Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
str6
teksciarz
teksciarz
Posty: 137
Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
Imię: TOMEK
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki

Re: Crashpady

Post autor: str6 » ndz 19 cze 2011, 21:58

crashpad ma dwa zadania pierwsze to chronić moją d...ę (kolana itp.) a drugi to d..ę motocykla (owiewki itp.).Przy parkingówce crashpad jest tak skonstruowany że ciężko będzie go zgiąć na śrubie, przy większym dzwonie nic nie pomoże.Przy najmniej ja wychodzę z takiego założenia więc swoje pady podobnie mam spasowane. :wink:
Strażak

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2423
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Arnold » ndz 19 cze 2011, 22:01

klosiewi pisze:Arnold spasowałeś kraszpady na sztywno czyli nie zostawiłeś miejsca na podgięcie się szpilki. Jeśli tak zostawisz to przy ślizgu kraszpad połamie Ci owiewkę :wink:
A gó... prawda. :P Crash ma 30 mm czyli zostaje mi 5 mm luzu na obwodzie. Widzisz jak ten moto wygląda na ostatnim foto? Mam krzywe mocowania owiewek dlatego mnie się to poprzesuwało. A z resztą, jaka to by musiała być siła albo jakie ugięcie żeby połamało owiewkę? I tu zgadzam się z tym co napisał str6.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: orzyl » ndz 19 cze 2011, 23:33

obyś nie doświadczył tej siły, ale Klosiewi ma rację :) Nie są to puste słowa, a sprawdzona teoria, i to na skórze jednego z nas, o ile sie nie mylę, na moich oczach...
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2423
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Arnold » ndz 19 cze 2011, 23:48

To mam 50 mm tam wywiercić?? Ja wiem że to nie ma wyglądać a działać ale chyba tyle miejsca tam nie potrzeba.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: orzyl » ndz 19 cze 2011, 23:56

żaden otwór nie zapewni Ci tego, że crashpad tego nie połamie. Możesz jedynie starać się zminimalizować uszkodzenia. Crashpad się wygnie bardziej albo mniej, ale przy Twoim otworze prawie napewno owiewka dostanie. Moim zdaniem zrob 8-10mm promień większy od promienia który ma w tym miejscu tuleja od crashpada. ale to tylko moje zdanie :)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
klosiewi
klepacz
klepacz
Posty: 1369
Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
Imię: Grzegorz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Re: Crashpady

Post autor: klosiewi » pn 20 cze 2011, 10:59

Arnold pisze:Widzisz jak ten moto wygląda na ostatnim foto?
Widzę dlatego z nie mojego ale doświadczenia Ci napisałem swoją radę, ale widzę iż jesteś mondrzejszy...
Arnold pisze:To mam 50 mm tam wywiercić??
Nic nie wiercić, ja mam zrobiony otwór w kształcie elipsy który w momencie podgięcia się szpilki w tył lub do przodu daje możliwość powrotu na kołach do domu

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2423
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Arnold » pn 20 cze 2011, 15:37

klosiewi pisze: ale widzę iż jesteś mondrzejszy...
Niestety tekst nie odda charakteru wymowy. Mogło zostać, to co napisałem, tak odebrane.
klosiewi pisze:otwór w kształcie elipsy
A dlaczego nie dopuszczasz możliwości odgięcia się pada w górę? Albo w dół? Mój moto przy ostatnim ślizgu leciał właśnie "w górę" co odgięło by crasha w dół.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: orzyl » pn 20 cze 2011, 15:45

kazdy sobie cos przyjmuje, i sam za to odpowiada pozniej. pluje sobie w brodę albo sie cieszy. My tylko radzimy, na podstawie naszych doswiadczen, doswiadczenia, wiedzy nabytej, nauczonej. Twoim zadaniem jest sobie odfiltrować wg tego w co wierzysz :) Ja polecam wycięcie jednak otworu okrągłego, po ok 10mm wiekszego niż crashapada w miejscu gdzie przechodzi owiewka.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
greck
teksciarz
teksciarz
Posty: 133
Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
Imię: grzegorz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała

Re: Crashpady

Post autor: greck » czw 23 cze 2011, 11:03

crashpady od Lasocha pięknie założone i dopasowane, wypełnione w środku, wygladają zajefajnie :D Zbiorniczek wyrównawczy (vtec 2009 ) zastapiony zborniczkiem z Piaggio pasuje choc trocze mniejszy i nie trzeba bylo oryginalnego przerabiac !

Awatar użytkownika
str6
teksciarz
teksciarz
Posty: 137
Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
Imię: TOMEK
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki

Re: Crashpady

Post autor: str6 » czw 23 cze 2011, 22:23

W jaki sposób wypełniłeś w środku??? :)
Strażak

Awatar użytkownika
greck
teksciarz
teksciarz
Posty: 133
Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
Imię: grzegorz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała

Re: Crashpady

Post autor: greck » ndz 26 cze 2011, 09:06

No niestety nie ja ale mechanik, ale zrobił to ekstra, jak się nauczę wklejać zdjęcia to pokazę :D

Awatar użytkownika
Piotrek KOsa
Posty: 11
Rejestracja: pt 22 lip 2011, 10:53
Imię: Piotrek
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ełk

Re: Crashpady

Post autor: Piotrek KOsa » pt 22 lip 2011, 11:22

Greck pochwal się jak to wygląda, sam w tej chwili szukam padów do vitka i pewnie skorzystam z pomocy Lasocha.
Only God can judge me

Awatar użytkownika
greck
teksciarz
teksciarz
Posty: 133
Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
Imię: grzegorz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała

Re: Crashpady

Post autor: greck » pn 01 sie 2011, 20:06

I wyszło tak :D ( crashpady Lasoch - montaż vMotor Bielsko-Biała :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2089
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Gregory » pn 01 sie 2011, 20:22

Bardzo ładnie wycięli. Nie widać odprysków.
Brawo
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Charlie88
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 56
Rejestracja: ndz 14 lis 2010, 12:53
Imię: Karol
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Re: Crashpady

Post autor: Charlie88 » pn 01 sie 2011, 22:06

greck pisze:I wyszło tak :D ( crashpady Lasoch - montaż vMotor Bielsko-Biała :D
Na zdjęciu nie widzę i pytam:
Wycieli otwór idealnie pod tuleje crash pada czy jest troche wiekszy??
W razie nie groznej gleby crash pad moze nieznacznie się przegiąc i wtedy połamie owiewke (nie testowane ale tak mysle :P )
Ja w swojej jak montowałem to wyciąłem otwór o średnicy 40mm gdzie tulejka od crasha ma 30mm.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości