przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaksonem
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaksonem
Do operacji potrzeba nam przełącznik z Hondy NC 700X, ja kupiłem też drugi z VFR, żeby swojego nie psuć, bo po operacji nasz się nie będzie zbytnio do czego kolwiek nadawał podstawowe różnice oprócz zmiany kabelków, to też jest inne miejsce tego bolca, co trzyma przełącznik by się nie kręcił i trzeba w kierownicy wywiercić dziurkę w innym miejscu niż była do tej pory. Na szczęście większość przewodów ma te samą kolorystykę
Ucinamy kable z obu przełączników na dużych długościach żeby móc je swobodnie polutować na różnych odległościach, żeby nie robić dużego zgrubienia w jednym miejscu.
Kierunki: lutujemy przewody kolorami od kierunkowskazów, od razu te same przewody będą od awaryjnych. Nic więcej nie trzeba robić. Pomarańcz, jasny-niebieski i jakiś szary
Ucinamy kable z obu przełączników na dużych długościach żeby móc je swobodnie polutować na różnych odległościach, żeby nie robić dużego zgrubienia w jednym miejscu.
Kierunki: lutujemy przewody kolorami od kierunkowskazów, od razu te same przewody będą od awaryjnych. Nic więcej nie trzeba robić. Pomarańcz, jasny-niebieski i jakiś szary
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Światła: od vfr jest oddzielny guzik do migania światłami, a w przełączniku z nc jest wszystko w jednym guziku, więc w przełączniku z vfr mamy przewody brązowo-niebieski, 2 ciemno niebieskie, niebiesko-biały i biały, lutujemy kolorami ze sobą, oprócz brązowo-niebieskiego i jednego ciemno-niebieskiego , ciemno-niebieski których jest 2 w przełączniku z vfr jest połączony przed kostką w 1 i trzeba go rozpiąć (jest tam łączony blaszką) zostawiając tylko ten co idzie do kostki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz 17 lip 2016, 17:20 przez Niron, łącznie zmieniany 1 raz.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Klakson: z przełącznika od vfr z czerwonej kostki wyciągamy ciemno-zielony przewód z wsuwką i zabieramy go z wiązką (2 przewody zielone ciemny i jasny które idą bezpośrednio do klaksonu), jasny-zielony odcinamy od guzika w starym przełączniku i lutujemy go w miejsce czarno-zielonego w przełączniku z nc, a przewody z kostki vfr czarno-brązowy lutujemy z przewodem różowo- niebieskim z nowego przełącznika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Wsuwki co idą do sprzęgła, są oba czarne w obu przełącznikach, w jednym z jakimiś białymi kwadracikami, trzeba je tylko zlutować.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Co z tym przewodem zrobiłeś ?Niron pisze:Światła: brązowo-niebieski
Klarkson
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Nic jest luzem we wiązce, można go uciąć przy samej kostce, ale u mnie został tak jak na zdjęciu.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Obawiam się, że tym samym pozbawiłeś VFR możliwości mrugnięcia długimi światłami bez włączonego przełącznika świateł na prawym secie kierownicy.Niron pisze:Nic jest luzem we wiązce, można go uciąć przy samej kostce
Jak możesz to sprawdź czy dobrze gadam ?
Oficjalnie brązowo-niebieski (prądowy) jest zwierany z ciemnoniebieskim(długie) pod przyciskiem "passing".
Klarkson
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Właśnie wróciłem z garażu i faktycznie, bez włączonych świateł nieda się mignąć długimi, nie sprawdziłem tego przed ostatecznym montażem, całkowicie o tym zapomniałem.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
To jest do odkręcenia. Kwestia wpięcia brązowo-niebieskiego pod pozycję "pass" zintegrowanego przełącznika świateł z NC700.
Klarkson
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
tak jak mówisz, trzeba go tylko wlutować w ten pstryczek mrugania, jak to miało miejsce w przełączniku vfr. przy okazji zajrzę do tego, bo specjalnie nie chce mi się zdejmować czachy i zegarów do tego, a ja w sumie i tak nigdy z tej możliwości jeszcze nie korzystałem
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Na schemacie mogłoby to tak wyglądać.
Teoretycznie nie trzeba ciąć kabli, większość pasuje do siebie 1:1 (kwestia zmiany wsówek do kostki).
To samo tyczy się klaksonu. Kwestia zmiany kolorystyki do wpięcia w kostkę.
Nie wiem jak wygląda ten zintegrowany przełącznik od świateł i pass, ale zakładam, że będzie tam miejsce do wpięcia brązowo-niebieskiego.
Klarkson
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik nowego typu Hondy zmieniamy kierunki z klaks
Ja się nie znam na schematach i nic z tego obrazka nie rozumiem , ale w nowych Hondah jest tak, że światła są automatycznie zapalone po przekręceniu kluczyka, więc mrugnięcie długimi bez zapalonych świateł i tak jest nie możliwe, więc może nie być takiej możliwości by to zrobić w prosty sposób w tym przełączniku jak myśleliśmy na początku, ja go tam nie rozbierałem, zobaczyłem tylko jakie przewody tam idą i tyle.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości