Crashpady
- baliosia
 - zadomowiony

 - Posty: 98
 - Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
 - Imię: Michał
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gniezno
 
Re: Crashpady
Witam! Został mi jeden komplet czyli: szpilka, nakrętki, podkładki, końcówki - crashe z czarnego PA6 i zaślepki. Wszystkie dane i zdjęcia na 74-75 str wątku. Kontakt michal@gtx.pl. Pozdrawiam.
			
									
									
						- Zając
 - klepacz

 - Posty: 1018
 - Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
 - Imię: Dariusz
 - województwo: lubelskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Hanna
 
Re: Crashpady
Koledze potrzebne pady do FJR-y. Z tego co wiem to ci co robili juz się tym nie zajmują.  Kogo wiec teraz można polecić?
			
									
									LWL 74HN
						- seboow
 - Posty: 4
 - Rejestracja: wt 12 wrz 2017, 22:35
 - Imię: Sebastian
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kęty
 
Re: Crashpady
Wie ktoś czy można zaadoptować crash pady od womet-techa dedykowane do vteca dla 800fi ? Bo niestety womet-tech nie robi do 800 fi.
			
									
									
						- hirad
 - zadomowiony

 - Posty: 62
 - Rejestracja: wt 15 sie 2017, 19:09
 - Imię: Bartosz
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Crashpady
Cześć i czołem! Rozważam zakup, ale powiedz mi proszę, czy tam jest dużo kombinowania przy założeniu? Trzeba coś ciąć?baliosia pisze: ↑pt 29 gru 2017, 18:16Witam! Został mi jeden komplet czyli: szpilka, nakrętki, podkładki, końcówki - crashe z czarnego PA6 i zaślepki. Wszystkie dane i zdjęcia na 74-75 str wątku. Kontakt michal@gtx.pl. Pozdrawiam.
I pytanie, czy pasują do VTECa?
“For the strength of the pack is the wolf, and the strength of the wolf is the pack..” –
Rudyard Kipling
						Rudyard Kipling
- 
				yankesesc
 - Posty: 1
 - Rejestracja: śr 17 sty 2018, 11:00
 - Imię: Kamil
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Ełk
 
Re: Crashpady
baliosia pisze: ↑pt 29 gru 2017, 18:16Witam! Został mi jeden komplet czyli: szpilka, nakrętki, podkładki, końcówki - crashe z czarnego PA6 i zaślepki. Wszystkie dane i zdjęcia na 74-75 str wątku. Kontakt michal@gtx.pl. Pozdrawiam.
Mam prośbę do Ciebie. Czy mógłbyś podać wszystkie wymiary do zrobienia crashpadów samemu?? Średnica pręta i jego długość, długość całkowita crashpadów(ile miała tulejka, jakiej średnicy była i sam crashpad jakiej długości był). Dzięki
- 
				seler
 - teksciarz

 - Posty: 140
 - Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
 - Imię: Łukasz
 - województwo: dolnośląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Crashpady
Crash pady Renner do 750 - odradzam to badziewie. W zestawie dołączają śruby o niewłaściwej długości.
			
									
									
						- kaamien
 - teksciarz

 - Posty: 113
 - Rejestracja: ndz 22 paź 2017, 21:12
 - Imię: Mateusz
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
Re: Crashpady
Dzisiaj zamontowałem crashe Womet-Tech do VTEC'a. Oryginalna szpilka wyszła bajecznie lekko, właściwie bez użycia siły. Zastanawiam się jednak, czy zrobiłem to dobrze. Dołączona instrukcja jest niejasna, ktoś tworzył ją na kolanie w 2 minuty.
Idąc po kolei:
ślizg z tworzywa -> śruba do ślizgu -> tuleja aluminiowa -> podkładka -> SZPILKA <- podkładka <- tuleja aluminiowa <- śruba do ślizgu <- ślizg z tworzywa
W instrukcji jest wzmianka o śrubie kontrującej, z tym że nie widzę jej zastosowania w tym przypadku. U mnie ładnie się to skręciło bez problemów, mocno siedzi, crashe wystają po równo z każdej strony. Czy Waszym zdaniem jest ok? Ta aluminiowa tuleja ma za zadanie wykrzywić się przy mocniejszym uderzeniu (specjalnie jest to tak zrobione)?
P.S. W poprzednim motocyklu (nie była to VFR) miałem solidnego szlifa przy 100km/h mając właśnie Womet-Tech. Ślizg starł się w 3/4 swojej długości, nie pokrzywił, moto wyhamowało na drodze i w nic nie uderzyło. Wstałem, otrzepałem się i dalej w drogę. Straty to lewy crashpad, muśnięta dźwignia zmiany biegów i lekko dotknięty dekiel alternatora. Jak dla mnie Womet-Tech zdał egzamin, pomijając już fakt że miałem wtedy sporo szczęścia
			
									
									
						Idąc po kolei:
ślizg z tworzywa -> śruba do ślizgu -> tuleja aluminiowa -> podkładka -> SZPILKA <- podkładka <- tuleja aluminiowa <- śruba do ślizgu <- ślizg z tworzywa
W instrukcji jest wzmianka o śrubie kontrującej, z tym że nie widzę jej zastosowania w tym przypadku. U mnie ładnie się to skręciło bez problemów, mocno siedzi, crashe wystają po równo z każdej strony. Czy Waszym zdaniem jest ok? Ta aluminiowa tuleja ma za zadanie wykrzywić się przy mocniejszym uderzeniu (specjalnie jest to tak zrobione)?
P.S. W poprzednim motocyklu (nie była to VFR) miałem solidnego szlifa przy 100km/h mając właśnie Womet-Tech. Ślizg starł się w 3/4 swojej długości, nie pokrzywił, moto wyhamowało na drodze i w nic nie uderzyło. Wstałem, otrzepałem się i dalej w drogę. Straty to lewy crashpad, muśnięta dźwignia zmiany biegów i lekko dotknięty dekiel alternatora. Jak dla mnie Womet-Tech zdał egzamin, pomijając już fakt że miałem wtedy sporo szczęścia
- Gregory
 - ostry klepacz

 - Posty: 2089
 - Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
 - Imię: Grzesiek
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kęty
 - Kontakt:
 
Re: Crashpady
Panie i Panowie.
jest możliwość powrotu robionych crashy VFR 800 98-01 (na razie tylko te, V-tec w późniejszym terminie).
Cena 200 zł z przesyłką, pod warunkiem, ze uzbiera się 8 osób chętnych przy pierwszym zamówieniu.
			
									
									jest możliwość powrotu robionych crashy VFR 800 98-01 (na razie tylko te, V-tec w późniejszym terminie).
Cena 200 zł z przesyłką, pod warunkiem, ze uzbiera się 8 osób chętnych przy pierwszym zamówieniu.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
						Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- 
				hekele64
 - Posty: 15
 - Rejestracja: ndz 11 mar 2018, 12:15
 - Imię: Marcin
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Czechowice Dziedzice
 
Re: Crashpady
Ja się piszę...szyba i kanapa poczekają  
			
									
									
						- lubiemotory
 - Posty: 12
 - Rejestracja: śr 24 maja 2017, 22:51
 - Imię: Przemko
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wołomin
 
Re: Crashpady
Ja również. Długo czekałem na to info 
 .
			
									
									
						- Michal13
 - Posty: 6
 - Rejestracja: śr 22 lip 2015, 12:57
 - Imię: Michał
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
Re: Crashpady
Też się pisze.
			
									
									
						Re: Crashpady
- 
				piotreksdz
 - bywalec

 - Posty: 30
 - Rejestracja: śr 26 wrz 2012, 14:42
 - Imię: Lisu
 - województwo: łódzkie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SIERADZ
 
Re: Crashpady
Jak są montowane te crashe do 800fi? Ma ktoś może zdjęcia? Może byłbym zainteresowany również 
			
									
									
						- virusek93
 - Posty: 11
 - Rejestracja: ndz 06 sie 2017, 14:11
 - Imię: Kamil
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Piła/Poznań
 
Re: Crashpady
Podpinam się pod pytanie jak z montażem, też wstępnie zainteresowany  
			
									
									
						- Mbwene
 - pisarz

 - Posty: 225
 - Rejestracja: śr 08 lip 2015, 14:01
 - Imię: Przemek
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Piła
 
Re: Crashpady
Na ten temat napisano już na forum wszystko. Wystarczy poszukać. A tak w skrócie to trzeba wykręcić szpilkę, przerobić zbiornik płynu chłodzącego, wykonac otwory w owiewkach, w miejsce szpilki wsadzić crashe i zmontować całość do kupy. Jak ktoś jest z moich okolic to zapraszam, chętnie pomogę.
			
									
									MZ ETZ 250 -> Yamaha XJ 600 Diversion -> Buell XB9r Firebolt -> VFR 800FI...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
						Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości