Teraz pomóżcie co mam robić , mój pomysł że aku ma zwarę wewnątrz ale czekam na pomocne sugestie ,z góry dzięki
Pytanie od laika
-
Żybis
- pisarz

- Posty: 460
- Rejestracja: czw 11 cze 2009, 21:24
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
Pytanie od laika
Witajcie wtajemniczeni , tak więc wyjechałem dziś na lansik po mieście i na cpn zalałem do pełna i do odpalania a tu kontrolki przygasły i nic , 2 próba i to samo , na bok moto dotarłem do aku ,, kolega z autem też dotarł i na kable odpalił motorek i jak kable odpieliśnmy to zgasł
i jak znowu na kable odpaliliśmy to go wkręciłem lekko i kabel odpięty od auta i moto zgasło
Teraz pomóżcie co mam robić , mój pomysł że aku ma zwarę wewnątrz ale czekam na pomocne sugestie ,z góry dzięki
Teraz pomóżcie co mam robić , mój pomysł że aku ma zwarę wewnątrz ale czekam na pomocne sugestie ,z góry dzięki
-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Naładuj baterię, pomierz ładowanie. Do wymiany będzie aku bądź regulator napięcia. Tak przy okazji oto namiary na sprawdzone przeze mnie osobiście tanie akumulatory żelowe. 12 czy 14Ah- 50zł, odbiór osobisty lub + koszty przesyłki - Warszawa ul. Niska 31 m. 22, tel. (022) 838 57 77, 0-605 46 01 38. Do mojej RC 36I 12Ah wszedł na styk, pokrywka z zapięciem już się nie zmieściła pod siedzienie, ale to szczegół biorąc pod uwagę cenę i jakość towaru.
- Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a czy przypadkiem akumulator nie bykl czesciowo wygotowany kiedy to zauwazyles?
zwroc uwage na poziom elektrolitu, jesli masz mozliwosc wrzuc inny akumulator i sprawdz ladowanie, a przy ladowaniu tego akumulatora tak jak pisalem-pierwsza rzecz to sprawdzenie poziomu plynu, a druga wyjdzie sama-czy bierze prad i sie laduje.
zwroc uwage na poziom elektrolitu, jesli masz mozliwosc wrzuc inny akumulator i sprawdz ladowanie, a przy ladowaniu tego akumulatora tak jak pisalem-pierwsza rzecz to sprawdzenie poziomu plynu, a druga wyjdzie sama-czy bierze prad i sie laduje.
-
zuzia tajger
- klepacz

- Posty: 1479
- Rejestracja: ndz 15 kwie 2007, 18:41
- Imię: ...
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
to nie mozliwe, zeby orginalny, prawdziwy i dobry aku zelowy kosztował 50 zł ;] wiem, bo sama do dudka szukalam. A przerobiłam troche tych aku ;]jm31 pisze:50zł
ps: kolego podejdz, podjedz przywieź elektryka niech Ci sprawdzi ładowanie, a jak bedzie ok kup nowy aku. I bedzie po problemie, tez tak miałam.
-
Żybis
- pisarz

- Posty: 460
- Rejestracja: czw 11 cze 2009, 21:24
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
rinas pisze:300 z groszami. Wiem, bo 2 razy kupowałem dedykowany żelowy do VFR.
Przyjechałem założyłem i odpqalił normalnie
- usmoł
- pisarz

- Posty: 258
- Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
- Imię: Lesław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
rinas, a jaki jest prawdziwy ?? już widziałem zwykły akumulator Varty który usiłowano wcisnąć jako żelowy za 400 zł. Wydaje mi się że w chwili obecnej nie tylko "uznane"marki produkują akumulatory żelowe
..chociaż kroczę doliną ciemności nie lękam się zła, bo jestem największym skur...elem w dolinie...
-
jm31
Szanowna koleżanko i koledzy, akumulator prawdziwy i nie do zegarka. W GS 500 miałem go 1,5roku i sprzedajac suzuki moto palił na dotyk. W VFR kupiłem nowy w czerwcu tego roku (stary nie trzymał dłużej niż 3 dni ). Akumulator nowy z gwarancją. To dane, które z niego spisałem: EUROPOWER EP 12-12 (12V,12AH/20HR CYCLE use: 14,4V-15,0V, Standby use;13,5V-13,8V, Initial current:3,60A max. JAPAN TECH. Nie ma co prawda napisu HONDA, ale jesli nawet wytrzyma min 2 lata, to i tak jesteśmy do przodu. WIKTOR VFR masz blisko, nie wierzysz, zadzwoń, podjedź i sprawdź (są to okolice ul. Jana Pawła II ).
-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
jm31 pisze:Szanowna koleżanko i koledzy, akumulator prawdziwy i nie do zegarka. W GS 500 miałem go 1,5roku i sprzedajac suzuki moto palił na dotyk. W VFR kupiłem nowy w czerwcu tego roku (stary nie trzymał dłużej niż 3 dni ). Akumulator nowy z gwarancją. To dane, które z niego spisałem: EUROPOWER EP 12-12 (12V,12AH/20HR CYCLE use: 14,4V-15,0V, Standby use;13,5V-13,8V, Initial current:3,60A max. JAPAN TECH. Nie ma co prawda napisu HONDA, ale jesli nawet wytrzyma min 2 lata, to i tak jesteśmy do przodu. WIKTOR VFR masz blisko, nie wierzysz, zadzwoń, podjedź i sprawdź (są to okolice ul. Jana Pawła II ).
-
Żybis
- pisarz

- Posty: 460
- Rejestracja: czw 11 cze 2009, 21:24
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
Jestem na chwilke i sprawdziłem prąd ładowania ale takim wskazówkowym miernikiem bo innnego nie było na szybko i wychodziło coś około 17,3v, chyba jednak trzeba by elektronicznym co sądzicie ??
To może ktoś wyłoży co to jest żelowy właściwy??
Mi powiedzieli że żelowy sucho ładowany , on ma w sobie taką jak gdyby gąbkę którą się zalewa wodą destylowaną i ona nasiąka a tym samaym tworzy się po paru godzinach żel, galareta która działa jak elektrolit w normalnym aku .
To może ktoś wyłoży co to jest żelowy właściwy??
Mi powiedzieli że żelowy sucho ładowany , on ma w sobie taką jak gdyby gąbkę którą się zalewa wodą destylowaną i ona nasiąka a tym samaym tworzy się po paru godzinach żel, galareta która działa jak elektrolit w normalnym aku .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
