Odpowiedni kufer centralny na Wingracka2 do Vitka
- MC_Hammer
 - ostry klepacz

 - Posty: 2124
 - Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
 - Imię: Maciej
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Ogólnie to ja mam maxie 52l. 
Spokojnie wchodzą dwa szczękowce.
Co do gabarytu to nie ma problemu, zawsze lepiej mieć troszkę więcej niż kombinować, że się nie upchnie.
A gumki
  to bardzo ważna rzecz, tak obładowany zrobiłem około 2000km wszystkie kurfy troszkę przeciążone i nic im się nie stało.
A może jedynie miałem szczęście
			
						Spokojnie wchodzą dwa szczękowce.
Co do gabarytu to nie ma problemu, zawsze lepiej mieć troszkę więcej niż kombinować, że się nie upchnie.
A gumki
A może jedynie miałem szczęście
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						Polecam V46. Przerabialem dylemat V46 vs. Maxia i wybralem ten pierwszy bo bardziej mi sie podobal (jest zgrabniejszy 
), a pomimo paru litrow ladownosci mniej i tak ma takie samo (czyli teoretycznie 10kg brutto) dopuszczalne obciazenie.
Jeszcze mala refleksja na temat pakowania dwoch integrali - na prawde jezdzicie z pustymi kuframi zeby w nie na postoju kaski ladowac?
			
									
									
						Jeszcze mala refleksja na temat pakowania dwoch integrali - na prawde jezdzicie z pustymi kuframi zeby w nie na postoju kaski ladowac?
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
Witam,po to co by ich nie zgubić,ja kupiłem na allegro takie gumki to bardzo latały w otworach w płycie i je przykleiłem.MC_Hammer pisze:A tak z czystej ciekawości to spytam (poza samookaleczeniemBuła pisze:Witam,co do gumek,to polecam pod kazda gumkę podlać kropla Kropelki lub Super Glue i po sprawie.) to po co ???
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- MC_Hammer
 - ostry klepacz

 - Posty: 2124
 - Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
 - Imię: Maciej
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Sorka, ale ja swoje nabyłem normalnie w sklepie, za dwie zapłaciłem coś koło 7-8 zł.Buła pisze:Witam,po to co by ich nie zgubić,ja kupiłem na allegro takie gumki to bardzo latały w otworach w płycie i je przykleiłem.MC_Hammer pisze:A tak z czystej ciekawości to spytam (poza samookaleczeniemBuła pisze:Witam,co do gumek,to polecam pod kazda gumkę podlać kropla Kropelki lub Super Glue i po sprawie.) to po co ???
Gumki lub ekspandery jak kto woli, mają jedną zaletę.
Mianowicie jeśli się je naciągnie wokół bagażu to podczas drgań same się dociągają (jeśli można tak to nazwać).
W sumie troszkę zrobiłem z tym rozwiązaniem parę kilo i nigdy nie zauważyłem brak którejkolwiek z nich
Ale jak zawsze, jak kto woli
Dzięki za odpowiedź.
- MC_Hammer
 - ostry klepacz

 - Posty: 2124
 - Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
 - Imię: Maciej
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Tośmy się zrozumieliFazer72 pisze:MC Buła nie przykleił expanderów tylko te małe gumowe guziki co są w otworach w płytę wepchnięte i jak kufer zdejmujesz , to sie do kufra kleją i giną jak przenosisz kufer .
Ja też mam przyklejone
Wy o tych co i ja mam przyklejone
a ja o zabezpieczeniu dodatkowym
Zapodaliśmy zdjęcia z Gregorym z ekspanderami to uznałem, że i o "gumkach" już innych gadamy.
A tak przez chwilę to się nawet zastanawiałem po co ekspandery kleić ...
Sorka za OT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości

