
Fotki dam jutro, bo dziś się już "nasmarowałem" i to mój ostatni post

Sesje były 15 minutowe a przerwy 30, do tego brak koców wszak amatorsko lataliśmy więc niejako z premedytacją ciśnienie było zmniejszone jedynie o jakies 10%.benito pisze:Jeśli pozamykałeś opony, które się pofalowały, to oznacza, że miałeś zle ciśnienie opon.
100% zgody - najpierw jeździłem "przyklejony do baku" tak, żeby z "przeciwskrętem dojść do przycierania podnóżków, a potem doszły elementy pozycji na motocyklu, wyrzucenie kolana, pochylenie się w stronę zakrętu, wypchnięcie bioder itd. Torowanie było z instruktorami + zdjęcia i od razu korygowanie, więc (fakt faktem nie napisałem precyzyjnie) najpierw doszedłem do przycierania śrub, a potem do tego jak szybko jechać, skręcić i nie przycierać śrub (o czym fakt faktem już nie napisałem). Tak na prawdę to jest jeszcze 1 czynnik a mianowicie przeskoczenie tych paru cm. "lęku"benito pisze:Jeśli przytarles sruby w setach a kolana gładkie, to robisz podstawowy blad poczatkujacych, czyli przeciwwagę..
Wymienić się spostrzeżeniami, czy dowiedzieć czegoś nowego zwłaszcza w kontekście konkretnego modelu motocykla którym się lata, zawsze dobrze,(no i integracja) więc chętnie się zjawię, natomiast niestety nie w ten czwartek (VFRka jeszcze Bałtyku nie widziała więc jedziemy jej pokazaćbenito pisze:Wpadnij w czwartek na Rozdroze (bądź do Legionu), to Ci przybliżę podstawy.
TAAAAk kiki -dla Ciebie szczególnie "" jazda spacerowa "" jest do obgadaniaJerry pisze:To ja będę musiał poczekać i dopiero w Białej się trochę podpytam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości