tak, ale jak nałapał błędów przez awarie danego elementu, to wskazane jest aby po wymianie uszkodzonego elementu profilaktycznie zresetować kompa, przejechać X kilometrów i ponownie zrobić samodiagnostyke sprawdzając czy nadal wykrywa jakieś błędyArnold pisze:Panowie, błędy w kompie nie są po to żeby je kasować tylko po to żeby sprawdzić co jest nie tak z danym elementem.
Uzwojenie alternatora
- Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uzwojenie alternatora
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- goryl
- zadomowiony

- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uzwojenie alternatora
Odłączenie kompa to nie reset, miałem odłączony na kilka dni i bez zmian...Fakir pisze:we vtec'u kranik? od 800fi nie było kranikówemil pisze: kranik odkręciłeś?
odłącz akku na ok. pół godzinygoryl pisze:A jak zrestartować kompa?
- Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Uzwojenie alternatora
W manualu jest podana procedura kasowania.
- kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Uzwojenie alternatora
Skasuj błędy i odpal. Jak znowu połapie błędy to działaj.
Takie głupie pytanie- klemy aku masz dobrze dokręcone? Objawy masz podobne
Takie głupie pytanie- klemy aku masz dobrze dokręcone? Objawy masz podobne
- goryl
- zadomowiony

- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uzwojenie alternatora
Dzisiaj spróbuję ogarnąć te błędy. Mam nadzieję, że sobie poradzę? Bo nie bardzo ogarniam procedurę kasowania błędów tą zworką???kiki pisze:Skasuj błędy i odpal. Jak znowu połapie błędy to działaj.
Takie głupie pytanie- klemy aku masz dobrze dokręcone? Objawy masz podobne
Aku jest na 100% nowe, klemy czyste i dobrze dokręcone
- wydra
- klepacz

- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Uzwojenie alternatora
ja też niegoryl pisze:Bo nie bardzo ogarniam procedurę kasowania błędów tą zworką???
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Uzwojenie alternatora
No to tłumaczę:
1. Przycisk stopu silnika ustawić na RUN a stacyjkę na OFF
2. Zrobić zworkę
3. Włączyć stacyjkę na ON
4. Rozłączyć zworkę
5. Kontrolka będzie świecić przez 5 sekund. W czasie świecenia kontrolki zrobić zworkę. Komp zostanie skasowany jeśli kontrolka się wyłączy i zacznie mrugać.
Dodatkowo:
- Zworka musi być zwarta w czasie świecenia kontrolki, jeśli nie to nie zacznie mrugać
- Pamięć nie zostanie skasowana jeśli wyłączysz zapłon zanim kontrolka zacznie mrugać
- Jeśli kontrolka mrugnie 20 razy to dane nie zostały skasowane więc spróbuj ponownie.
1. Przycisk stopu silnika ustawić na RUN a stacyjkę na OFF
2. Zrobić zworkę
3. Włączyć stacyjkę na ON
4. Rozłączyć zworkę
5. Kontrolka będzie świecić przez 5 sekund. W czasie świecenia kontrolki zrobić zworkę. Komp zostanie skasowany jeśli kontrolka się wyłączy i zacznie mrugać.
Dodatkowo:
- Zworka musi być zwarta w czasie świecenia kontrolki, jeśli nie to nie zacznie mrugać
- Pamięć nie zostanie skasowana jeśli wyłączysz zapłon zanim kontrolka zacznie mrugać
- Jeśli kontrolka mrugnie 20 razy to dane nie zostały skasowane więc spróbuj ponownie.
- wydra
- klepacz

- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Uzwojenie alternatora
informacyjnie podpowiem ci ze ja jak składałem airboxa tą dolna czesc to załamałem wężyk z jakimś małym kierunkowym filterkiem, umiejscowiony on jest jak siedzisz na moto to po prawej stronie przy ramie, w połowie owiewki bocznej, pisze bo dopiero jak wkładałem bak zauważyłem to i musiałem wsio od nowa rozkręcać.
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- goryl
- zadomowiony

- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uzwojenie alternatora
Tam się nie da źle podłączyćwydra pisze:ja też niegoryl pisze:Bo nie bardzo ogarniam procedurę kasowania błędów tą zworką???więc nie jesteś sam. ja bym sprawdził n a twoim miejscu czy dobrze połaczyłes kostki od sond bo je musisz rozpiac by nie przeszkadzały w zdjeciu dekla z altkiem.
- wydra
- klepacz

- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Uzwojenie alternatora
a to ja wiem ale może któraś nie jest dobrze spięta
do samego airboxa od dołu masz dwie kostki tej po prawej nad tymi wężykami też czasem można nie podpiać 
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- goryl
- zadomowiony

- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uzwojenie alternatora
Lipa, reset kompa nic nie pomógł... Muszę go przetransportować do mechanika, sam tego nie ogarnę...
- Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Re: Uzwojenie alternatora
Lepiej było to zrobić na samym początku a nie tracić pół sezonu...goryl pisze:Lipa, reset kompa nic nie pomógł... Muszę go przetransportować do mechanika, sam tego nie ogarnę...
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- -patrick-
- zadomowiony

- Posty: 59
- Rejestracja: ndz 05 maja 2013, 20:36
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Uzwojenie alternatora
Panowie, jest sens pchać się w taki alternator?
http://sklep.olekmotocykle.pl/electrex- ... 37179.html
regulator pewnie też wleci nowy tourmaxa.
http://sklep.olekmotocykle.pl/electrex- ... 37179.html
regulator pewnie też wleci nowy tourmaxa.
- kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Uzwojenie alternatora
Altek jakiś czas temu wrócił do mnie z naprawy i tak wygląda:





Założony do motka (ominięte wtyczki - przewody lutowane do regla), ładowanie równe i stałe (chociaż nie obyło się bez puszczenia "bajpasów" - tj kabla masowego i plusowego od reglera do alumulatora). Ale motek ma już 28 lat wiec instalacja powinna już dawno być dokładnie przejrzana i odnowiona.
Pisemna gwarancja na rok czasu, koszt przewinięcia 160 zł. A co najważniejsze, koleś służy pomocą jak coś nie gra- sam mówi że woli przez telefon tłumaczyć coś nawet pół godziny niż aby coś się zepsuło.
Założony do motka (ominięte wtyczki - przewody lutowane do regla), ładowanie równe i stałe (chociaż nie obyło się bez puszczenia "bajpasów" - tj kabla masowego i plusowego od reglera do alumulatora). Ale motek ma już 28 lat wiec instalacja powinna już dawno być dokładnie przejrzana i odnowiona.
Pisemna gwarancja na rok czasu, koszt przewinięcia 160 zł. A co najważniejsze, koleś służy pomocą jak coś nie gra- sam mówi że woli przez telefon tłumaczyć coś nawet pół godziny niż aby coś się zepsuło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości