tak sie zastanawiam czy taka zabawa nie szkodzi silnikowi bo wydech seryjny(cichy) pewnie dostaje trochę w dupsko
Strzelanie z rury
- 
				chudy
 - zadomowiony

 - Posty: 54
 - Rejestracja: czw 09 lis 2006, 20:58
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Stargard Szczeciński
 - Kontakt:
 
Strzelanie z rury
siemka 
 
tak sie zastanawiam czy taka zabawa nie szkodzi silnikowi bo wydech seryjny(cichy) pewnie dostaje trochę w dupsko
			
									
									
						tak sie zastanawiam czy taka zabawa nie szkodzi silnikowi bo wydech seryjny(cichy) pewnie dostaje trochę w dupsko
- Fabiq
 - klepacz

 - Posty: 1371
 - Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
strzelanie z tlumika to jest jedna z najgorszych rzeczy jaka moze spotkac twoj silnik! krecisz odcine, przerywasz zaplon, duze uderzenie, dostaja panewki na wale, tloki zawory doslownie wszystko w silniku, do tego krecisz w miejscu marne chlodzenie, przegrzewasz wszystko, ja tam nie preferuje bo to jest prawdziwe zazynanie silnika!
			
									
									potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
						- 
				zuzia tajger
 - klepacz

 - Posty: 1479
 - Rejestracja: ndz 15 kwie 2007, 18:41
 - Imię: ...
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Kobieta
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
- Fabiq
 - klepacz

 - Posty: 1371
 - Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
mysle ze jazda na gumie nie ma takiego wplywu na awaryjnosc silnika pod warunkiem ze jest umiejetnie prowadzona, trzeba sie jedynie liczyc z czestszymi wymianami niektorych elementow, chodzi mi tu glownie o lanuch, opony i uszczelniacze przedniego zawieszenia, z tego co zauwazylem tez klocki hamulcowe tylnie szyciej sie zuzywaja, silnikowo nie doswiadczylem zadnych problemow wynikajacych z jazdy na jednym kole pod warunkiem ze mamy zalane wiecej oleju i potrafimy zakonczyc gume zanim obroty wejda na czerwone pole a i jeszcze gdy juz opadniemy to zmienimy bieg na wyzszy lub poczekamy na sprzegle az motocykl wyhamuje, a nie hamujemy silnikiem, przykladem moze tu byc VFR Daniela ktora pomimo mojej jazdy extremalnej nic nie stracila
			
									
									potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
						- 
				zuzia tajger
 - klepacz

 - Posty: 1479
 - Rejestracja: ndz 15 kwie 2007, 18:41
 - Imię: ...
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Kobieta
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
- siedlar
 - zadomowiony

 - Posty: 70
 - Rejestracja: pt 07 mar 2008, 14:46
 - Imię: Paweł
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
 - Kontakt:
 
Zgadzam, się i z doświadczenia wiem, że stawianie na gume to uszczelniacze (ale dużo też zależy jak mocno sie spada), łańcuch, opona Ale stawiam dalej bo to piękne jest 
 
			
									
									
						Fabiq pisze:trzeba sie jedynie liczyc z czestszymi wymianami niektorych elementow, chodzi mi tu glownie o lanuch, opony i uszczelniacze przedniego zawieszenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

