Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
-
tomasz kozieł
- Posty: 8
- Rejestracja: wt 07 sie 2007, 13:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: tomasz kozieł » śr 26 wrz 2007, 16:27
Vitka!
Mam dziwne wrażenie że mój motocykl słabo hamuje silnikiem, a co za tym idzie wolno schodzi z obrotów. Częściej używam hamulców żeby wytracić prędkość co wcześniej się nie zdarzało. Jak myślicie jaka może być przyczyna?
-
mrf
- Łopata
- Posty: 2917
- Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: mrf » śr 26 wrz 2007, 18:00
a przy jakich obrotach redukujesz biegi?
A Rh POSITIVE
-
treska
- klepacz

- Posty: 1187
- Rejestracja: czw 10 maja 2007, 16:49
- Imię: Treska
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: treska » śr 26 wrz 2007, 18:05
A na luzie jak schodzi z obrotów?
-
Krajan
- klepacz

- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
Kontakt:
Post
autor: Krajan » śr 26 wrz 2007, 18:32
sprawdź filtr powietrza, może dlatego słabo schodzi z obrotów.
-
tomasz kozieł
- Posty: 8
- Rejestracja: wt 07 sie 2007, 13:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: tomasz kozieł » czw 27 wrz 2007, 09:15
Co do redukcji to najczęściej zrzucam biegi nisko ok. 4-3 tys obrotów (w trasie przy wyprzedzaniu raczej wyżej). Co do jałowego biegu myślę że schodzi z obrotów ok, tylko w czasie jazdy jest inaczej. Filtr powietrza można wykluczyć bo jest nowiutki tak jak świece.
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » czw 27 wrz 2007, 09:24
moze masz piec od rzedowki lub co gorsza zwei-takt
sprawdz
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
rommi
- ostry klepacz

- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
-
Kontakt:
Post
autor: rommi » czw 27 wrz 2007, 09:46
tomasz kozieł pisze:ok. 4-3 tys obrotów
za nisko - spróbuj około 7-8 tyś obr., powinno być lepiej
a najlepiej hamuje około 11

-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » czw 27 wrz 2007, 10:17
jednoczesnie z hamulcem noznym (lekko)
zobaczysz co sie dzieje wtedy z moto i u Ciebie w majtach

serio
sprobuj!
lub bez hamulca ale w lekkim zlozeniu np w zakret...
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
mrf
- Łopata
- Posty: 2917
- Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: mrf » czw 27 wrz 2007, 10:42
rommi pisze:a najlepiej hamuje około 11

Tylko wtedy zacznij szukac sprzegla antyhoppingowego

A Rh POSITIVE
-
rommi
- ostry klepacz

- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
-
Kontakt:
Post
autor: rommi » czw 27 wrz 2007, 11:02
mrf pisze:rommi pisze:a najlepiej hamuje około 11

Tylko wtedy zacznij szukac sprzegla antyhoppingowego

Ja mam w lewej ręce

-
tomasz kozieł
- Posty: 8
- Rejestracja: wt 07 sie 2007, 13:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: tomasz kozieł » czw 27 wrz 2007, 12:03
Racja hamowanie biegami przy 7-8 tys daje rezultaty ale ja jestem leniwy i staram się nie pomagać sobie redukcją. Wcześniej moto pięknie hamowało silnikiem, a teraz schodząc np. z 10-11 tys. jest dziwnie rozpędzone zwłaszcza przy wysokich obrotach. Zastanawiam się też czy to nie ma związku z kończącymi się klockami, które będąc nowe zawsze dają dodatkowy opór na przednim kole.
-
mario_blues
- pisarz

- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
-
Kontakt:
Post
autor: mario_blues » czw 27 wrz 2007, 13:01
Tomasz - klocki nie mają z tym nic wspólnego,to zbyt duża masa żeby to było istotne.
pozdrawiam
-
mrf
- Łopata
- Posty: 2917
- Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: mrf » czw 27 wrz 2007, 17:01
tomasz kozieł pisze:ale ja jestem leniwy i staram się nie pomagać sobie redukcją.
Rozwijajac swoje lenistwo powoli strzarzasz zagrozenie dla swojego zdrowia oduczajac sie pewnych dobrych nawykow. Majac wysoki bieg dojezdzajac do skrzyzowania nie bedziesz mogl w razie czego uciec (silnik nie bedzie mial sily sprawnie przyspieszyc) a jak roznica obrotowa bedzie za wysoka (przy redukcji odrazu z 6 na 2)wtedy kolo zacznie Ci latac co na mokrej nawierzchni moze zle sie skonczyc.
A Rh POSITIVE
-
Bohun
- klepacz

- Posty: 854
- Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
-
Kontakt:
Post
autor: Bohun » ndz 30 wrz 2007, 15:36
mrf pisze:rommi pisze:a najlepiej hamuje około 11

Tylko wtedy zacznij szukac sprzegla antyhoppingowego

hmmm, ciekawe ile kosztuje

-
mrf
- Łopata
- Posty: 2917
- Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: mrf » ndz 30 wrz 2007, 21:32
Kosztuje miesieczny karnet na silownie i program cwiczenia lewej dloni

A Rh POSITIVE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość