jaki łańcuch
- whitespirit
- pisarz
- Posty: 282
- Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
- Imię: Bartosz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol UK
Dobra teraz uwaga...
Jest <<myk>> na rozwiazanie sprawy z dziwnym zachowaniem lancucha..
No z tym, ze raz jest naciagniety a raz luzny...
Trzeba zaznaczyc na tylnej zebatce miejsce, w ktorym lancuch jest naprezony...
Jezeli po obrocie o 360 stopni kola znow jest napiety, i za kazdym kolejnym razem
gdy oznaczenie jest w tym samym miejscu, znaczy to problem z zebatka.
Wyjsciem z tej sytuacji jest odkrecenie zebatki i przesuniecie jej o jeden, lub dwie
sruby do przodu...
Skrecic, zalozyc lancuch, naciagnac i skontrowac...
Ja poprawe zauwazylem po przesunieciu o jedna srube...
Niby proste, ale nie wszyscy znaja odpowiedz...
Pomogl mijeden z mechanikow ze mna pracujacych...
Jezeli lancuch sie na ciaga w roznym polozeniu od zaznaczonego miejsca na zebatce
znaczy, ze zebatki sa wporzadku a wina lezy po stronie lancucha...
Mozna tez bawic sie w zaznaczanie przedniej zebatki...
Wszystkie chwyty sa dozwolone.
Wniosek: Nie szystkie kola sa okragle...
Pozdr
Jest <<myk>> na rozwiazanie sprawy z dziwnym zachowaniem lancucha..
No z tym, ze raz jest naciagniety a raz luzny...
Trzeba zaznaczyc na tylnej zebatce miejsce, w ktorym lancuch jest naprezony...
Jezeli po obrocie o 360 stopni kola znow jest napiety, i za kazdym kolejnym razem
gdy oznaczenie jest w tym samym miejscu, znaczy to problem z zebatka.
Wyjsciem z tej sytuacji jest odkrecenie zebatki i przesuniecie jej o jeden, lub dwie
sruby do przodu...
Skrecic, zalozyc lancuch, naciagnac i skontrowac...
Ja poprawe zauwazylem po przesunieciu o jedna srube...
Niby proste, ale nie wszyscy znaja odpowiedz...
Pomogl mijeden z mechanikow ze mna pracujacych...
Jezeli lancuch sie na ciaga w roznym polozeniu od zaznaczonego miejsca na zebatce
znaczy, ze zebatki sa wporzadku a wina lezy po stronie lancucha...
Mozna tez bawic sie w zaznaczanie przedniej zebatki...
Wszystkie chwyty sa dozwolone.
Wniosek: Nie szystkie kola sa okragle...
Pozdr
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3540
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
whitespirit, to tak proste że aż genialne, dlaczego ja na to wcześniej nie wpadłemwhitespirit pisze:Trzeba zaznaczyc na tylnej zebatce miejsce, w ktorym lancuch jest naprezony...
Jezeli po obrocie o 360 stopni kola znow jest napiety, i za kazdym kolejnym razem
gdy oznaczenie jest w tym samym miejscu, znaczy to problem z zebatka.
Dzięki
- whitespirit
- pisarz
- Posty: 282
- Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
- Imię: Bartosz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol UK
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
noz kurde,toz to jakis szamanski pomysł ,ale prosty,jutro sie za to wezem,moze nie bede muszął zminic całego napedu,zobaczymy jaka bedzie wynik tej operacji.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- whitespirit
- pisarz
- Posty: 282
- Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
- Imię: Bartosz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol UK
- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
a'propos łasnuchówi ich pielęgnacji ---> co sądzicie o tym ?
http://www.kettenmax.at/en/company/mo_movie_premium.asp
moim zdaniem fajna sprawa
http://www.kettenmax.at/en/company/mo_movie_premium.asp
moim zdaniem fajna sprawa
- whitespirit
- pisarz
- Posty: 282
- Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
- Imię: Bartosz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol UK
Jako wytrawny czysciciel polecam srodek czyszczacy GUNK
i zuzyta szczoteczke do zebow
oraz zaangazowane w oku czyszczacego...
http://www.gunk.eu.com/html/products/engine.html
GUNK nadaje sie takze do czyszczenia silnikow!
Jest tez preparat do konserwacji silnika, tej samej firmy, po umyciu...
http://www.gunk.eu.com/html/products/ELP.html
Jest jeszcze srodek ACF50 i GT85...
Ten pierwszy stosuje US Air Force do konserwacji samolotow...
Najwazniejsze jak lancuch jest wyczyszczony miedzy ogniwami tam gdzie
O - X - ringi mieszkaja...
Co 500km kropla oleju przekladniowego <jestesmy w trasie> miedzy linki...
Olej mozna zabrac w mala buteleczke z pedzelkiem pod siedzenie...
Zakrecic na biegu by olej sie dobrze rozporowadzil i wytrzec do sucha papierowym recznikiem badz scierka...
i zuzyta szczoteczke do zebow
oraz zaangazowane w oku czyszczacego...
http://www.gunk.eu.com/html/products/engine.html
GUNK nadaje sie takze do czyszczenia silnikow!
Jest tez preparat do konserwacji silnika, tej samej firmy, po umyciu...
http://www.gunk.eu.com/html/products/ELP.html
Jest jeszcze srodek ACF50 i GT85...
Ten pierwszy stosuje US Air Force do konserwacji samolotow...
Najwazniejsze jak lancuch jest wyczyszczony miedzy ogniwami tam gdzie
O - X - ringi mieszkaja...
Co 500km kropla oleju przekladniowego <jestesmy w trasie> miedzy linki...
Olej mozna zabrac w mala buteleczke z pedzelkiem pod siedzenie...
Zakrecic na biegu by olej sie dobrze rozporowadzil i wytrzec do sucha papierowym recznikiem badz scierka...
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,a wie ktos gdzie mozna takie cos kupic Polsce,bo przyznam sie ze nie widziałem takiego czegos nigdzie.MadziX pisze:tak..dokladnie..zakladasz na łancuch, rozporowadza srodek czyszczacy, potem po czyszczeniu dokladnie smaruje łancuch, tam gdzie trzeba a nie obokBuła pisze:witam,a co to jest jesli mozna sie spytac,jakas myjka do łanucha
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Sądzę, że jako myjnia dobre, dokładne, choś przy zakładaniu nadłubać się trzeba. Jako smarowanie obawiam się, że w dużej części smaruje się czyściwem, bo mycia szczotek nie widziałem. Naturalnie można poczyścić szczotki, ale czy warto? Spray załatwia temat bez tej maszynki.MadziX pisze:co sądzicie o tym ?
http://www.kettenmax.at/e...vie_premium.asp
moim zdaniem fajna sprawa
- Robin
- pisarz
- Posty: 336
- Rejestracja: sob 24 cze 2006, 18:34
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Witam poszukuje dobrego napędu w dobrej cenie do Hondy VFR 800 2000r co byście polecili? na orginalnym 30 tysi zrobione jest;)
i jak mam zaplokowac przednia zebatke na 1 biegu i sprawdzac czy w tym samym miejscu na zebatce jest lancuch naciagniety skoro jak jest na biegu to tylnym kolem nie da sie krecic?:/
whitespirit pisze: Dobra teraz uwaga...
Jest <<myk>> na rozwiazanie sprawy z dziwnym zachowaniem lancucha..
No z tym, ze raz jest naciagniety a raz luzny...
Trzeba zaznaczyc na tylnej zebatce miejsce, w ktorym lancuch jest naprezony...
Jezeli po obrocie o 360 stopni kola znow jest napiety, i za kazdym kolejnym razem
gdy oznaczenie jest w tym samym miejscu, znaczy to problem z zebatka.
Wyjsciem z tej sytuacji jest odkrecenie zebatki i przesuniecie jej o jeden, lub dwie
sruby do przodu...
Skrecic, zalozyc lancuch, naciagnac i skontrowac...
Ja poprawe zauwazylem po przesunieciu o jedna srube...
Niby proste, ale nie wszyscy znaja odpowiedz...
Pomogl mijeden z mechanikow ze mna pracujacych...
Jezeli lancuch sie na ciaga w roznym polozeniu od zaznaczonego miejsca na zebatce
znaczy, ze zebatki sa wporzadku a wina lezy po stronie lancucha...
Mozna tez bawic sie w zaznaczanie przedniej zebatki...
Wszystkie chwyty sa dozwolone.
Wniosek: Nie szystkie kola sa okragle...
Pozdr
whitespirit pisze:A jeszcze jedno.
Przednia zebatke zblokowalem <<jedynka >>
tak aby zostala w tej samej pozycji...
i jak mam zaplokowac przednia zebatke na 1 biegu i sprawdzac czy w tym samym miejscu na zebatce jest lancuch naciagniety skoro jak jest na biegu to tylnym kolem nie da sie krecic?:/
Nie dyskutuj z idiotą... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości