
P.S. W RC36I poniżej mocowań zacisków hamulcowych (na zdjęciach widać taki cypelek-tutaj ślepy) jest śruba spustowa oleju, co ogromnie upraszcza całą procedurę

tak jak podaje serwisówka...z reguły-teleskop zmontowany, bez sprężyny i tych podkładek czy tulejek nad nią i rura wciśnięta maksymalnie do lagi. Mierzymy odległość między lustremjareckiz pisze:jak zmierzyc stan oleju w ladze po jego wymianie
W takim razie pokaż tę serwisówkęFakir pisze:widzę że do rc36a zalałeś 412 ml, z tego co kojarzę to serwisówka zaleca mniejszą ilość oleju.
niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu
zwracam honorfigaro pisze:W takim razie pokaż tę serwisówkęFakir pisze:widzę że do rc36a zalałeś 412 ml, z tego co kojarzę to serwisówka zaleca mniejszą ilość oleju.
niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu![]()
Gdziefigaro - a poziom oleju mierzyłeś? jaki był po wlaniu 412ml ?
no to już nie mam więcej pytańfigaro pisze:Gdziefigaro - a poziom oleju mierzyłeś? jaki był po wlaniu 412ml ?![]()
Fakir, Kolego drogi![]()
Gdybyś czytał i patrzył uważnie, zapewne zauważyłbyś, że wymiana oleju jest prowadzona na nie rozebranej zawiesze
Jakakolwiek w tym przypadku próba pomiaru poziomu oleju w stosunku do /zakładam, że o to chodzi/ krawędzi rury, byłaby oczywiście niemiarodajna.![]()
Pozdrawiam /grzebaczy motocyklowych/
Fakir pisze:no to już nie mam więcej pytań
PS. skoro robiłeś to bez demontażu lag z półek, to nie warto byłoby jednak je wymontować i przepłukać np. denaturatem?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość