

Temperatura w trasie nie podnosi się więcej niż 66-68 stopni, długo sie rozgrzewa i moto więcej spala drogiego paliwa

Dobrze jest wszystko robić zanim silnik jest ciepły. Ja szybko się za wszystko zabrałem i wtryski wyciągnąłem bez problemu. Później musiałem je jeszcze raz ściągać i jak króćce były zimne to ciężko było. Trzeba to czymś podważyć. Może pomogła by zwykła suszarka do włosów podgrzać trochę gumy i powinno zejśćwolkan pisze:Jestem na etapie wyciągania wtrysków, poluźniłem dolne opaski, a wtryski ani drgną
Suszarka + dźwignia za pomocą trzonka od młotka dały radęKudlaty pisze:Dobrze jest wszystko robić zanim silnik jest ciepły. Ja szybko się za wszystko zabrałem i wtryski wyciągnąłem bez problemu. Później musiałem je jeszcze raz ściągać i jak króćce były zimne to ciężko było. Trzeba to czymś podważyć. Może pomogła by zwykła suszarka do włosów podgrzać trochę gumy i powinno zejśćwolkan pisze:Jestem na etapie wyciągania wtrysków, poluźniłem dolne opaski, a wtryski ani drgną
Przy tej wartości zaczyna się otwieraćFakir pisze:jest wybite na termostacie "82 stopnie celsjusza" i przy takiej się otwiera, czy to wartość oryginalna?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość