Crashpady
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Witam! Został mi jeden komplet czyli: szpilka, nakrętki, podkładki, końcówki - crashe z czarnego PA6 i zaślepki. Wszystkie dane i zdjęcia na 74-75 str wątku. Kontakt michal@gtx.pl. Pozdrawiam.
- Zając
- klepacz
- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: Crashpady
Koledze potrzebne pady do FJR-y. Z tego co wiem to ci co robili juz się tym nie zajmują. Kogo wiec teraz można polecić?
LWL 74HN
- seboow
- Posty: 4
- Rejestracja: wt 12 wrz 2017, 22:35
- Imię: Sebastian
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
Re: Crashpady
Wie ktoś czy można zaadoptować crash pady od womet-techa dedykowane do vteca dla 800fi ? Bo niestety womet-tech nie robi do 800 fi.
- hirad
- zadomowiony
- Posty: 62
- Rejestracja: wt 15 sie 2017, 19:09
- Imię: Bartosz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Cześć i czołem! Rozważam zakup, ale powiedz mi proszę, czy tam jest dużo kombinowania przy założeniu? Trzeba coś ciąć?baliosia pisze: ↑pt 29 gru 2017, 18:16Witam! Został mi jeden komplet czyli: szpilka, nakrętki, podkładki, końcówki - crashe z czarnego PA6 i zaślepki. Wszystkie dane i zdjęcia na 74-75 str wątku. Kontakt michal@gtx.pl. Pozdrawiam.
I pytanie, czy pasują do VTECa?
“For the strength of the pack is the wolf, and the strength of the wolf is the pack..” –
Rudyard Kipling
Rudyard Kipling
-
- Posty: 1
- Rejestracja: śr 17 sty 2018, 11:00
- Imię: Kamil
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ełk
Re: Crashpady
baliosia pisze: ↑pt 29 gru 2017, 18:16Witam! Został mi jeden komplet czyli: szpilka, nakrętki, podkładki, końcówki - crashe z czarnego PA6 i zaślepki. Wszystkie dane i zdjęcia na 74-75 str wątku. Kontakt michal@gtx.pl. Pozdrawiam.
Mam prośbę do Ciebie. Czy mógłbyś podać wszystkie wymiary do zrobienia crashpadów samemu?? Średnica pręta i jego długość, długość całkowita crashpadów(ile miała tulejka, jakiej średnicy była i sam crashpad jakiej długości był). Dzięki
-
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Crash pady Renner do 750 - odradzam to badziewie. W zestawie dołączają śruby o niewłaściwej długości.
- kaamien
- teksciarz
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz 22 paź 2017, 21:12
- Imię: Mateusz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Crashpady
Dzisiaj zamontowałem crashe Womet-Tech do VTEC'a. Oryginalna szpilka wyszła bajecznie lekko, właściwie bez użycia siły. Zastanawiam się jednak, czy zrobiłem to dobrze. Dołączona instrukcja jest niejasna, ktoś tworzył ją na kolanie w 2 minuty.
Idąc po kolei:
ślizg z tworzywa -> śruba do ślizgu -> tuleja aluminiowa -> podkładka -> SZPILKA <- podkładka <- tuleja aluminiowa <- śruba do ślizgu <- ślizg z tworzywa
W instrukcji jest wzmianka o śrubie kontrującej, z tym że nie widzę jej zastosowania w tym przypadku. U mnie ładnie się to skręciło bez problemów, mocno siedzi, crashe wystają po równo z każdej strony. Czy Waszym zdaniem jest ok? Ta aluminiowa tuleja ma za zadanie wykrzywić się przy mocniejszym uderzeniu (specjalnie jest to tak zrobione)?
P.S. W poprzednim motocyklu (nie była to VFR) miałem solidnego szlifa przy 100km/h mając właśnie Womet-Tech. Ślizg starł się w 3/4 swojej długości, nie pokrzywił, moto wyhamowało na drodze i w nic nie uderzyło. Wstałem, otrzepałem się i dalej w drogę. Straty to lewy crashpad, muśnięta dźwignia zmiany biegów i lekko dotknięty dekiel alternatora. Jak dla mnie Womet-Tech zdał egzamin, pomijając już fakt że miałem wtedy sporo szczęścia
Idąc po kolei:
ślizg z tworzywa -> śruba do ślizgu -> tuleja aluminiowa -> podkładka -> SZPILKA <- podkładka <- tuleja aluminiowa <- śruba do ślizgu <- ślizg z tworzywa
W instrukcji jest wzmianka o śrubie kontrującej, z tym że nie widzę jej zastosowania w tym przypadku. U mnie ładnie się to skręciło bez problemów, mocno siedzi, crashe wystają po równo z każdej strony. Czy Waszym zdaniem jest ok? Ta aluminiowa tuleja ma za zadanie wykrzywić się przy mocniejszym uderzeniu (specjalnie jest to tak zrobione)?
P.S. W poprzednim motocyklu (nie była to VFR) miałem solidnego szlifa przy 100km/h mając właśnie Womet-Tech. Ślizg starł się w 3/4 swojej długości, nie pokrzywił, moto wyhamowało na drodze i w nic nie uderzyło. Wstałem, otrzepałem się i dalej w drogę. Straty to lewy crashpad, muśnięta dźwignia zmiany biegów i lekko dotknięty dekiel alternatora. Jak dla mnie Womet-Tech zdał egzamin, pomijając już fakt że miałem wtedy sporo szczęścia

- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Re: Crashpady
Panie i Panowie.
jest możliwość powrotu robionych crashy VFR 800 98-01 (na razie tylko te, V-tec w późniejszym terminie).
Cena 200 zł z przesyłką, pod warunkiem, ze uzbiera się 8 osób chętnych przy pierwszym zamówieniu.
jest możliwość powrotu robionych crashy VFR 800 98-01 (na razie tylko te, V-tec w późniejszym terminie).
Cena 200 zł z przesyłką, pod warunkiem, ze uzbiera się 8 osób chętnych przy pierwszym zamówieniu.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz 11 mar 2018, 12:15
- Imię: Marcin
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czechowice Dziedzice
Re: Crashpady
Ja się piszę...szyba i kanapa poczekają 

- lubiemotory
- Posty: 12
- Rejestracja: śr 24 maja 2017, 22:51
- Imię: Przemko
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wołomin
Re: Crashpady
Ja również. Długo czekałem na to info
.

- Michal13
- Posty: 6
- Rejestracja: śr 22 lip 2015, 12:57
- Imię: Michał
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Crashpady
Też się pisze.
Re: Crashpady

-
- bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: śr 26 wrz 2012, 14:42
- Imię: Lisu
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SIERADZ
Re: Crashpady
Jak są montowane te crashe do 800fi? Ma ktoś może zdjęcia? Może byłbym zainteresowany również 

- virusek93
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 06 sie 2017, 14:11
- Imię: Kamil
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piła/Poznań
Re: Crashpady
Podpinam się pod pytanie jak z montażem, też wstępnie zainteresowany 

- Mbwene
- pisarz
- Posty: 225
- Rejestracja: śr 08 lip 2015, 14:01
- Imię: Przemek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piła
Re: Crashpady
Na ten temat napisano już na forum wszystko. Wystarczy poszukać. A tak w skrócie to trzeba wykręcić szpilkę, przerobić zbiornik płynu chłodzącego, wykonac otwory w owiewkach, w miejsce szpilki wsadzić crashe i zmontować całość do kupy. Jak ktoś jest z moich okolic to zapraszam, chętnie pomogę.
MZ ETZ 250 -> Yamaha XJ 600 Diversion -> Buell XB9r Firebolt -> VFR 800FI...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości