Do operacji potrzeba nam przełącznik z Hondy NC 700X, ja kupiłem też drugi z VFR, żeby swojego nie psuć, bo po operacji nasz się nie będzie zbytnio do czego kolwiek nadawał
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
podstawowe różnice oprócz zmiany kabelków, to też jest inne miejsce tego bolca, co trzyma przełącznik by się nie kręcił i trzeba w kierownicy wywiercić dziurkę w innym miejscu niż była do tej pory. Na szczęście większość przewodów ma te samą kolorystykę
Ucinamy kable z obu przełączników na dużych długościach żeby móc je swobodnie polutować na różnych odległościach, żeby nie robić dużego zgrubienia w jednym miejscu.
Kierunki: lutujemy przewody kolorami od kierunkowskazów, od razu te same przewody będą od awaryjnych. Nic więcej nie trzeba robić. Pomarańcz, jasny-niebieski i jakiś szary
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.