Koszt utrzymania
Koszt utrzymania
przegl?daj?c r?znego rodzaju strony o hondzie vfr, natykam sie na stwierdzenia ze motyocykl ten jest drogi w utrzymaniu, nie tylko ze wzgledu na zuzycie paliwa lecz na "cz?sci nalez?ce do najdrozszych", a w przypadku awarii koszty naprawy s? kosmiczne. Czy to prawda, czy koszt utrzymania nie jest jako? szczeg?lnie wy?szy w porowaniu z innymi motocklami? chodzi mi przede wszystkim starsze roczniki
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
No to ja pierszy ;] Od razu riposta, czemu na zurzycie paliwa? Moja RC24 pali zaleznie od stylu jazdy od 6 do 8 lit?rw, to standart w tej klasie tak?e nie wydaje mi sie ?eby by?o du?o. Co do cz??ci. Og?le ze wszystkimi starymi motocyklami jest problem z cz??ciami ostatnimi czasy na allegro by?o kilka RC 24 na cz??ci bo do serwsu nie ma co zagl?da?. Og?lnie VFR maj? opinie drogich cz??ci i faktycznie tak jest. (acz kolwiek rzeczy eksploatacyjnie takie jak filtry maja standardowe ceny
)ale zapewne czyta?es te? z? co z tego skoro psuja sie conajmniej dwa razy rzadziej :]

- zbyl
- pisarz
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Zalazy co kupujesz jesli kupisz sztuke ktora ledwo jezdzi i bedziesz musial do niej
dokladac to faktycznie koszta sa wieksze.
Jesli chodzi o serwis to tez w serwisie chca wieksza kasa za reg. zaworow ze wzgledu
na silnik V4. Co do reszty kosztow hmm nie mialem jakis innych oprocz reglera hihi.
ale to norma
Spalanie mam od 5 do 6,6 litra. wiec nie jest zle.
Awaryjnosc to tylko raz mi padl regler i tyle
wiec nie sadze zeby to byl jakis drogi motocykl.
zbyl
dokladac to faktycznie koszta sa wieksze.
Jesli chodzi o serwis to tez w serwisie chca wieksza kasa za reg. zaworow ze wzgledu
na silnik V4. Co do reszty kosztow hmm nie mialem jakis innych oprocz reglera hihi.
ale to norma

Spalanie mam od 5 do 6,6 litra. wiec nie jest zle.
Awaryjnosc to tylko raz mi padl regler i tyle
wiec nie sadze zeby to byl jakis drogi motocykl.
zbyl
je?eli chodzi o cz??ci eksploatacyjne to ceny s? poodobne jak do innych moto , np lo?yska gl?wki ramy, klocki, filtry, co do zu?ycia paliwka to wiadomo ?e silniki V pal? mniej od rz?d?wek 
Te? znalazem w necie kilka oponi ? eVFR-y s? drogie w utrzymaniu ale osobi?cie uwarzam ?e s? to bzdury. Jak masz zadbany egzemplarz to nie masz si? czego obawia?

Te? znalazem w necie kilka oponi ? eVFR-y s? drogie w utrzymaniu ale osobi?cie uwarzam ?e s? to bzdury. Jak masz zadbany egzemplarz to nie masz si? czego obawia?

RClomza.pl
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
GS ,XJ ????? GS? nie smiga?em ,a co do yamahy to jezdzilem XJ600N i powiem ze moto zrywne ,lecz malo ekonomiczne ,i strasznie sie grzeje ,moze dlatego ze chlodzone tylko powietrzem,bez por?wnania do VFR,a co do straszenia przed VFR to troche rozumu i nie masz sie czego bac ,najwazniejsze nie dzidowac od razu na maksa ,wyczuc silnik ,hamulce i wage ,p?zniej nie bedziesz chcia? nic innego 

co do stylu jazdy to preferuje ekonomiczno - turystyczny i my?l? ze g?upawka mi nie grozi
jednak lubie motocykle o du?ym momencie obrotowym, by?em ogl?da? i jezdzi?em na yamaszce fj 1100 i wra?enia jak najbardziej pozytywne (od 50 kmh na 5 biegu mozna zapomnie? o skrzyni bieg?w ), jednak wiek, niepor?czno?? w mie?cie no i "pluje z?ot?wkami" z wydech?w 


-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
te? si? przymierza?em do ntv ale prawde m?wi?c to teraz zdecydowanie wola? bym vfrRof pisze:chodzi mi o xj diversion, naprawde jest tak zle? mysle jeszcze o ntv 650

[ Dodano: 2006-04-05, 22:53 ]
niezupe?nie, taki np. fazer pali 5-6 litr?w a vfra przy takiej samej jezdzie 6-10 jak sie du?o jezdzi to jest spora r??nica zw?aszcza bior?c pod uwag? fakt ?e za jaki? miesiac ceny benzyny podskocz? do 4.20 oczywi?cie nie zniech?cam nikogo do vfry, bro? mnie panie bo?eKarol656 pisze:co do zu?ycia paliwka to wiadomo ?e silniki V pal? mniej od rz?d?wek![]()

a co do koszt?w serwisu to prawde powie choby ten cennik:
http://www.motofun.cc.pl/html%20serwis/rz.htm
[ Dodano: 2006-04-05, 22:59 ]
z cze?ciami nie wiem jak jest bo nie mia?em jeszcze w?tpliwej przyjemno?ci ?ciagania jakiego? elementu przez serwis hondy np. a u?ywki z tego co widze ci??ko dostac, ale niech sie wypowiedz? Ci kt?rzy maja vfr d?u?ej.
- SirAdam
- bywalec
- Posty: 49
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 23:46
- Imię: Adam
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mannheim (Germany)
Omatko jaka taniochashoovfr750 pisze:a co do koszt?w serwisu to prawde powie choby ten cennik:

Pomnozcie te ceny przez 4 albo 5 i wyjda wam niemieckie ceny.
Ok, ale biorac pod uwage polskie zarobki to tanio wcale nie jest, niestety

SirAdam
Była VFR, ale się zeszlifowała, była CBR 1100 XX - sprzedana, a teraz jest FZ1 - sprzedana. Motocykla brak. 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości