sorki za schaboszczakaMOTOWIT pisze:Szlif płytek kosztuje ok 10zł sztukę i w żaden negatywny sposób nie wpływa na płytkę. Przy regulacji płytkowej luzy zacieśniają się, odwrotnie jest przy śrubowej gdzie zaworowe maja tendencje zwiększania

Ale tu sie nie zgodze , wszystko zalezy od jakosci plytek . Milem kiedys Kawe KLR 650 enduro 1 garnek , ale zawory na plytkach . Mialem male fopa i zawork ssace pocalowy tlok , po wymnianie zaworow , kupilem najgrubsze plytki ( akcesoryjne , nie pamietam firmy) i doszlifowalem je na wymiar magnesowka . Po kilku tys zajzalem ponownie na luzy i okazalo sie ze powierzchnia plytek ssacych jest bardzo zniszczona , ma wzery i ogolnie chropowata , walek tez lekko dostal na krzywkach. Wymienilem czym predzej plytki na nieszlifowane i po nastepnych kulku tys km bylo ok , plytki od zaworow wydechowych tez szlifowalem , ale tam byly oryginalne ,wiec im nie szkodzilo szlifowanie . O tyle ze w KLR plytki sa na szklankach , a nie pod jak w VFR.