Klocki hamulcowe,problem z wyjeciem
-
- bywalec
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 10:22
- Imię: michal
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: mazowieckie
Klocki hamulcowe,problem z wyjeciem
Pojawil sie problem z wyjeciem klockow hamulcowych.Nie moge odkrecic sruby trzymajacej klocki w zacisku.Masakra.Ma ktos jakis pomysl?????
-
- teksciarz
- Posty: 138
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 11:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Na zapieczone połączenie kładziemy kawałek materiału (szmatki) nasączonej płynem hamulcowym i zostawiamy na noc. Na drugi dzień efekt murowany, sam nie raz korzystałem z tego patentu. Płyn hamulcowy ma bardzo silne właściwości penetrujące i świetnie się spisuje w takich sytuacjach.
Każda Honda dobrze wygląda. Nic innego nie powiem, bo bym ryzykował zdrowiem:)
Ludzie żyją po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )
Ludzie żyją po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )
-
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 23 mar 2008, 12:27
- Imię: Arek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
A ja proponuję skorzystać z wynalazku pt. śrubokręt udarowy - to jest coś takiego co wymienne końcówki (typowe bity do wkrętarki), dobierasz odpowiednią, przykładasz i walisz młotkiem - uderzenie powoduje przekręcenie się końcówki. Najlepszy przyrząd do tego typu śrub, które z reguły się zapiekają, bo nie powoduje uszkodzenia gniazda na klucz bądź śrubokręt a dzięki temu że masz jednocześnie uderzenie i obrót nie trafiłem jeszcze na taką której bym nie ruszył.
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
miałem u siebie taką zabawę, i poszło dopiero tak
odkręciłem zacisk podłożyłem pieniek drewniany nabiłem w śrubę samą końcówkę (była już obrobiona) i od góry kluczem a z drugiej strony "morsem" pomiędzy klockami
oczywiście śruba do wyrzucenia a w Hondzie zapłaciłem 65 pln , potem zobaczyłem ,że w motoriście 29,28 pln chodzi mi o 19 na rysunku
http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/mo ... 00FIX,5045,
w serwisie na malowniczej w Warszawie za odkręcenie powiedzieli 100 zł
odkręciłem zacisk podłożyłem pieniek drewniany nabiłem w śrubę samą końcówkę (była już obrobiona) i od góry kluczem a z drugiej strony "morsem" pomiędzy klockami
oczywiście śruba do wyrzucenia a w Hondzie zapłaciłem 65 pln , potem zobaczyłem ,że w motoriście 29,28 pln chodzi mi o 19 na rysunku
http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/mo ... 00FIX,5045,
w serwisie na malowniczej w Warszawie za odkręcenie powiedzieli 100 zł
Ostatnio zmieniony pn 18 paź 2010, 10:19 przez adam.ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Ja stosuje taka sama technike jak Kiki psikajac przed odkreceniem dodatkowo WD-40 lub olejem. Jeszcze nigdy powaznego problemu z wykreceniem nie bylo. Pozniej przy przy wkrecaniu mozna posmarowac ta srube smarem grafitowym, zeby ustrzec sie powtorzenia tej sytuacji.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
http://www.sklepmoto.pl/onas.php ja biore zawsze stąd, ferodo platinium fdb570p (na przód), coś im stronka nie trybi, ale jest tel podany, możesz zadzwonić. Za komplet na jedną tarczę wychodziło ok 63zł.
pozdro
pozdro
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
przy rozjechanych krzyzakach pomaga czasem lekkie sklepanie go malym mlotkiem-to troche poprwia ksztalt obrobionych krawedzi i wtedy kolejne podejscie z wbiciem bita-tu nikt tego nie napisal a moze nie dla kazdego to oczywiste- bit czy sruboket musi idealnie pasowac-a nie mniej wiecej-chodzic tak aby zadna szparka miedzy bitem a sruba nie zostawala-o ile nie jest zjechana rzecz jasna:]
Warto kupic komplet bitow i klucz-teownik, ktory daje mozliwosc duzo lepszego docisniecia niz srubokret.
No i ostatnia wg mnie wazna rzecz-obracac bardzo powoli bo da sie wyczuc, ze "nie idzie" i nalezy odpuscic to podejscie bo inaczej to sruba pojdzie:]
Warto kupic komplet bitow i klucz-teownik, ktory daje mozliwosc duzo lepszego docisniecia niz srubokret.
No i ostatnia wg mnie wazna rzecz-obracac bardzo powoli bo da sie wyczuc, ze "nie idzie" i nalezy odpuscic to podejscie bo inaczej to sruba pojdzie:]
- DeVeDe
- pisarz
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Re: Klocki hamulcowe,problem z wyjeciem
Brak mi slow ostatnio...

Jakie ta sruba ma oznaczenie? Bo i takie musze kupic... tyle ze nie udalo mi sie jej wykrecic wiec ciezko bedzie mi pojechac z nia i pokazac jaka chce
Co za balwan projektuje srube na plaski srubokret w takim miejscu

Jakie ta sruba ma oznaczenie? Bo i takie musze kupic... tyle ze nie udalo mi sie jej wykrecic wiec ciezko bedzie mi pojechac z nia i pokazac jaka chce

Co za balwan projektuje srube na plaski srubokret w takim miejscu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości