Mam prośbę o wskazówki do bardziej doświadczonych z Power Commanderem i strojeniem moto.
Modyfikuję swoją VFR ’99 Germany 98HP i zastanawia mnie jak to zrobić żeby było dobrze.
A. Po zmianie zadupka zakładam pod siedzenie podwójny przelot Remus Grand Prix.
B. Filtr powietrza mam oryginalny.
C. Kolektor mam oryginalny z sondami.
D. Planuję zakup Power Commandera.
1. Jaka wersja Power Commandera jeżeli chodzi o sposób działania jest lepsza PC2 czy PC3 a może z doświadczenia wiecie, że nie ma to dużego znaczenia?
2. Czy dobiorę jak wiadomo mapę nieidealną z gotowców, która będzie w miarę działać? Chciałbym dostroić VFR w warsztacie, ale nie wiem kiedy dam radę, a na początek sezonu chciałbym już jeździć bez obaw o skład mieszanki i świece. Jaki warsztat do strojenia możecie polecić - Robił to ktoś w swojej? Jestem z Gorzowa Wlkp., więc wolałbym nie za daleko

3. Co z kolektorem? Warto zmieniać na pusty, czy gra nie warta zachodu. Czy eliminatory sond są konieczne?
4. Filtr powietrza zmiana nie jest droga, ale nie jestem pewien efektu. Nie zgłębiłem tematu na forum, więc po krótce wystarczy 1 post co daje KN czy to niezbędne i czy nie będzie głośniej.
Ogólnie nie jeżdżę dużo, więc spalanie mnie nie trapi, choć wiadomo cena benzyny... Chciałbym podnieść osiągi czyli uzyskać te minimum fabryczne 110HP z tendencją na troszkę więcej, przy czym nie chciałbym być za bardzo głośny, bo wydech robi swoje.
Pozdrawiam
coVal