kranik paliwa
- usmoł
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
- Imię: Lesław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
kranik paliwa
Witam
Jak ma być ustawiony kranik do poszczególnych "opcji", na moich plastikach nie mam zadnych oznaczeń i jest mały problem. Druga sprawa, ma ktos na zbyciu korek wlewu oleju do VFR 750- 93 r. lub do Transalpa ?
usmoł
Jak ma być ustawiony kranik do poszczególnych "opcji", na moich plastikach nie mam zadnych oznaczeń i jest mały problem. Druga sprawa, ma ktos na zbyciu korek wlewu oleju do VFR 750- 93 r. lub do Transalpa ?
usmoł
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: kranik paliwa
gora - full openusmoł pisze:Jak ma być ustawiony kranik do poszczególnych "opcji"
dól - rezerwa
boki - klozet

Klarkson
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Że tak odświeżę, bo po co nowy zakładać. A VFR nie ma trybu napełniania gaźników "PRI" ?? Co się dzieje jak zapowietrzymy układ jak skończy nam się benzyna?
Poza tym on ma rezerwe? Myślałem, że moto z wskaźnikiem paliwa nie mają rezerwy.

Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Chodzi o to, że u mnie poprzedni właściciel odłączył kranik twierdząc, że gdy w moto zabrakło benzyny i układ się zapowietrzał to już później nie mógł go uruchomić i musiał ustnie zasysać paliwo (rozebrać owiewki i dostać się do układu) bo inaczej nie szło, żeby odpalił.
Odłączył bo często ktoś z kumpli żarty sobie robił i mu kranik zakręcał a on zapominał sprawdzić i miał z tym dużo problemu. Sprawdzałem, układ przy pokrętle i baku działa, linki też są więc chyba nie kłamie.
U kumpla w GS500 jest podobnie, ale wystarczy przełączyć na PRI i moto odpala ładnie.
Odłączył bo często ktoś z kumpli żarty sobie robił i mu kranik zakręcał a on zapominał sprawdzić i miał z tym dużo problemu. Sprawdzałem, układ przy pokrętle i baku działa, linki też są więc chyba nie kłamie.
U kumpla w GS500 jest podobnie, ale wystarczy przełączyć na PRI i moto odpala ładnie.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Jakby był uszkodzony to na moje oko w ogóle by nie działał, to przełączenie z boku baku pod owiewką działa i mogę sobie przełączyć na rezerwę i on i obydwa działają. A to, że jak się zapowietrzy to nie chce zassać to raczej nic specjalnie dziwnego, tak jak mówię, u kumpla w GS500 jest tak samo i wtedy włącza się pri, czeka parę sekund i wszystko działa.
Z drugiej strony jakby miał sobie ssać za mało gaźnik podciśnieniowy to z benzyną tez miałby problemy i na wysokich obrotach by nie wyrabiał.
Z drugiej strony jakby miał sobie ssać za mało gaźnik podciśnieniowy to z benzyną tez miałby problemy i na wysokich obrotach by nie wyrabiał.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Ja orzyl wiem, pomyliłem się pisząc "gaźnik podciśnieniowy" zamiast "kranik podciśnieniowy"
Akurat wtedy myślalem i synchro gaźników ;p

Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- alternatom
- pisarz
- Posty: 264
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
- Imię: tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: z kulunii, LU
- Kontakt:
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Aaa no to wszystko jasne
Dzięki wielkie, bo bym do końca myślał, że mam kranik podciśnieniowy
Czy ustawiony w górę, jak to kolega napisał "full open" to jest już z uwzględnieniem rezerwy czy benzyna schodzi do rezerwy i potem trzeba przełączyć na rezerwe?


Czy ustawiony w górę, jak to kolega napisał "full open" to jest już z uwzględnieniem rezerwy czy benzyna schodzi do rezerwy i potem trzeba przełączyć na rezerwe?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
A czy pompa paliwa może być uszkodzona skoro ten gościu twierdził, że jak zabrakło mu benzyny to nie chciał już odpalić mimo, że zalał wache i musiał ustami benzynę pompować do gaźników? Mi nie zdarzyło się zjechać wachy do 0, ale skoro pompka ma wspomagać układ przy dawaniu w pi%^# to w takim razie gdyby była uszkodzona to by nie wyrabiała na wysokich obrotach, a moja VFR idzie jak burza na każdym obrotach i na każdym biegu 
Jak długo trzeba go kręcić, żeby pompka zassała sobie paliwo po zapowietrzeniu ?? W 125ccm trwa to max 5 sekund.

Jak długo trzeba go kręcić, żeby pompka zassała sobie paliwo po zapowietrzeniu ?? W 125ccm trwa to max 5 sekund.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- alternatom
- pisarz
- Posty: 264
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
- Imię: tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: z kulunii, LU
- Kontakt:
Z tego co mi wiadomo:pompka jest membranowa na elektromagnes i działa cały czas z intensywnością uzależnioną od obrotów,napędzana jest impulsami które idą na cewkę(czy cewki) wysokiego nap. Pewnie silnik nie gadałby wcale gdyby była zepsuta.
Kręcić trzeba z nią znacznie dłużej niż 5 sekund zanim da coś z siebie. ;)
Kręcić trzeba z nią znacznie dłużej niż 5 sekund zanim da coś z siebie. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości