.
"sentyment"... silnik V z charakterystyczną pracą silnika-dźwięk- niezawodny rozrząd, dobry do turystyki...
Ogólnie to podobają mi się Naked bike i muscule bikes
niestety na MT-01 nie stac... ale pozostaje marzeniem:) bandit 600 też dobry ale muszę miec ochronę przed deszczem- ponieważ bedę jeździł w UK a tam często pada deszcz.
od 8 roku zycia na ojcowej WSK 175 ale to tak dorywczo- żeby się nauczyc jezdzic
i tak do 12-stki w miedzy czasie jakieś tam piździki by się nauczyc grzebac przy tym:)
pozniej brat kupil Wsk 175 sport`73 odrestaurował to juz na dwie smigliśmy... a pozniej jeszcze MZ 250 kupil do tego samego celu. a i jeszcze kilka razy na ZZR600`94, VFR750`86, SUZUKI LS650 Savage ale to było po kilka razy żeby zobaczyc jak to się zachowuje.
A co do mojego wieku to teraz w grudniu mam 20:) prawko zrobiłem ostatnim rzutem 27/10/07... mimo ze mam "mało" latek troche się wyjeździłem, nie raz popełniałem błedy, nie mówie ze co to ja nie jestem ale juz znam troche siebie i wiem ze na mniej niż 500cc nie wsiąde jak cos to tylko 600 lub max 750cc.
i tak do 12-stki w miedzy czasie jakieś tam piździki by się nauczyc grzebac przy tym:)
pozniej brat kupil Wsk 175 sport`73 odrestaurował to juz na dwie smigliśmy... a pozniej jeszcze MZ 250 kupil do tego samego celu. a i jeszcze kilka razy na ZZR600`94, VFR750`86, SUZUKI LS650 Savage ale to było po kilka razy żeby zobaczyc jak to się zachowuje.
A co do mojego wieku to teraz w grudniu mam 20:) prawko zrobiłem ostatnim rzutem 27/10/07... mimo ze mam "mało" latek troche się wyjeździłem, nie raz popełniałem błedy, nie mówie ze co to ja nie jestem ale juz znam troche siebie i wiem ze na mniej niż 500cc nie wsiąde jak cos to tylko 600 lub max 750cc.
- Dresik
- klepacz
- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
Hmmm, no ale na któryms z tych "dorosłych" motocykli zrobiłes chociaż tysiąc km???
Dobra, to Twoja decyzja na jaką wielkość moto wsiadasz wiec juz sie nie wtracam
Co do samego wyboru między modelami.. Musisz sie zastanowic czy bardziej zalezy Ci na gwiździe kół zebatych w rozrzadzie czy na nowoczesnej stylistyce i ABSie
Nie wiem tez jaka gotówka dysponujesz ale jesli stosunkowo ograniczoną to lepiej kupić wygłaskaną 46 do roku '01 zamiast szukac okazyjnie Vitka.. Pamietaj ze okazje nie istnieją, są motocykle dobre i drogie albo tanie z którymi cos jest nie tak..
Powodzenia przy wyborze, pzdr.
Dobra, to Twoja decyzja na jaką wielkość moto wsiadasz wiec juz sie nie wtracam

Co do samego wyboru między modelami.. Musisz sie zastanowic czy bardziej zalezy Ci na gwiździe kół zebatych w rozrzadzie czy na nowoczesnej stylistyce i ABSie

Nie wiem tez jaka gotówka dysponujesz ale jesli stosunkowo ograniczoną to lepiej kupić wygłaskaną 46 do roku '01 zamiast szukac okazyjnie Vitka.. Pamietaj ze okazje nie istnieją, są motocykle dobre i drogie albo tanie z którymi cos jest nie tak..
Powodzenia przy wyborze, pzdr.


- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
A od kiedy to RC46 ma nienowoczesną stylistykę?Piotrek B. pisze:czy bardziej zalezy Ci na gwiździe kół zebatych w rozrzadzie czy na nowoczesnej stylistyce




Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
- Dresik
- klepacz
- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
musieli pisze:
A od kiedy to RC46 ma nienowoczesną stylistykę?![]()
![]()
![]()
Wiedziałem ze odrazu sprowokuje dyskusjemack72 pisze:Piotrek B., właśnie co ci sie nie podoba w RC 46???Moim skromnym zdaniem jest to PIĘKNY motocykl




No chłopacy, przeciez wiecie co miałem na mysli.. Vitek wygląda juz bardziej futurystycznie co nie zmienia faktu że 46 jest nowoczesna sliczna wspaniała cudna itd itp...
Ehhh, jak z dziecmi


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości