Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
Potrzebujemy do tego procesu:
- Power Commander PCIII
- klucz nasadowy 8 do odkręcenia śrub do podniesienia baku
- klucz imbusowy nie pamiętam nr do odkręcenia boczku lewego oraz części zadupka z prawej strony
- klucz nasadowy 10 do odkręcenia zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego.
- klika trytek do załapania kabli z pcIII do wiązki głównej wzdłuż baku
- w modelach z sondami potrzebujemy 2 sztuki oporników o wartości 330 Ohm
- ewentualnie jeśli nie mamy wgranych odpowiednich map kabel z mini USB oraz z drugiej strony USB z programem na kompie, który można ściągnąć ze strony http://www.powercommander.com/powercomm ... fault.aspx
- zdejmujemy boczek lewy
- podnosimy bak, żeby przeciągnąć kable wzdłuż ramy i włożyć kostki z PCIII pomiędzy airbox, a ramę.
- wypinamy oryginalną szarą kostkę znajdującą się pod cewką zamontowaną w przedniej części ramy przy główce.
- wpinamy się z wiązką z PCIII w oryginalne kostki wiązki VFR (na przechodnio można powiedzieć) wszystko pasuje jak trzeba. - PCIII montujemy na rzepy pod siedzeniem na ile kable nam pozwolą
- z wiązki idącej do PCIII dodatkowy kabel masowy podpinamy do masy motocykla, najlepiej bezpośrednio do ramy (Ja podpiąłem to z prawej strony tam gdzie przykręcony jest główny kabel masowy wkręcony w ramę) - TYLKO w modelach z sondami lambda - odkręcamy zbiorniczek wyrównawczy i odchylamy go, żeby dojść do kabli idących do sond, 2 kostki (czarna i biała) rozpinamy i wkładamy odpowiednio jeden opornik 330 Ohm w jedną kostkę jak widać na zdjęciu. jak ktoś ma 20 dolarów za sztukę może zakupić oryginalne eliminatory sond lambda). - wgrywamy odpowiednią mapą za pośrednictwem programu i kabla USB mini USB - mapy są do ściągnięcia na stronie powyżej po wybraniu odpowiedniego modelu - skręcamy i patrzymy jak ładnie się wkręca Mam nadzieję, że na coś się przyda ta wydumka w moim przypadku po przełożeniu z VFR Wiktora bez modyfikacji mapy widzę poprawę już na postoju, aż nie mogę się doczekać wyjazdu
- Power Commander PCIII
- klucz nasadowy 8 do odkręcenia śrub do podniesienia baku
- klucz imbusowy nie pamiętam nr do odkręcenia boczku lewego oraz części zadupka z prawej strony
- klucz nasadowy 10 do odkręcenia zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego.
- klika trytek do załapania kabli z pcIII do wiązki głównej wzdłuż baku
- w modelach z sondami potrzebujemy 2 sztuki oporników o wartości 330 Ohm
- ewentualnie jeśli nie mamy wgranych odpowiednich map kabel z mini USB oraz z drugiej strony USB z programem na kompie, który można ściągnąć ze strony http://www.powercommander.com/powercomm ... fault.aspx
- zdejmujemy boczek lewy
- podnosimy bak, żeby przeciągnąć kable wzdłuż ramy i włożyć kostki z PCIII pomiędzy airbox, a ramę.
- wypinamy oryginalną szarą kostkę znajdującą się pod cewką zamontowaną w przedniej części ramy przy główce.
- wpinamy się z wiązką z PCIII w oryginalne kostki wiązki VFR (na przechodnio można powiedzieć) wszystko pasuje jak trzeba. - PCIII montujemy na rzepy pod siedzeniem na ile kable nam pozwolą
- z wiązki idącej do PCIII dodatkowy kabel masowy podpinamy do masy motocykla, najlepiej bezpośrednio do ramy (Ja podpiąłem to z prawej strony tam gdzie przykręcony jest główny kabel masowy wkręcony w ramę) - TYLKO w modelach z sondami lambda - odkręcamy zbiorniczek wyrównawczy i odchylamy go, żeby dojść do kabli idących do sond, 2 kostki (czarna i biała) rozpinamy i wkładamy odpowiednio jeden opornik 330 Ohm w jedną kostkę jak widać na zdjęciu. jak ktoś ma 20 dolarów za sztukę może zakupić oryginalne eliminatory sond lambda). - wgrywamy odpowiednią mapą za pośrednictwem programu i kabla USB mini USB - mapy są do ściągnięcia na stronie powyżej po wybraniu odpowiedniego modelu - skręcamy i patrzymy jak ładnie się wkręca Mam nadzieję, że na coś się przyda ta wydumka w moim przypadku po przełożeniu z VFR Wiktora bez modyfikacji mapy widzę poprawę już na postoju, aż nie mogę się doczekać wyjazdu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- BartoszBB
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: śr 27 mar 2013, 17:10
- Imię: Bartosz
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp./Baczyna
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
Zauważyłem że jest wiele modeli Pc III czyli różnie wtyczki itd. Pc III pasuje od każdej Hondy ? Czy trzeba mieć go typowo do VFR? Wiadomo że jak jest od CBR zmieniamy mapy... ale jak z wtyczkami?
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
firma Power Commander robiła instalacje do każdego modelu motocykla więc powinno się szukać takiego pcIII, którego wtyczki pasują do danego motocykla. u Nas od modelu 98 Fi do modelu Vtec mamy takie same wtyczki i możemy stosować to samo PCIII.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
Dany PC jest tylko do danego moto. I nie chodzi tu o same mapy i wtyczki ale także o "język" w którym PC komunikuje się z ECU. Co do PCII to wpina się go w innym miejscu, a dokładnie zaraz za ECU. Także możliwa jest szybka zmiana w trasie.
No i Kolczyku, wypadałoby teraz pojechać to wystroić na hamowni, a nie ściągać gotowce z neta.
No i Kolczyku, wypadałoby teraz pojechać to wystroić na hamowni, a nie ściągać gotowce z neta.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
byłem przed PCIII na hamowni i mam wykres więc i tak i tak pojadę na wiosnę zobaczyć co tam się dzieje jak będzie trzeba ingerować to zrobimy co trzeba tylko nie wiem jak z hamownią teraz u Nas w 3city, bo wtedy byłem u gościa w Gdańsku na Hallera, który miał salon KTM i Suzuki. miał tam stanowisko Dynojet'a więc idealnieArnold pisze: No i Kolczyku, wypadałoby teraz pojechać to wystroić na hamowni, a nie ściągać gotowce z neta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
Przemo wrzuć wykres z hamowania przed założeniem PC.
dzięki
dzięki
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
100 koni i 75 Nm na kole przy zmianach filtra na K&N oraz tłumik przelotowy micron ( twierdzą, że +15% liczy się konie mechaniczne jeśli chodzi o silnik)
fajnie by było zapodać kolektory troszkę szersze z kwasówki, no ale ....
https://www.youtube.com/watch?v=wzi87qcCHxU
teraz będzie zestawienie k&n i wydech IXIL oraz Power Commander PCIII + eliminatory.fajnie by było zapodać kolektory troszkę szersze z kwasówki, no ale ....
https://www.youtube.com/watch?v=wzi87qcCHxU
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
100 KM to myślę, dobry i miarodajny wynik. Szkoda, że nie masz jeszcze wykresu z jazdy przed wszystkimi przeróbkami - wtedy mielibyśmy genialny obraz tego co dają takie przeróbki w moto .
To teraz czekamy na wiosnę aby dowiedzieć się co daje PC
Pozdro
kiki
To teraz czekamy na wiosnę aby dowiedzieć się co daje PC
Pozdro
kiki
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
Dziwna ta hamownia jakaś. Chyba ma prostą budowę. Pomiar momentu i mocy tylko na kole i w dodatku nie od obrotów silnika tylko od prędkości motocykla. Czyli wygląda na to że niebieski i zielony wykres to pomiar na 5 biegu a czerwony na 6 biegu? Z tymi 15% to tak jest średnia statystyczna bo to zależy od strat na skrzyni itp.
Ja mam zamiar na wiosnę przejechać się na polibudę i zrobić pomiar od seryjnego moto i po kolei dodając tłumik, filtr, zębatkę 16z i PCII. Mają wobec mnie dług bo jak byłem pierwszy raz to im wyszło że moja VFR ma 70 koni. xD
Ja mam zamiar na wiosnę przejechać się na polibudę i zrobić pomiar od seryjnego moto i po kolei dodając tłumik, filtr, zębatkę 16z i PCII. Mają wobec mnie dług bo jak byłem pierwszy raz to im wyszło że moja VFR ma 70 koni. xD
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
wszystkie pomiary Arni były raczej na 5 biegu coś mi się wydaję.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
Chłopy, czy PCIII z CBR 600 F4i / F4i Sport będzie pasował do VFR 800Fi? Tak mnie coś naszło, bo spora część elektroniki w tych motkach jest bliźniacza.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Montaż Power Commander'a PCIII w VFR800FI
Nie będzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości