Opony sportowe i turystyczne
-
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 23 mar 2008, 12:27
- Imię: Arek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Jak chodzi o Maxxisy to mogę coś powiedzieć w tym temacie bo jak na razie na swoim komplecie mam zrobione coś około 1000 km i nie widać żadnego zużycia, a od samego początku kleiły się super - w czasie pierwszej przejażdżki udało mi się prawie je zamknąć (50 km). Z kolei Wasyl ma założonego Maxxisa z tyłu i zrobił już na nim coś koło 20 tys i jeszcze jakieś ślady bieżnika są, a nie słyszałem aby narzekał na brak przyczepności zarówno po suchym i mokrym.
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Ja teraz mysle nad sportowymi gumami.Kupiłem shinko F005 http://www.streetbikesplus.com/images/F005120-2.gif a na tył kombinuje nad
pirelli diablo corsa
Continental conti race attak
Czy ktos ma coś godniejszego do polecenia?Ostatnoi latałem u kumpla na całkowicie torowych oponach i coś takiego by mi się podobało.mój batlax 014 przy odkręceniu manety w opór ze startu ślizga sie.dlatego che coś bardziej "klejącego "się drogi
pirelli diablo corsa
Continental conti race attak
Czy ktos ma coś godniejszego do polecenia?Ostatnoi latałem u kumpla na całkowicie torowych oponach i coś takiego by mi się podobało.mój batlax 014 przy odkręceniu manety w opór ze startu ślizga sie.dlatego che coś bardziej "klejącego "się drogi
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
Gacol pisze:na tył kombinuje nad pirelli diablo corsa
Kup Diablo Corsę III, a nie ma takich sytuacji, kiedy by w życiu codziennym zerwały trakcję. A na torze w Lublinie, ani razu nie miałem uślizgu, a non-stop jechałem w pochyleniu.Gacol pisze:dlatego che coś bardziej "klejącego "się drogi
Tylko co ma plus, ma i minus - raczej nie ciachniesz na nich 20 tkm, to raz. A dwa - z komfortem typowym dla opon sport-turyst. możesz się pożegnać.
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
Celik,
długo zastanawiałem się, czemu moja VFR jest dziwnie twarda, przejechałem w górę i w dół wszystkie możliwości regulacji zawieszenia. I ni jak mi nie pasuje, a wiem co mówię bo jeździłem na innych RC-46. Dodam jeszcze, że moją kupiłem właśnie na Diablo, a jako drugi komplet też kupiłem Diablo, tylko że już były to Diablo Corsa III, nowsza mieszanka - 3-składnikowa.
I po jakimś czasie doszedłem dopiero do tego, że to opony. Laczki sportowe nie są przystosowane do mocnego tłumienia dziur i nierówności, jak ma to miejsce w przypadku np. Diablo Strady.
Trochę poczytałem na ten temat ostatnio, a utwierdził mnie w tym jeszcze Dziawer, pisząc swój ostatni art z testów nowych Dunlopów Qualifier'ów.
Jednak, tak czy inaczej - z opon jestem bardzo zadowolony, jeżeli chodzi o przyczepność, zarówno na suchym, jak i w deszcz. Jeżeli chodzi o komfort, mógłby być większy, ale to w końcu opona sportowa, tyle że przeznaczona to śmigania na co dzień - a więc sztuka kompromisu.
długo zastanawiałem się, czemu moja VFR jest dziwnie twarda, przejechałem w górę i w dół wszystkie możliwości regulacji zawieszenia. I ni jak mi nie pasuje, a wiem co mówię bo jeździłem na innych RC-46. Dodam jeszcze, że moją kupiłem właśnie na Diablo, a jako drugi komplet też kupiłem Diablo, tylko że już były to Diablo Corsa III, nowsza mieszanka - 3-składnikowa.
I po jakimś czasie doszedłem dopiero do tego, że to opony. Laczki sportowe nie są przystosowane do mocnego tłumienia dziur i nierówności, jak ma to miejsce w przypadku np. Diablo Strady.
Trochę poczytałem na ten temat ostatnio, a utwierdził mnie w tym jeszcze Dziawer, pisząc swój ostatni art z testów nowych Dunlopów Qualifier'ów.
Jednak, tak czy inaczej - z opon jestem bardzo zadowolony, jeżeli chodzi o przyczepność, zarówno na suchym, jak i w deszcz. Jeżeli chodzi o komfort, mógłby być większy, ale to w końcu opona sportowa, tyle że przeznaczona to śmigania na co dzień - a więc sztuka kompromisu.
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
eee tam ja tam kupiłem za 90 z przesyłką super oponke
http://www.allegro.pl/item608189240_opo ... k_136.html
która starczy na jakieś 10 000 a nastepnie kupi się za te 100 zł na anstepne 10000 i wyjdzie wtedy jakieś 400 taniej niż nówka
http://www.allegro.pl/item608189240_opo ... k_136.html
która starczy na jakieś 10 000 a nastepnie kupi się za te 100 zł na anstepne 10000 i wyjdzie wtedy jakieś 400 taniej niż nówka
- C_L_K
- ostry klepacz
- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
No to masz zajebiście...bialy-murzyn pisze:eee tam ja tam kupiłem za 90 z przesyłką super oponke
kiki, byłem z nich bardzo zadowolony. Spisały się i w czasie kilku dłuższych przelotów w deszczu i na lublinringu. generalnie super oponka, tyle że teraz chcę spróbować jakiegoś sporta. gdyby nie to kupiłbym znowu Z6.
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Było trzeba mówić bym ci swoją poprzednią sprzedał tył i przód za 100 PLN komplet opony prawie nie zjechane*bialy-murzyn pisze:eee tam ja tam kupiłem za 90 z przesyłką super oponke
http://www.allegro.pl/item608189240_opo ... k_136.html
która starczy na jakieś 10 000 a nastepnie kupi się za te 100 zł na anstepne 10000 i wyjdzie wtedy jakieś 400 taniej niż nówka
* na rantach
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- brutoos
- pisarz
- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
a ja mam BT-002 Pro Race po poprzednim właścicielu i zdecydowanie nie polecam do użytku innego niż na tor/mocne winklowania.benitto pisze:A ja juz kilka kompletów Bridgestone`a BT-002 zjezdzilem i trzymaja rewelacyjnie...tylko zasieg krotki, bo po 6 tys km tył jest do wymiany.
Trzymają przezajeb**, guma z tyłu w miejscu gdzie się jeździ w pochyleniach i na rancie nie tyle się ściera co praktycznie zlewa - wygląda jak czekolada rozsmarowana na sreberku

Środek jest twardszy, ale po 2000 (miasto i 300-500km wycieczki) jest po prostu płaski.
Oponka uślizgnęła mi się tylko raz jak była zimna, mimo usilnych prób nie udało mi się tego powtórzyć, albo uślizg był na tyle drobny że pomijalny.
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
skoro potrzebne aż takie gumy za takie pieniądze no to jezdzicie zatem jak warioty : >
byle guma kurna wystarczy do normalnych voyarzy, no chyba że ktoś na prawde zwiedza świat, ale pewnie takich jest tu 1/3 : >
a co do gum za 30 to też sie zastanawiałem ale to roczniki około 2000 roku, więc troche stare, ale jakby były tak z 2003 no to już by się można było gruuubo zastanowić : >
no nie wiem, ja kupiłem już trzecią używkę i nie widzę różnicy w jakości tylko w bieżniku a i tak najważniejsze są boki oczywiście
no i te micheliny albo continentale w dwoma warstwami to jest dobre, trwałe i skuteczne : >
jak zdarte Kornik tylko na rantach to chyba warte jednak były więcej : >
byle guma kurna wystarczy do normalnych voyarzy, no chyba że ktoś na prawde zwiedza świat, ale pewnie takich jest tu 1/3 : >
a co do gum za 30 to też sie zastanawiałem ale to roczniki około 2000 roku, więc troche stare, ale jakby były tak z 2003 no to już by się można było gruuubo zastanowić : >
no nie wiem, ja kupiłem już trzecią używkę i nie widzę różnicy w jakości tylko w bieżniku a i tak najważniejsze są boki oczywiście
no i te micheliny albo continentale w dwoma warstwami to jest dobre, trwałe i skuteczne : >
jak zdarte Kornik tylko na rantach to chyba warte jednak były więcej : >
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
Celik, jak sam nie spróbujesz, to nie posmakujeszC_L_K pisze: generalnie super oponka, tyle że teraz chcę spróbować jakiegoś sporta

Być może nie wszyscy czytują prasę, w każdym razie - w nowym ŚM w teście Dunlopów Sportmax Qualfier II, znajduje się mega-zajebista tabelka, z rozkładem wszystkich oponek z segmentu sport i sport-turystyk i posegregowaniem ich do konkretnych kategorii. Nie mam jak teraz tego zeskanować, moge tylko zdjęcie wrzucić

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości