kranik paliwa
- usmoł
 - pisarz

 - Posty: 258
 - Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
 - Imię: Lesław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Legnica
 - Kontakt:
 
kranik paliwa
Witam
Jak ma być ustawiony kranik do poszczególnych "opcji", na moich plastikach nie mam zadnych oznaczeń i jest mały problem. Druga sprawa, ma ktos na zbyciu korek wlewu oleju do VFR 750- 93 r. lub do Transalpa ?
usmoł
			
									
									
						Jak ma być ustawiony kranik do poszczególnych "opcji", na moich plastikach nie mam zadnych oznaczeń i jest mały problem. Druga sprawa, ma ktos na zbyciu korek wlewu oleju do VFR 750- 93 r. lub do Transalpa ?
usmoł
- Klarkson
 - pisarz

 - Posty: 366
 - Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Czestochowa
 - Kontakt:
 
Re: kranik paliwa
gora - full openusmoł pisze:Jak ma być ustawiony kranik do poszczególnych "opcji"
dól - rezerwa
boki - klozet
Klarkson
						- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Że tak odświeżę, bo po co nowy zakładać. A VFR nie ma trybu napełniania gaźników "PRI" ?? Co się dzieje jak zapowietrzymy układ jak skończy nam się benzyna? 
 Poza tym on ma rezerwe? Myślałem, że moto z wskaźnikiem paliwa nie mają rezerwy.
			
									
									Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Chodzi o to, że u mnie poprzedni właściciel odłączył kranik twierdząc, że gdy w moto zabrakło benzyny i układ się zapowietrzał to już później nie mógł go uruchomić i musiał ustnie zasysać paliwo (rozebrać owiewki i dostać się do układu) bo inaczej nie szło, żeby odpalił. 
Odłączył bo często ktoś z kumpli żarty sobie robił i mu kranik zakręcał a on zapominał sprawdzić i miał z tym dużo problemu. Sprawdzałem, układ przy pokrętle i baku działa, linki też są więc chyba nie kłamie.
U kumpla w GS500 jest podobnie, ale wystarczy przełączyć na PRI i moto odpala ładnie.
			
									
									Odłączył bo często ktoś z kumpli żarty sobie robił i mu kranik zakręcał a on zapominał sprawdzić i miał z tym dużo problemu. Sprawdzałem, układ przy pokrętle i baku działa, linki też są więc chyba nie kłamie.
U kumpla w GS500 jest podobnie, ale wystarczy przełączyć na PRI i moto odpala ładnie.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Jakby był uszkodzony to na moje oko w ogóle by nie działał, to przełączenie z boku baku pod owiewką działa i mogę sobie przełączyć na rezerwę i on i obydwa działają. A to, że jak się zapowietrzy to nie chce zassać to raczej nic specjalnie dziwnego, tak jak mówię, u kumpla w GS500 jest tak samo i wtedy włącza się pri, czeka parę sekund i wszystko działa.
Z drugiej strony jakby miał sobie ssać za mało gaźnik podciśnieniowy to z benzyną tez miałby problemy i na wysokich obrotach by nie wyrabiał.
			
									
									Z drugiej strony jakby miał sobie ssać za mało gaźnik podciśnieniowy to z benzyną tez miałby problemy i na wysokich obrotach by nie wyrabiał.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Ja orzyl wiem, pomyliłem się pisząc "gaźnik podciśnieniowy" zamiast "kranik podciśnieniowy" 
 Akurat wtedy myślalem i synchro gaźników ;p
			
									
									Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- alternatom
 - pisarz

 - Posty: 264
 - Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
 - Imię: tomek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: z kulunii, LU
 - Kontakt:
 
- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Aaa no to wszystko jasne 
 Dzięki wielkie, bo bym do końca myślał, że mam kranik podciśnieniowy 
 
Czy ustawiony w górę, jak to kolega napisał "full open" to jest już z uwzględnieniem rezerwy czy benzyna schodzi do rezerwy i potem trzeba przełączyć na rezerwe?
			
									
									Czy ustawiony w górę, jak to kolega napisał "full open" to jest już z uwzględnieniem rezerwy czy benzyna schodzi do rezerwy i potem trzeba przełączyć na rezerwe?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
A czy pompa paliwa może być uszkodzona skoro ten gościu twierdził, że jak zabrakło mu benzyny to nie chciał już odpalić mimo, że zalał wache i musiał ustami benzynę pompować do gaźników? Mi nie zdarzyło się zjechać wachy do 0, ale skoro pompka ma wspomagać układ przy dawaniu w pi%^# to w takim razie gdyby była uszkodzona to by nie wyrabiała na wysokich obrotach, a moja VFR idzie jak burza na każdym obrotach i na każdym biegu 
Jak długo trzeba go kręcić, żeby pompka zassała sobie paliwo po zapowietrzeniu ?? W 125ccm trwa to max 5 sekund.
			
									
									Jak długo trzeba go kręcić, żeby pompka zassała sobie paliwo po zapowietrzeniu ?? W 125ccm trwa to max 5 sekund.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- alternatom
 - pisarz

 - Posty: 264
 - Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
 - Imię: tomek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: z kulunii, LU
 - Kontakt:
 
Z tego co mi wiadomo:pompka jest membranowa na elektromagnes i działa cały czas z intensywnością uzależnioną  od obrotów,napędzana jest impulsami które idą na cewkę(czy cewki) wysokiego nap. Pewnie silnik nie gadałby wcale gdyby była zepsuta.
Kręcić trzeba z nią znacznie dłużej niż 5 sekund zanim da coś z siebie. ;)
			
						Kręcić trzeba z nią znacznie dłużej niż 5 sekund zanim da coś z siebie. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
