Zakres regulatora napięcia
- mick63
- zadomowiony

- Posty: 72
- Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lubartów
Dzisiaj zamontowałem sobie nowy regulator rodzimej produkcji tzw, od Pana Sławka, wygląda dosyć solidnie i co najważniejsze cena jest przystępna ale chyba problem z ładowaniem dalej pozostał. Po odpaleniu na wolnych obrotach bez obciążenia jest niewiele ponad 13V, po zapaleniu świateł spada do 12,3V, przy 5000 rpm i zapalonych światłach mijania miernik pokazuje 13,5v na zaciskach akumulatora. Patent Szatana z poprowadzeniem dodatkowych przewodów bezpośrednio do akumulatora zupełnie nic nie daje, co do ch...ry może być???? Póki co to tak mam zamiar jeździć, najwyżej z popychu odpalę jak nie zagada...
- mick63
- zadomowiony

- Posty: 72
- Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lubartów
Co do aku to na 100% nie jest w pełni naładowany bo jak wracałem ostatnio z uszkodzonym regulatorem to moto już nie odpalało. Dzisiaj jak montowałem regulator to podłączyłem aku na chwilę pod prostownik żeby tylko moto odpalić i tyle. Nie jestem znawcą tematu ale czy poziom naładowania aku ma wpływ na wartość napięcia na stykach jeżeli ładowanie jest poprawne???
-
zoltan
- Posty: 5
- Rejestracja: czw 05 sie 2010, 10:57
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Dobra, rozwiązując problem regulatora - wymiana - natrafiłem niestety na kolejną przeszkodę
po podłączeniu reglera, przekręcam kluczyk, przełączam tzw. kill switch-a i już wiem, że coś jest nie tak... nie włącza się pompa paliwa, nie ma tego charakterystycznego dźwięku. Co jest do cholery nie tak?! Wcześniej wyjmowałem przekaźniki, które w instrukcji opisane są jako "fuel cut relay" oraz "baro sensor". Może to mieć coś wspólnego z tą pompą? Sprawdziłem bezpieczniki, czy przypadkiem nie było jakiegoś skoku napięcia z powodu nowego regulatora, ale z nimi wszystko jest ok. Z każdym kolejnym dniem coraz bardziej mi się wydaje, że ten motor robi mi to specjalnie... Do tej pory chociaż odpalał, mimo że nie było ładowania, a teraz to już go w ogóle nie ruszę 
- Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a co wg \Ciebie znaczy fuel cut relay?:]
bys nie ruszal to by dzialalo:]
porusz tym przekaznikiem to zacznie dzialac, a najlepiej przeczysc styki, upewnij sie ze ciasno wchodza wsuwki i jak masz prysnij plynem typu "kontakt"
jak nie zadziala to ktorys kabel moze byc naderwany od wsuwki albo moze nie byc przejscia miedzy wsuwka a przewodem-syf i elektrokorozja robia swoje, wtedy trzebaby bylo obciac wsuwki i zacisnac nowe albo chociaz oczyscic stare i przylutowac,
ale zanim zaczniesz cos ciac, upewnij sie czy do przekaznika dochodzi prad bo przekaznik tez moze pasc:]
bys nie ruszal to by dzialalo:]
porusz tym przekaznikiem to zacznie dzialac, a najlepiej przeczysc styki, upewnij sie ze ciasno wchodza wsuwki i jak masz prysnij plynem typu "kontakt"
jak nie zadziala to ktorys kabel moze byc naderwany od wsuwki albo moze nie byc przejscia miedzy wsuwka a przewodem-syf i elektrokorozja robia swoje, wtedy trzebaby bylo obciac wsuwki i zacisnac nowe albo chociaz oczyscic stare i przylutowac,
ale zanim zaczniesz cos ciac, upewnij sie czy do przekaznika dochodzi prad bo przekaznik tez moze pasc:]
- Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Re: Zakres regulatora napięcia
NOWY Akumulator
I sprawdziłem..
Prąd ładowania na wolnych to 13,8 V . V-Tec
I sprawdziłem..
Prąd ładowania na wolnych to 13,8 V . V-Tec
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- Zając
- klepacz

- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: Zakres regulatora napięcia
A czy u mnie coś nie tak jest?
Mianowicie akumulator trzyma w zakresie 12,4 - 12,6 po odpaleniu na wolnych obrotach i na włączonych światłach mijania ładuje 13,3 - 13,4, przy 2000 obr. to ładowanie już jest 13,2 - 13,3 i kolejno 3000 obr. ładowanie 13,1 - 13,2 4000 - ładowanie 13 - 13,1 5000 do 6000 już ładowanie 12,9 7000 i po wyżej to już jest 12,8 - 12,7 ale mniej nigdy się nie zdarzyło. Przypominam, że akumulator nie wiem w jakim jest wieku bo swoją rc46 98 rok kupiłem w tamtym roku ale widnieje na nim tylko jeden napis made in china
.
Proszę specjalistów o rady.
Mianowicie akumulator trzyma w zakresie 12,4 - 12,6 po odpaleniu na wolnych obrotach i na włączonych światłach mijania ładuje 13,3 - 13,4, przy 2000 obr. to ładowanie już jest 13,2 - 13,3 i kolejno 3000 obr. ładowanie 13,1 - 13,2 4000 - ładowanie 13 - 13,1 5000 do 6000 już ładowanie 12,9 7000 i po wyżej to już jest 12,8 - 12,7 ale mniej nigdy się nie zdarzyło. Przypominam, że akumulator nie wiem w jakim jest wieku bo swoją rc46 98 rok kupiłem w tamtym roku ale widnieje na nim tylko jeden napis made in china
Proszę specjalistów o rady.
LWL 74HN
- Jacko
- ostry klepacz

- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
- Kontakt:
Re: Zakres regulatora napięcia
Zając, mówiełm Ci żeby z kablami od aku do reglera pokombinować
bo według mnie powinno byc więcej.
- Kajzer
- teksciarz

- Posty: 188
- Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakres regulatora napięcia
ja poprowadziłem dodatkowe przewody od reglera [dosyć grube] na masę i na aku.Od tej pory mam święty spokój Napięcie na klemach zawiera się w granicach 14-14,3v niezależnie od obrotów i obciążenia. 
- poscig
- klepacz

- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Re: Zakres regulatora napięcia
Tzn...oprócz tych oryginalnych dołożyłeś dodatkowo plus i minus z aku do reglera???Kajzer pisze:ja poprowadziłem dodatkowe przewody od reglera [dosyć grube] na masę i na aku.Od tej pory mam święty spokój Napięcie na klemach zawiera się w granicach 14-14,3v niezależnie od obrotów i obciążenia.
Mnie szlag trafia bo dziś na zimnym regulatorze bez obciążenia było 14.3 ze światłami 13.9 a jak chwile popracował zrobił się bardzo ciepły i ładowanie spadło do 13,10 bez świateł i 12,6 ze swiatłami...dwa dni bawiłem się z połączeniami,masami przy rozebranym z plastików moto....niestety moje problemy z ładowaniem trwają nadal....wspomne tylko,że mam nową baterię w stanie spoczynku ma ok.12,7v...
najgoesze ,że w 3 city znam tylko jednego jegomościa z RC 36 ,ale Figaro musi znaleść czas ,aby podjechac na podmianki....
Nie mam już pomysłów....czy przekaźnik rozrusznika może mieć na to wpływ????
I o co chodzi ze sprawdzeniam altka....jak tego dokonać???
- kamil grudziadz
- klepacz

- Posty: 764
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GRUDZIADZ
- Kontakt:
Re: Zakres regulatora napięcia
kiedy bedziesz w Grudziadzu?udostepnie Ci co chcesz.daj znacposcig pisze:najgoesze ,że w 3 city znam tylko jednego jegomościa z RC 36 ,ale Figaro musi znaleść czas ,aby podjechac na podmianki....

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości