kris2k pisze:No to juz Ci mowie ze kompy byly inne bo maja inne numery i symbole a walki byly te same bo maja te same numery czesci w katalogu z czesciami.
Foto ECU z naklejka ED (niemieckie G) sam wstaawialem na forum, wystarczy zerknac.
EDIT:
temat wrecz blizniaczy:
viewtopic.php?t=6322
Tak jak piszesz!
Nie bylo dwoch tych samych ale innych silnikow w tym modelu....
Jesli moga wystepowac jakies roznice to tylko w ukladzie zasilania i sofcie.
Jak juz ktos napisal, gdybac kazdy z nasz moze i opowiadac historie ze sobie jechal 270
mam w takim razie rade niech ci ktorzy osiagaja takie zawrotne predkosci porownaja sobie z innymi, wolniejszymi obroty silnika... Moge zorganizowac sprzed Tag Heuera do pomiaru predkosci i wybierzemy sie do borska

Moc to kolejne pytania dyskusje i inne...
Po rolce ktora nie jest jakos przerazajaco droga nie ma niepotrzebnych dyskusji bla bla bla... jest sobie wykres
Sadze ze zamiast licytowac sie o 3 czy 10KM niech kazdy kto ma z tym problem najpierw zadba o fundamentale sprawy dotyczace stanu technicznego swojego podwojnego kola
Jesli chodzi o bardzo podstawowe formy modernizacji jednostki napedowej, to absultny poczatek lancuszka to dolot i wydech, i tu bardzo istotne - liczony pod parametry silnika i pod ten ze konkretny silnik skonstruowany!!! Marki takie jak Yoshimura Akrapovic i pare innych bardzo konkretnych marek produkujacy miedzy innymi na potrzeby moto gp...
Jesli rozmawiamy o modernizacjach na poziomie "wyciolem sobie kata" pozwole sie zapytac:
- wyliczyles dlugosc fali na podstawie ktorej moglbys dostosowac dlugosc wydechu, dzieki czemu moglbys zastosowac np zjawiska falowe (doladowanie rezonansowe)
-wyliczyles objetosc tego co zostalo zeby moc chociaz sprawdzic/dostosowac taka modernizacje do charakterystyki silnika?
- katalizator zostal przewidzianym elementem w ukladzie wydechowym i zostal on tez wliczony w tzw. charakterystyke silnika.
Co zmienilo sie po jego usunieciu?
- moto chodzi glosniej (polowie to wystarczy bo przeciec glosniej to mocniej)
- na wolnych obrotach minimalnie zawsze przelewa
- odprezenie wydechu powoduje wieksze spalanie i mniejsza stabilnosc pracy
- na wysokich obrotach niejednokrotnie podnosi gorna granice przy bardzo drastycznym spadku mocy i momentu itd
Jesli kogokolwiek urazilem-przepraszam!!!