Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
			
		
		
			- 
				
								Fakir							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 1105
 		- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 		
		
											- Imię: Krzysztof
 
												- województwo: wielkopolskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fakir » ndz 29 sty 2012, 16:45
			
			
			
			
			Vermilion pisze:Ustosunkuję się do I postu. 17l jest możliwe 

 Moja dawna RC36I na kolektorach Motada, filtrze K&N, Dynojet w gaźnikach po strojeniu na torze brała prawie 17l 

 Na co dzień rzadko kiedy wchodziłem powyżej 10l, w trasie bardzo spokojnej samemu 6l. Seryjnie była znacznie mniejsza rozbieżność.
 
ale za to pewnie miała grubo ponad 100 koników 
nie zapominajmy że wersje sportowych 750 osiągały moce rzędu 150 koni, w silniku były zmienione m.in wałki rozrządu i gaźniki.
więc seryjne 750 i 800 są bardzo wykastrowane  

 
			
									
									Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								tomaszb2							
 
						- bywalec

 			
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: sob 19 lis 2011, 19:01
 		
		
											- Imię: MAX
 
												- województwo: podkarpackie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomaszb2 » wt 19 cze 2012, 14:17
			
			
			
			
			Super temat choć nadal mam wątpliwości ten czy ten  

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								tomaszb2							
 
						- bywalec

 			
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: sob 19 lis 2011, 19:01
 		
		
											- Imię: MAX
 
												- województwo: podkarpackie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomaszb2 » czw 21 cze 2012, 12:48
			
			
			
			
			Jak często się robi synchro wtrysku w VFR800FI ??  

 Tylko wtedy gdy tego wymaga czy po jakiś przelocie?? I od razu jak ktoś to robił dużo to kosztuje??
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Taki Tam Gar							 
									
		- Posty: 4
 		- Rejestracja: wt 19 cze 2012, 18:27
 		
		
											- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Taki Tam Gar » śr 27 cze 2012, 19:37
			
			
			
			
			Wtrysków się przecież nie synchronizuje, tylko gaźniki 

.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dixon							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 550
 		- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
 		
		
											- Imię: rafał
 
												- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: grójec
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dixon » śr 27 cze 2012, 21:07
			
			
			
			
			tomaszb2, taki tam gar, synchro wtrysków się jak najbardziej robi w rc46, a o co dokładniej chodzi to proponuję zajrzeć do manuala i poszukać na forum było o tym nie raz, wystarczająco tutaj np. 
viewtopic.php?t=4747 
			
									
									Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								emil							
 
						- stary wyjadacz

 			
		- Posty: 4215
 		- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
 		
		
											- Imię: Łukasz
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: SO/SZA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emil » śr 27 cze 2012, 21:22
			
			
			
			
			Taki Tam Gar pisze:Wtrysków się przecież nie synchronizuje, tylko gaźniki 

.
 
nooo, z wtryskami się nic nie robi.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kris2k							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 1395
 		- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
 		
		
											- Imię: Krzysztof
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
																	- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kris2k » pt 29 cze 2012, 12:47
			
			
			
			
			tomaszb2 pisze:Jak często się robi synchro wtrysku w VFR800FI ??  

 Tylko wtedy gdy tego wymaga czy po jakiś przelocie?? I od razu jak ktoś to robił dużo to kosztuje??
 
Serwisowka nie podaje co ile km a tylko jak sie to robi 

Mysle ze co drugi raz wzgledem regulacji zaworow wypada to zorbic/sprawdzic.
Cenowo... jak za regulacje gaznikow w V4 albo mniej, w sumie roboty przy tym jest niewiele.
Popularnie mowi sie na to regulacja wtrysku ale chodzi o synchronizacje podcisnienia w gardzielach ssacych.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dixon							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 550
 		- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
 		
		
											- Imię: rafał
 
												- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: grójec
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dixon » pt 29 cze 2012, 14:08
			
			
			
			
			koszty nie są duże, czas synchronizacji nie długi. ja osobiście robię przy każdej regulacji zaworów.
			
									
									Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Rychu							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 464
 		- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
 		
		
											- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rychu » sob 07 lip 2012, 00:04
			
			
			
			
			moj mechanik mowi ze jak moto rowno chodzi na wolnych to nie ma co grzebac . Ja juz zrobilem ok 40 tys VFR ka i nie synchronizowalem wytryskow.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Groszek							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 618
 		- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
 		
		
											- Płeć: Mężczyzna
 
																	- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Groszek » sob 07 lip 2012, 01:44
			
			
			
			
			Miałem obydwa modele wymienione w temacie. RC36II wg. mnie jest fajniejsza.Zdecydowanie lepiej się prowadzi. Wadą jest, że wydaje się być cięższa  (pomijam dane katalogowe, mam na myśli odczucia własne). 800 żwawsza, mocniejsza (wiadomo: +50ccm i wtrysk), ale ogólnie oceniam, że 750-tka jest lepszym motocyklem. Gdybym nie rozbił swojej, miałaby u mnie dożywotnio miejsce w garażu. A na pewno ma je w sercu. Lepszy od niej był tylko V-tec (bo nowszy).
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								magik							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 501
 		- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
 		
		
											- Imię: Mathias
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: SG
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: magik » pn 09 lip 2012, 01:22
			
			
			
			
			A ja sie podepne pod temat kolegi bo jest mi znany z autopsji. Rozglądam sie za VFR-kami od dłuzszego czasu w miedzy czasie trafiła się cebula, i wreszcie budżet podskoczył. Mam na razie 8,5k do dyspozycji (max), ale mysle że w miarę upływu czasu cos sie jeszcze ustuka. Natomiast pytanie moje jest takie: jak w porównywanych modelach ma się sprawa z pozycją i wygodą za sterami? Jest to dla mnie bardzo wazna kwestia gdyż ze wzgledów zdrowotnych bardziej miła i przyjemna dla mnie jest pozycja turystyczna 

:D:D niz takie rozciągniecie na zbiorniku. 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Fakir							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 1105
 		- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
 		
		
											- Imię: Krzysztof
 
												- województwo: wielkopolskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fakir » pn 09 lip 2012, 05:38
			
			
			
			
			magik pisze:jak w porównywanych modelach ma się sprawa z pozycją i wygodą za sterami? 
jest taka sama, z tym że rc36a ma szerszą kanapę, przez co wygodniejszą 
ciekawa stronka -> 
http://cycle-ergo.com/ 
			
									
									Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości