figaro, super sprawa! Mam jednak dwie uwagi: po pierwsze zdecydowanie polecam-po odkręceniu śrub spustowych-"pompować" zawieszeniem żeby usunąć jak najwięcej oleju z sekcji tłumiącej, wiem z autopsji że tam właśnie zalega najwiekszy syf...a idealnie by było robić taką wymianę po konkretnej przejażdżce żeby oliwa była dobrze zmieszana. Zwróć uwagę że na Twoich pierwszych zdjęciach wypływa czysty olej, potem na lagach widać zaciek brudnego który wydostał sie pod koniec ale podejrzewam ża najgorsze właśnie zostało w środku 

  Druga rzecz: nawet po takim wypompowaniu nie sugerowałbym sie tylko ilością oleju którą trzeba wlać bo ta właściwie dotyczy zalewania suchego teleskopu po kompletnej rozbiórce a w opisywanym przez Ciebie przypadku nie mamy pojęcia ile zostało w środku i warto zmierzyć poziom po wlaniu świeżego oleju (jest to drugi parametr podawany przez producenta)...
P.S. W RC36I poniżej mocowań zacisków hamulcowych (na zdjęciach widać taki cypelek-tutaj ślepy) jest śruba spustowa oleju, co ogromnie upraszcza całą procedurę  
