Tylko róż
NEGATYWNIE
- Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Re: NEGATYWNIE
Pewno wiecie co stało sie na kopalni Mysłowice wesoła...
Wczoraj dowiedziałem sie że sztygarem na tej zmianie był mój kuzyn. ..jeśli słyszeliście o 2 osobach w stanie krytycznym to jest właśnie jedną z nich. Ma 87% poparzenia ciała i jak wiadomo drogi oddechowe również...nie uszukując sie są znikome szanse że przeżyje...chłopak 32 lata. Jak dla mnie wzór ojca,meża i obywatela...
Wczoraj dowiedziałem sie że sztygarem na tej zmianie był mój kuzyn. ..jeśli słyszeliście o 2 osobach w stanie krytycznym to jest właśnie jedną z nich. Ma 87% poparzenia ciała i jak wiadomo drogi oddechowe również...nie uszukując sie są znikome szanse że przeżyje...chłopak 32 lata. Jak dla mnie wzór ojca,meża i obywatela...
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
bachu
- pisarz

- Posty: 209
- Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3city/W-wa
Re: NEGATYWNIE
Cholera, współczuję
. Trzymam kciuki, że mimo wszystko wyjdzie z tego.
- zaba80r
- pisarz

- Posty: 234
- Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
- Imię: Piotr
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: NEGATYWNIE
Kuźwa co za straszny tydzień. Same tragedie.... 87% poparzeń ku....a co za ból. ...
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...
- emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: NEGATYWNIE
współczuje Gacol.. trzeba mieć nadzieję..
- kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: NEGATYWNIE
O kurdę, młody chłop, mąż, ojciec... Trzymaj kciuki za niego, a jak jesteś wierzący to idź się pomódl!
- siwyR6
- teksciarz

- Posty: 173
- Rejestracja: pn 22 lip 2013, 13:45
- Imię: Sławomir
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jastrzębie -Zdrój
Re: NEGATYWNIE
gacol, trzymam kciuki z całych sił za chłopaka
Nie każde zwycięstwo prowadzi do celu, lecz każda porażka do niego zbliża.
- dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: NEGATYWNIE
Wyrazy współczucia Gacol, ale mimo wszystko trzeba wierzyć, że mu się uda i wyjdzie z tego. Coś o tym wiem (wypadek brata - macixa na moto).
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
bachu
- pisarz

- Posty: 209
- Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3city/W-wa
Re: NEGATYWNIE
Wczoraj pierwsza wycieczka na tor i pierwsza gleba. Szczęście w nieszczęściu, mi nic, a VFR też zniosła to całkiem nieźle. Właściwie najpoważniejsze uszkodzenia to popękana boczna owiewka w okolicy mocowania i krzywe mocowanie/a owiewki przez co mam problem z prawidłowym spasowaniem. Także stereotypowo udało się wyłożyć w pierwszym sezonie
. Po części winny glebie jest kurs, który patrząc chłodno, nie był najwyższych lotów. Mimo wszystko, nauczyłem się wielokrotnie więcej niż przez 4k km przejechane w czasie lata. Opony domknięte, podnóżki też i niestety centralka również
.
Trzeba będzie pomyśleć nad spawaniem i lakierowaniem tej zimy
.
Trzeba będzie pomyśleć nad spawaniem i lakierowaniem tej zimy
- Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Re: NEGATYWNIE
Crash pady masz...? Jak nie to wal do Łasoocha puki jeszcze robi bo to może nie potrwać długo.bachu pisze:Wczoraj pierwsza wycieczka na tor i pierwsza gleba. Szczęście w nieszczęściu, mi nic, a VFR też zniosła to całkiem nieźle. Właściwie najpoważniejsze uszkodzenia to popękana boczna owiewka w okolicy mocowania i krzywe mocowanie/a owiewki przez co mam problem z prawidłowym spasowaniem. Także stereotypowo udało się wyłożyć w pierwszym sezonie. Po części winny glebie jest kurs, który patrząc chłodno, nie był najwyższych lotów. Mimo wszystko, nauczyłem się wielokrotnie więcej niż przez 4k km przejechane w czasie lata. Opony domknięte, podnóżki też i niestety centralka również
.
Trzeba będzie pomyśleć nad spawaniem i lakierowaniem tej zimy.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
-
bachu
- pisarz

- Posty: 209
- Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3city/W-wa
Re: NEGATYWNIE
Nie mam, ale też się trochę nad nimi waham przez to, że trzeba wiercić pod nie otwory. Inna sprawa, czy dałyby coś przy ślizgu w trawnik? Był gość CBR 600 F3 z crashami, to szkody miał ostatecznie większe. Fakt, owiewek nie przeszlifował. Z drugiej strony twierdził, że ten pałąk ramy, na którym mocowany jest silnik i crash, został dognieciony do bloku silnika...
Ogólnie rzecz biorąc, stwierdzam, że trochę mi szkoda śmigać VFR na maksa po torze
. Chyba będę musiał kupić jakiegoś gs 500 albo inny ultra tani sprzęt i czymś takim szaleć, a VFR jeździć bardziej zachowawczo
.
Ogólnie rzecz biorąc, stwierdzam, że trochę mi szkoda śmigać VFR na maksa po torze
- Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Re: NEGATYWNIE
Odpowiem Ci na to tak...bachu pisze:Nie mam, ale też się trochę nad nimi waham przez to, że trzeba wiercić pod nie otwory. Inna sprawa, czy dałyby coś przy ślizgu w trawnik? Był gość CBR 600 F3 z crashami, to szkody miał ostatecznie większe. Fakt, owiewek nie przeszlifował. Z drugiej strony twierdził, że ten pałąk ramy, na którym mocowany jest silnik i crash, został dognieciony do bloku silnika...
Ogólnie rzecz biorąc, stwierdzam, że trochę mi szkoda śmigać VFR na maksa po torze. Chyba będę musiał kupić jakiegoś gs 500 albo inny ultra tani sprzęt i czymś takim szaleć, a VFR jeździć bardziej zachowawczo
.
Szkoda Ci wiercić otwór a nie szkoda Ci połamanej owiewki...?bachu pisze:Wczoraj pierwsza wycieczka na tor i pierwsza gleba. Właściwie najpoważniejsze uszkodzenia to popękana boczna owiewka w okolicy mocowania i krzywe mocowanie/a owiewki przez co mam problem z prawidłowym spasowaniem. Trzeba będzie pomyśleć nad spawaniem i lakierowaniem tej zimy.
Ktoś mądry kiedyś na tym forum napisał. - "Lepszy precyzyjnie i ładnie wywiercony otwór w owiewce niż przypadkowe pęknięcia i rysy po glebie bez crash'a"
Głupia parkingówka czy mały ślizg może zakończyć się spawaniem plastiku i wizytą u lakiernika...
Mój kolega rzucił swoją CBR 600 F4i na ziemię jak rower za dziecięcych lat bo zapomniał otworzyć bocznej stopki... Zdarza się. Gdyby nie miał crash'y to był by porysowany dekiel za 400 + pewnie lusterko, kierunek i lakierowanie za drugie tyle jak nie lepiej...
Co do dogniatania czegokolwiek to w VFR nie ma takiej opcji. Szpila mocująca idzie przez całą ramę na wylot crash'e wsparte są na ramie i silniku. Jedyne co się może zgiąć to szpilka mocująca crash pad'y ale to jest element łatwo wymienny.
Na trawie raczej nie pomogą ale pewnie też nie zaszkodzą. Na 100% ochronią nogę w pierwszym momencie.
Poczytaj temat o crash'ach. Ludzie już je testowali w extremalnych warunkach i jeszcze nikt nie pisał, żeby komuś zaszkodziły.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
- KidRackBrawura
- pisarz

- Posty: 313
- Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
- Imię: Tomasz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tuliszków
Re: NEGATYWNIE
kolega ma RC 36 gdzie są 2 szpilki po bokach, a nie 1 przez całą ramę.Co do dogniatania czegokolwiek to w VFR nie ma takiej opcji. Szpila mocująca idzie przez całą ramę na wylot crash'e wsparte są na ramie i silniku. Jedyne co się może zgiąć to szpilka mocująca crash pad'y ale to jest element łatwo wymienny.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
If in doubt, flat out.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości