znowu regulator napięcia :/
- marcinVFR800
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: pt 14 sie 2009, 17:48
- Imię: marcin
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Głogów
Witam wszystkich! mam problem z moja vfr'ą (800 fi 2000 rok)... a mianowicie, kiedy motocykl chodzi sobie na wolnych obrotach a ja gwałtownie przygazuje mu to się zadławia zanim wskoczy na obroty a przy tym przygasają mi lekko światła. a np. gdy na wolnych obrotach wcisne hamulec to lekko przygasa mi wyświetlacz obok zegarów. a podczas jazdy na wyzszych obrotach kiedy odkręcam manete to tez przygasa mi swiatło (widoczne nocą na asfalcie). znajomi twierdza ze moze to byc wina regulatora napięcia, czy moze ktos sie spotkał juz z takim problemem?
pozdrawiam!
pozdrawiam!
- marcinVFR800
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: pt 14 sie 2009, 17:48
- Imię: marcin
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Głogów
- marcinVFR800
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: pt 14 sie 2009, 17:48
- Imię: marcin
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Głogów
- marcinVFR800
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: pt 14 sie 2009, 17:48
- Imię: marcin
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Głogów
Twardy161 miałeś racje, już dziś nie wytrzymałem i pojechałem do garażu 
i chyba odpokutuje to mocno bo kostka spuchła jeszcze bardziej... ;/
no więc tak, pomierzyłem napięcie i sprawa wygląda następująco:
1. napięcie akumulatora przed odpaleniem motocykla przy włączonym zapłonie 12.4 V
2. napięcie ładowania na wolnych obrotach 14.3 - 14.4 V
a na wysokich obrotach 14.4 V
3. napięcie ładowania na wolnych obrotach ze światłami 14.3 - 14.4 V
a na wysokich obrotach ze światłami 14.5 V
co o tym sądzicie...?

i chyba odpokutuje to mocno bo kostka spuchła jeszcze bardziej... ;/
no więc tak, pomierzyłem napięcie i sprawa wygląda następująco:
1. napięcie akumulatora przed odpaleniem motocykla przy włączonym zapłonie 12.4 V
2. napięcie ładowania na wolnych obrotach 14.3 - 14.4 V
a na wysokich obrotach 14.4 V
3. napięcie ładowania na wolnych obrotach ze światłami 14.3 - 14.4 V
a na wysokich obrotach ze światłami 14.5 V
co o tym sądzicie...?
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
ładowanie ideał, przygasanie czegokolwiek to problemy z masą , zasniedziałe styki itp , przygasaniem zegarow sie nie przejmuj ,marcinVFR800 pisze:co o tym sądzicie...?
zajmij sie tym dławieniem , moze zatkany filtr powietrza , moze brudne wtryski , moze zła jakosc paliwa, moze zrob reset komputera
Co do paliwa to miałem problem z moim mitasubiszi ktore dławiło sie , zapalała sie kontrolka check engine i nie chciał sie przełaczyc na gaz , zalanie vervy 98 z shella naprawiło mi auto

Zalej 98 i przetrzep tyłek vfr-ce wsciekajac sie troszke
Najlepiej jakbys ulepił filmik na ktorym przedstawisz w jakim stopniu sie dławi moto , moze ktos z foruma cos wymysli jeszce bo ja nie mam pomysła co moze go dławic
Ostatnio zmieniony sob 15 sie 2009, 15:53 przez szatan, łącznie zmieniany 3 razy.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dokladnie, tu nie ma sie czego czepiac, nalezalo tez sprawdzic ladowanie w sytuacji kiedy wystepuje ten dziwny efekt(nie pamietam dokladnie-chyba pisales, ze swiatla i hamulec)
ale ja podejrzewam slaba mase gdzies
i jeszcze 1 pomysl-moze byc naderwana koncowka od akumulatora ale wtedy bywalyby tez problemy z kreceniem
ale ja podejrzewam slaba mase gdzies
i jeszcze 1 pomysl-moze byc naderwana koncowka od akumulatora ale wtedy bywalyby tez problemy z kreceniem
- marcinVFR800
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: pt 14 sie 2009, 17:48
- Imię: marcin
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Głogów
ostatnio 2 razy zatankowałem do pełna V-Power Racing na Shellu i przegoniłem troche vfr'e bo tez myslalem ze moze to zla jakosc paliwa ale jest bez zmian... a wczesniej tankowalem 95 i tez bylo tak samo.
filtr powietrza sprawdzalem - jest ok, jeszcze go przedmuchalem na sprężarce i tez bez zmian.
końcówka od akumulatora jest ok, rozrusznik kręci za każdym razem elegancko.
to dławienie się występuje tylko wtedy kiedy motocykl chodzi na wolnych obrotach a ja mu gwałtownie odkręce manetke wtedy z tych wolnych obrotów chcąc wskoczyć na wyższe obroty jest taka "chwila zastanowienia" takie przydławienie i wtedy też przygasa mi światło.
ale gdy juz wskoczy na około 5 tyś obrotów juz się wiecej nie zadławia(na wysokich obrotach) nawet jak gwałtownie odkręcam manetke.
gdy zakręce gaz i silnik zejdzie na wolne obroty i powtórze czynność to znowu to samo.
podczas jazdy nie dławi sie w ogole nawet przy bardzo ostrym wstawianiu ale za to właśnie przygasa mi światło jak jade na wysokich obrotach gdy jeszcze odkręcam gaz.
(kurcze ciężko opisać tą sytuacje ale mam nadzieje ze zrozumiecie o co mi chodzi
)
znajomi twierdzą że własnie moze to być regulator napięcia , który podaje złe napięcie na wtryski czy jakoś tak oni to mówili....
filtr powietrza sprawdzalem - jest ok, jeszcze go przedmuchalem na sprężarce i tez bez zmian.
końcówka od akumulatora jest ok, rozrusznik kręci za każdym razem elegancko.
to dławienie się występuje tylko wtedy kiedy motocykl chodzi na wolnych obrotach a ja mu gwałtownie odkręce manetke wtedy z tych wolnych obrotów chcąc wskoczyć na wyższe obroty jest taka "chwila zastanowienia" takie przydławienie i wtedy też przygasa mi światło.
ale gdy juz wskoczy na około 5 tyś obrotów juz się wiecej nie zadławia(na wysokich obrotach) nawet jak gwałtownie odkręcam manetke.
gdy zakręce gaz i silnik zejdzie na wolne obroty i powtórze czynność to znowu to samo.
podczas jazdy nie dławi sie w ogole nawet przy bardzo ostrym wstawianiu ale za to właśnie przygasa mi światło jak jade na wysokich obrotach gdy jeszcze odkręcam gaz.
(kurcze ciężko opisać tą sytuacje ale mam nadzieje ze zrozumiecie o co mi chodzi

znajomi twierdzą że własnie moze to być regulator napięcia , który podaje złe napięcie na wtryski czy jakoś tak oni to mówili....

- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
regulator ustalilismy ze odpada, mozna jeszcze sprawdzic napiecie przy wystapieniu tego efektu ale to nie to,
co do masy to poczawszy od masy glownej z akumulatora(bardzo mozliwe bo ma wplyw na wiecej niz 1 element)poprzez mase od reguklatora napiecia(wlasnie mi wpadlo do glowy, warto sprawdzic),po mase od cewek zaplonowych i centralki wtryskowej
co do masy to poczawszy od masy glownej z akumulatora(bardzo mozliwe bo ma wplyw na wiecej niz 1 element)poprzez mase od reguklatora napiecia(wlasnie mi wpadlo do glowy, warto sprawdzic),po mase od cewek zaplonowych i centralki wtryskowej
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
tak btw to motocykla nie wkręca się na obroty bez obciążenia - koleszka garaż obok ma VFR800 z '98 i podczas takich przygazówek potrafi mu nawet zgasnąć
- parę razy mówiłem mu , żeby tego nie robił - ale w końcu to jego moto.
800 nie znam, ale gdzieś tam czytałem o tzw "resetowaniu komputera" - może to pomoże na problemy z wkręcaniem
pozdro

800 nie znam, ale gdzieś tam czytałem o tzw "resetowaniu komputera" - może to pomoże na problemy z wkręcaniem
pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mam prośbe wielka w zwiazku że za chwile bede wykonywal kolejny telefon z reklamacja dot. reglera made in korea z dodatkowym czarnym kabelkiem zakupionego w olek motocykle, koles nie chce mi uznac reklamacji bo podłączyłem czarny kabel pod + przy przekazniku pompy paliwa ! a podobno powinno sie podłączać do + pod stacyjke, to jest jakas roznica czy koles mnie robi w balona ? pod przekaznikiem pompy cos tam slodko gosc popierdywal ze raz sie pojawia jakis impuls raz nie jesli go dobrze zrozumialem i regler dostaje w dupe i sie pali, regler sie spalil po okolo 500km jazdy.
Mam mu pojechac wiazanka czy ma racje ?
Mam mu pojechac wiazanka czy ma racje ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości