- Power Commander PCIII
- klucz nasadowy 8 do odkręcenia śrub do podniesienia baku
- klucz imbusowy nie pamiętam nr

- klucz nasadowy 10 do odkręcenia zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego.
- klika trytek do załapania kabli z pcIII do wiązki głównej wzdłuż baku
- w modelach z sondami potrzebujemy 2 sztuki oporników o wartości 330 Ohm
- ewentualnie jeśli nie mamy wgranych odpowiednich map kabel z mini USB oraz z drugiej strony USB z programem na kompie, który można ściągnąć ze strony http://www.powercommander.com/powercomm ... fault.aspx
- zdejmujemy boczek lewy
- podnosimy bak, żeby przeciągnąć kable wzdłuż ramy i włożyć kostki z PCIII pomiędzy airbox, a ramę.
- wypinamy oryginalną szarą kostkę znajdującą się pod cewką zamontowaną w przedniej części ramy przy główce.
- wpinamy się z wiązką z PCIII w oryginalne kostki wiązki VFR (na przechodnio można powiedzieć) wszystko pasuje jak trzeba. - PCIII montujemy na rzepy pod siedzeniem na ile kable nam pozwolą
- z wiązki idącej do PCIII dodatkowy kabel masowy podpinamy do masy motocykla, najlepiej bezpośrednio do ramy (Ja podpiąłem to z prawej strony tam gdzie przykręcony jest główny kabel masowy wkręcony w ramę) - TYLKO w modelach z sondami lambda - odkręcamy zbiorniczek wyrównawczy i odchylamy go, żeby dojść do kabli idących do sond, 2 kostki (czarna i biała) rozpinamy i wkładamy odpowiednio jeden opornik 330 Ohm w jedną kostkę jak widać na zdjęciu. jak ktoś ma 20 dolarów za sztukę może zakupić oryginalne eliminatory sond lambda). - wgrywamy odpowiednią mapą za pośrednictwem programu i kabla USB mini USB - mapy są do ściągnięcia na stronie powyżej po wybraniu odpowiedniego modelu - skręcamy i patrzymy jak ładnie się wkręca


