Pytanie, po co pytasz o rady, skoro nie satysfakcjonuje Cie żadna odpowiedź. Peter napisał Ci wyraźnie od czego zacząć. Kup/pożycz od kogoś miernik z czujnikiem temperatury. wsadź ten czujnik np pomiędzy żebra chłodnicy, albo do zbiorniczka cieczy (chociaż najlepiej żeby to było gdzieś na pełnym przepływie cieczy). najlepiej jakbyś przymocował czujnik pastą lub klejem termoprzewodzącym do metalowego elementu przez który płynie ciecz - choćby kruciec chłodnicy. Wtedy odczytasz dość dokładną temperaturę cieczy.
zawsze możesz wyjąć włącznik od wentylatora, wsadzić go w garnek z wodą, postawić na kuchenkę i zagotować, jednocześnie mierząc temepraturę wody, i zobaczyć kiedy włącza a kiedy wyłącza.
sprawdź jaka jest rzeczywista temperatura płynu. Być może porpostu czujnik od temperatury na blacie zawyża temperaturę (tak jak pisał Peter).
Raz piszesz że się włącza ale późno
adam_tomasz pisze:ok jeszcze raz na spokojnie, idę rano do motocykla, odpalam, rozgrzewa się do 103 stopni, włącza się wentylator,
, a za chwilę że się nie włącza
adam_tomasz pisze:...o to że wentylator ma osobny włącznik/wyłącznik (a się nie wyłącza więc raczej temp wskazuje ok bo się nakładają wyniki tych 2 czujników)
To ja tu już czegoś nie rozumiem. Jedynym Twoim odniesieniem jest to co widzisz na blacie. Zmierz to "czyjnikiem trzecim"
Twoje pomierzone napięcia wskazują wyraźnie na problemy z ładowaniem. Być może padł Ci regulator, a byćmoże masz problem ze stykami na jego wtyczce.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...