Cóż temat ładowania ogarnięty z pełnym sukcesem

FIstaszek zadowolony
Wyczyściłem kostki, najpierw środek do czyszczenia styków, później papierek ścierny i jazda. Jest trochę roboty i zabawy ale warto.
Ładowanie już podskoczyło - na wolnych obrotach jest nadal 14,1 V ale na roboczych już 13,5V
Więc robimy nadal.
Wlutowałem się w kable od regulatora. Czyli zielony przewód i podpinamy do minusa, oraz czerwono biały i podpinamy do plusa na akumulatorze.
Pomiary na włączonych światłach:
- ładowanie na wolnych obrotach wzrosło do 14,3V
- ładowanie na obrotach roboczych 14 - 14,1V
Więc pełen sukces
Z racji że regulator miałem na wierzchu, wsadziłem "izolacje" w postaci maty termoizolacyjnej (stosowanej m.in. przy kolektorach w motocyklach) między regulator a ramę, żeby nie grzał się od ramy dodatkowo.
Pozdrawiam

..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?