Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » ndz 29 sty 2012, 16:45
Vermilion pisze:Ustosunkuję się do I postu. 17l jest możliwe

Moja dawna RC36I na kolektorach Motada, filtrze K&N, Dynojet w gaźnikach po strojeniu na torze brała prawie 17l

Na co dzień rzadko kiedy wchodziłem powyżej 10l, w trasie bardzo spokojnej samemu 6l. Seryjnie była znacznie mniejsza rozbieżność.
ale za to pewnie miała grubo ponad 100 koników
nie zapominajmy że wersje sportowych 750 osiągały moce rzędu 150 koni, w silniku były zmienione m.in wałki rozrządu i gaźniki.
więc seryjne 750 i 800 są bardzo wykastrowane

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
tomaszb2
- bywalec

- Posty: 35
- Rejestracja: sob 19 lis 2011, 19:01
- Imię: MAX
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: tomaszb2 » wt 19 cze 2012, 14:17
Super temat choć nadal mam wątpliwości ten czy ten

-
tomaszb2
- bywalec

- Posty: 35
- Rejestracja: sob 19 lis 2011, 19:01
- Imię: MAX
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: tomaszb2 » czw 21 cze 2012, 12:48
Jak często się robi synchro wtrysku w VFR800FI ??

Tylko wtedy gdy tego wymaga czy po jakiś przelocie?? I od razu jak ktoś to robił dużo to kosztuje??
-
Taki Tam Gar
- Posty: 4
- Rejestracja: wt 19 cze 2012, 18:27
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Taki Tam Gar » śr 27 cze 2012, 19:37
Wtrysków się przecież nie synchronizuje, tylko gaźniki

.
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » śr 27 cze 2012, 21:07
tomaszb2, taki tam gar, synchro wtrysków się jak najbardziej robi w rc46, a o co dokładniej chodzi to proponuję zajrzeć do manuala i poszukać na forum było o tym nie raz, wystarczająco tutaj np.
viewtopic.php?t=4747
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » śr 27 cze 2012, 21:22
Taki Tam Gar pisze:Wtrysków się przecież nie synchronizuje, tylko gaźniki

.
nooo, z wtryskami się nic nie robi.
-
kris2k
- klepacz

- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Kontakt:
Post
autor: kris2k » pt 29 cze 2012, 12:47
tomaszb2 pisze:Jak często się robi synchro wtrysku w VFR800FI ??

Tylko wtedy gdy tego wymaga czy po jakiś przelocie?? I od razu jak ktoś to robił dużo to kosztuje??
Serwisowka nie podaje co ile km a tylko jak sie to robi

Mysle ze co drugi raz wzgledem regulacji zaworow wypada to zorbic/sprawdzic.
Cenowo... jak za regulacje gaznikow w V4 albo mniej, w sumie roboty przy tym jest niewiele.
Popularnie mowi sie na to regulacja wtrysku ale chodzi o synchronizacje podcisnienia w gardzielach ssacych.
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » pt 29 cze 2012, 14:08
koszty nie są duże, czas synchronizacji nie długi. ja osobiście robię przy każdej regulacji zaworów.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
Rychu
- pisarz

- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
Post
autor: Rychu » sob 07 lip 2012, 00:04
moj mechanik mowi ze jak moto rowno chodzi na wolnych to nie ma co grzebac . Ja juz zrobilem ok 40 tys VFR ka i nie synchronizowalem wytryskow.
-
Groszek
- klepacz

- Posty: 618
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
-
Kontakt:
Post
autor: Groszek » sob 07 lip 2012, 01:44
Miałem obydwa modele wymienione w temacie. RC36II wg. mnie jest fajniejsza.Zdecydowanie lepiej się prowadzi. Wadą jest, że wydaje się być cięższa (pomijam dane katalogowe, mam na myśli odczucia własne). 800 żwawsza, mocniejsza (wiadomo: +50ccm i wtrysk), ale ogólnie oceniam, że 750-tka jest lepszym motocyklem. Gdybym nie rozbił swojej, miałaby u mnie dożywotnio miejsce w garażu. A na pewno ma je w sercu. Lepszy od niej był tylko V-tec (bo nowszy).
-
magik
- klepacz

- Posty: 501
- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
- Imię: Mathias
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SG
Post
autor: magik » pn 09 lip 2012, 01:22
A ja sie podepne pod temat kolegi bo jest mi znany z autopsji. Rozglądam sie za VFR-kami od dłuzszego czasu w miedzy czasie trafiła się cebula, i wreszcie budżet podskoczył. Mam na razie 8,5k do dyspozycji (max), ale mysle że w miarę upływu czasu cos sie jeszcze ustuka. Natomiast pytanie moje jest takie: jak w porównywanych modelach ma się sprawa z pozycją i wygodą za sterami? Jest to dla mnie bardzo wazna kwestia gdyż ze wzgledów zdrowotnych bardziej miła i przyjemna dla mnie jest pozycja turystyczna

:D:D niz takie rozciągniecie na zbiorniku.

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pn 09 lip 2012, 05:38
magik pisze:jak w porównywanych modelach ma się sprawa z pozycją i wygodą za sterami?
jest taka sama, z tym że rc36a ma szerszą kanapę, przez co wygodniejszą
ciekawa stronka ->
http://cycle-ergo.com/
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości