Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
VFR w mieście daje sobie radę bardzo dobrze podczas jazdy. Problemy zaczynają się gdy zaparkujemy i trzeba ją przepchać kawałek. Wtedy najbardziej czuć masę. VFR jest też na tyle mocna że na miasto ma wręcz za dużo tej mocy. Jest to super uniwersalny motocykl i naprawdę godny polecenia, jednak dla kogoś kto ma jeździć tylko po mieście nie polecił bym jej. Typowo do miasta są inne sprzęty jak napisali przedmówcy. Wielkim plusem dla VFR jest wygoda i ochrona przed wiatrem, deszczem itp. Czacha jest tak zrobiona że nawet w zimie nie wieje mocno na ręce i nie jest zimno:) Bardziej nadaje się na trasy, ale w mieście też da się nią jeździć.
- skoch84
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 26 gru 2009, 23:05
- Imię: Staszek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Bandit przyspiesza ładnieJarecki2102 pisze:Do banditów 1200 i innych sprzętów, które przyspieszają powiedzmy do 120-140km/h a potem jakoś słabną nie wspomnę

Wracając do VFR: jak już wyżej wspomniano. Wygodny i uniwersalny motocykl na trasy, krótsze lub dłuższe.
W mieście bywa różnie: z początku przeszkadza trochę jego waga, do tego idzie się jednak dość szybko przyzwyczaić. Jeśli stoimy na światłach w ciepły dzień to w jajka faktycznie trochę praży

Przejeździłem na VFR dwa sezony. Ze swojego wyboru jestem bardzo zadowolony. Motocykl zupełnie bezproblemowy, a to też się u mnie liczy.
Ostatnio zmieniony czw 24 lis 2011, 22:27 przez skoch84, łącznie zmieniany 1 raz.
Almera N15 GA14DE '98
Honda VFR 750 RC36I '91
Honda VFR 750 RC36I '91
- Piotr_Pan76
- teksciarz
- Posty: 114
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 12:19
- Imię: Piotr
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krzywopłoty
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Jak ktoś pisze, że się trudno prowadzi, że ciężka itp. niech oglądnie film: http://www.youtube.com/watch?v=k2BTOOqFVk4 wiem, że to już było ale to co ci goście robią z tymi jak by nie było seryjnymi motocyklami to mistrzostwo świata
Dodam, że mnie "udało" się zrobić w ciągu jednego dnia prawie 1000 km
fakt d..a mi już pod koniec odpadała ale chciałem zobaczyć czy dam radę i powiem że było ok.


- tomaszb2
- bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: sob 19 lis 2011, 19:01
- Imię: MAX
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Jeżdżę Hondą TA XL600V z 1998 r.Kolega_PL pisze:Choć vfr-ka super motocykltomaszb2 pisze:Witam
Ponoć VFR jest trudnym i ciężkim w prowadzeniu moto po ulicach oraz w jedzie i manewrowanie po ulicach tez sprawia kłopot.
Ile prawdy jest w tych potocznych opiniach??i po mieście daje radę to uważam, że są lepsze motocykle do miasta. A trampek to już w ogóle w mieście wymiata.
Vfr pojeździsz po torze, wybierzesz się na krótką przejażdżkę w koło komina, pojedziesz na kilkudniowe i dłuższe wojaże po polsce i za granicą, byle po drogach utwardzonych. Między samochadami po mieście też bez problemu pośmiagasz. Taki wash & go. Ale w sytuacji, gdzie głównie po mieście jeździsz to np trampek, sv, monster, i wiele wiele innych jest wygodniejsze, poręczniejsze i tańsze w eksploatacji. Oczywiście są wyjatki w kierowcach vfr, co będą pisać jakie to super moto do miasta i w ogóle, to myslę, że jest to grupa nielicznych zapaleńców. W mieście daje radę, nawet wyjątkowo dobrze (z uwagi na masę i gabaryty), ale trasy te krótsze i te dalsze są jej żywiołem.
Jakim trampkiem jeździsz?

A jest ktoś z mojej okolicy (Sandomierskie) z VFR na tym forum ? Jak coś to proszę o odzew chętnie podjadę się przymierzyć

- ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Ja miałem okazję się ostatnio szarpnąć się takim Trampkiem jak Ty jeździsz. Pozycja wygodna (ale bardzo krótko jechałem) i nawet fajnie w zakręty wchodzi ale minusem Transalpa jest to że on nie jedzie
Wg mnie zdecydowanie za mało kucy i nie wyobrażam sobie wyprzedzania jakiegoś tira załadowanym motocyklem. VFR ma przewagę mocy a pozycja wg mnie jest też do przyjęcia.

- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Widziałem ten filmik nie raz, ale teraz rzuciło mi się w oczy że w tylule jest VFR 750P. JAkaś inna odmiana Fi? Z seryjnym motocyklem mają dużo podobieństw, ale jednak są trochę lepiej do miasta przystosowane. Wysoka kierownica, bardziej wyprostowana pozycja i gdzieś na forum było napisane że te policyjne VFR miały ABS. Co oczywiście nie zmienia faktu, że jak zobaczyłem silmik to stwierdziłem że o jeździe na motocyklu nie mam pojęcia:DPiotr_Pan76 pisze:Jak ktoś pisze, że się trudno prowadzi, że ciężka itp. niech oglądnie film: http://www.youtube.com/watch?v=k2BTOOqFVk4 wiem, że to już było ale to co ci goście robią z tymi jak by nie było seryjnymi motocyklami to mistrzostwo świataDodam, że mnie "udało" się zrobić w ciągu jednego dnia prawie 1000 km
fakt d..a mi już pod koniec odpadała ale chciałem zobaczyć czy dam radę i powiem że było ok.
- tomaszb2
- bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: sob 19 lis 2011, 19:01
- Imię: MAX
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Mi też brakuję dynamiki, tj. po 120 km/h dynamika przyspieszenia równa zeru ;]ivan pisze:Ja miałem okazję się ostatnio szarpnąć się takim Trampkiem jak Ty jeździsz. Pozycja wygodna (ale bardzo krótko jechałem) i nawet fajnie w zakręty wchodzi ale minusem Transalpa jest to że on nie jedzieWg mnie zdecydowanie za mało kucy i nie wyobrażam sobie wyprzedzania jakiegoś tira załadowanym motocyklem. VFR ma przewagę mocy a pozycja wg mnie jest też do przyjęcia.
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1856
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Ja osobiście przesiadłem się z Trampka 650XL na Fistaszka i Jestem mega zadowolony. Teraz z plecaczkiem robiłem po 600km dziennie i rewelka.tomaszb2 pisze:Mi też brakuję dynamiki, tj. po 120 km/h dynamika przyspieszenia równa zeru ;]
Ps. ( plecaczek kazał mi sprzedać Trampka , bo skuterem nie chce jeździć

Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2426
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Co do dynamiki w porównaniu do Fazera 600. Przyspieszają od zera równo ale elastyczność przy wyższych prędkościach w VFR jest dużo większa. Np przy prędkości 180 km/h kumpel miał manetkę cały czas odkręconą a ja mogłem odpuścić, dodać gazu i potrafiłem go dogonić. Jak lecimy to chłopaki przy wyprzedzaniu wajchują tymi biegami a w VFR tylko trza dać gazu. 

- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
VFR fajna w trasę i do miasta, ale grzeje w jajca - dość odczuwalne gdy mamy powyżej 25stopni i jeździmy po mieście, ale mnie jakoś to nie zraża 

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Zając
- klepacz
- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Każdy motocykl ma jakieś minusy ale vfr ma ich chyba najmniej wg mnie.



LWL 74HN
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Jeszcze nikt złotego środka dla wszystkich nie wynalazł...i bardzo dobrze.Najwiekszą zaletą VFR jest jej bezawaryjność i długowieczność silnika odpornego nawet na ,,zaniedbania,, ze strony właściciela.
- GrzesiekBstok
- zadomowiony
- Posty: 51
- Rejestracja: czw 02 cze 2011, 11:19
- Imię: Grzegorz
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Białystok
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
wow ! robi wrażeniePiotr_Pan76 pisze:Jak ktoś pisze, że się trudno prowadzi, że ciężka itp. niech oglądnie film: http://www.youtube.com/watch?v=k2BTOOqFVk4 wiem, że to już było ale to co ci goście robią z tymi jak by nie było seryjnymi motocyklami to mistrzostwo świata
ktoś wie co to za kierownica jest wstawiona?
VFR 800 FI, 2001
Astra G Caravan Z16XE, 2002
Astra G Caravan Z16XE, 2002
-
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Policyjna japońska kiera do policyjnej szyby. O oryginalną szybę będzie się opierać na 1000%. Nawet jak wykombinujesz sobie jakąś wysoką kierę to i niestety o szybie musisz pomyśleć
- slimak
- klepacz
- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
mam VFR 800 1998r masę czuc na parkingu jak trzeba gdzieś przestawić, i jeśli kiedys klęknie bateriai będziesz chciał sam na pych to masakra 

ZKL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości